@m: Subscriu la motivațiile tale, da-s practici vechi astea cu re-brandingul și țin la bizoni, mai ales pe piețe diferite.
V. de ex. așa-zisa Toyota Yaris *americană*, care-i Mazda 2 toată ziua. De Dacii renault-izate ce să mai zicem...
Totuși, eu sunt și mai *taliban* decât tine la capitolul ăsta -- punctual ref. la Opel, doar Insignia și Astra ar mai fi după mine cumpărabile, dacă aș fi fanul mărcii.
Cât despre Suzuki, hibridoșenia lor recentă e o maladie care mă depărtează de ei... taman când mă bătea gândul să-mi trag (totuși... adică în ciuda motorului 1.4 turbo) un nou Swift Sport.
...Mai scump, mai greu, dar și castrat acum de la 140...spre 155 cai real măsurați la 130 CP... sigur reali.
Păi ce să fac Suzu-San cu el, să mă afume toate TeDeI-urile depășindu-mă la relanti?! :-)
@ACE & all: Nici vorbă de vreo diferență între jape -- doar dacă volanul cu S pe el o fi mai greu :-) -- vezi:
https://global.toyota/en/newsroom/toyota/32758042.html
...unde aflăm că RAV4 PHEV ar avea de fapt (n.b., cu ACEEAȘI baterie de 18,1 kWh) o e-autonomie (WLTP) DE 95 KM !!!
P.S. Așa-zisul Suzuki e mai lung cu vreo 3 cm *din bări* și farurile ceva mai efilate ar fi diferența cea mai flagrantă vs. RAV4.
...Să vedeți însă... tot așa-zisul facelift Swift -- e mai dihai ca-n jocurile cu *aflați 7 diferențe*, că-s ca și cum n-ar fi. :-P
@M/someone: Da, ESTE o RAV4 PHEV, chiar dacă presa avidă de orice pseudo-noutăți îi zice clonă, variantă, derivată etc.
Și, evident, volanul cu sigla Suzuki n-o să-i scadă performanțele (0-100 sub 6 sec.)... poate doar prețul. :-) Nu așteptați totuși minuni.
În Franța pornește de la vreo 62K €, la noi poate ceva mai ieftinache - nu știu că nu-s eco-client potent, dar electro-colegi din zonă ca ACE-Craiova sunt convins că vor face pe sarsailă-n patru s-o cumpere.
Are doar e-autonomie de 75 km - dorință seculară a lor îndeplinită, în fine. :-P
@someone: Minuni în vremea noastră nu cred a se mai face :-) fiindcă:
Power 421 ps (415 bhp / 310 kw) @ 6750 rpm
Torque 500 Nm (369 lb-ft) @ 5000 rpm
Tot cam p-acolo sunt deci scoși la păscut toți caii, iar cuplul maxim obținut de italieni la doar 3.000 rpm e o performanță... și mai nemțească. :-)
Cilindreea unitară e deci comparabilă (clasicii 500 cmc *ideali*) și mai rămâne de văzut raportul cursă/alezaj.
Mamma mia, peste 210 CP/litru !!!
Să mai zică cineva că Mercedes scoate prea mulți cai din 2 litri (421 pt. AMG A 45 S...)
Maserati are totuși nevoie de mai mult decât d-un supercar (MC20 =vector de imagine) pentru redresare.
Ultimele comentarii
2333 in total