• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @m: Subscriu la motivațiile tale, da-s practici vechi astea cu re-brandingul și țin la bizoni, mai ales pe piețe diferite. V. de ex. așa-zisa Toyota Yaris *americană*, care-i Mazda 2 toată ziua. De Dacii renault-izate ce să mai zicem... Totuși, eu sunt și mai *taliban* decât tine la capitolul ăsta -- punctual ref. la Opel, doar Insignia și Astra ar mai fi după mine cumpărabile, dacă aș fi fanul mărcii. Cât despre Suzuki, hibridoșenia lor recentă e o maladie care mă depărtează de ei... taman când mă bătea gândul să-mi trag (totuși... adică în ciuda motorului 1.4 turbo) un nou Swift Sport. ...Mai scump, mai greu, dar și castrat acum de la 140...spre 155 cai real măsurați la 130 CP... sigur reali. Păi ce să fac Suzu-San cu el, să mă afume toate TeDeI-urile depășindu-mă la relanti?! :-)
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
  • @ACE & all: Nici vorbă de vreo diferență între jape -- doar dacă volanul cu S pe el o fi mai greu :-) -- vezi: https://global.toyota/en/newsroom/toyota/32758042.html ...unde aflăm că RAV4 PHEV ar avea de fapt (n.b., cu ACEEAȘI baterie de 18,1 kWh) o e-autonomie (WLTP) DE 95 KM !!! P.S. Așa-zisul Suzuki e mai lung cu vreo 3 cm *din bări* și farurile ceva mai efilate ar fi diferența cea mai flagrantă vs. RAV4. ...Să vedeți însă... tot așa-zisul facelift Swift -- e mai dihai ca-n jocurile cu *aflați 7 diferențe*, că-s ca și cum n-ar fi. :-P
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
  • @M/someone: Da, ESTE o RAV4 PHEV, chiar dacă presa avidă de orice pseudo-noutăți îi zice clonă, variantă, derivată etc. Și, evident, volanul cu sigla Suzuki n-o să-i scadă performanțele (0-100 sub 6 sec.)... poate doar prețul. :-) Nu așteptați totuși minuni. În Franța pornește de la vreo 62K €, la noi poate ceva mai ieftinache - nu știu că nu-s eco-client potent, dar electro-colegi din zonă ca ACE-Craiova sunt convins că vor face pe sarsailă-n patru s-o cumpere. Are doar e-autonomie de 75 km - dorință seculară a lor îndeplinită, în fine. :-P
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
  • @someone: Minuni în vremea noastră nu cred a se mai face :-) fiindcă: Power 421 ps (415 bhp / 310 kw) @ 6750 rpm Torque 500 Nm (369 lb-ft) @ 5000 rpm Tot cam p-acolo sunt deci scoși la păscut toți caii, iar cuplul maxim obținut de italieni la doar 3.000 rpm e o performanță... și mai nemțească. :-) Cilindreea unitară e deci comparabilă (clasicii 500 cmc *ideali*) și mai rămâne de văzut raportul cursă/alezaj.
    Primele informații despre noul motor V6 dezvoltat de Maserati: 630 de cai putere și 730 Nm
  • Mamma mia, peste 210 CP/litru !!! Să mai zică cineva că Mercedes scoate prea mulți cai din 2 litri (421 pt. AMG A 45 S...) Maserati are totuși nevoie de mai mult decât d-un supercar (MC20 =vector de imagine) pentru redresare.
    Primele informații despre noul motor V6 dezvoltat de Maserati: 630 de cai putere și 730 Nm
Pagina
12345...119120121...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău