• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • P.S. ...Patru moduri pentru offroad ?! -- asta e gluma anului. :-)
    Bentley lansează Bentayga facelift: noutăți estetice, îmbunătățiri pentru interior și motorizare V8
  • Parcă nu mai e la fel de hidos ca înainte de facelift -- șampaniile alea le-au dat cred idei designerilor... nemți. Ca să nu fiu prea răutăcios, artizanii interioarelor britanice rămân englezi și mai ales greu egalabili. Altă chestie pozitivă (nu și pt. @PMC însă :-)) e că n-au reintrodus dieselul eliminat acum vreo doi ani. Ceasul ăla care costa mai mult decât magaoaia a rămas însă sigur în ofertă, mai ales pentru clienții non-berbecalieni care au habar de simbolistica livrată la pachet cu uber-SUV-ul. Nu mai intru totuși în detaliile simbolistice conexe arhi-sistemului babilonian (efectiv diabolic, fiindcă altfel nu le-ar asigura clienților de Bentley mălaiul necesar), că ajung și eu la glumeți ca celebrul coleg al lui netam-nissan. :-)
    Bentley lansează Bentayga facelift: noutăți estetice, îmbunătățiri pentru interior și motorizare V8
  • P.S. Probabil cel mai complet articol pe tema pomenită mai sus: http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/fonctionnement-d-une-auto/s-1751-amortissement-citroen-advanced-comfort.php ...în care se și compară în detaliu actualul sistem Citroën *Advanced Comfort* cu fosta suspensie hidropneumatică *Hydractive*, net superioară. ...Dar (mult) mai scumpă de produs și necesitând anumite operațiuni de întreținere periodică -- de unde au rezultat unele lăcrimații :-) ref. la fiabilitatea slabă, nejustificate însă (doar poate pentru habarniștii neglijenți.) Morala: și originalitatea... funcîională costă deseori, dar sacrificarea ei de dragul economiilor e o soluție riscantă, cu rezultate istorice nu tocmai pozitive (și) pentru Citroën.
    Detalii despre noua generație Citroen C4: motoare diesel și pe benzină de până la 155 CP și versiune electrică cu autonomie de 350 de kilometri
  • @Sifor: https://www.automobile-magazine.fr/lexique/297-butees-hydrauliques ...e linkul unde afli mai multe despre *capetele / stopurile hidraulice* ale amortizoarelor Citroën (dar nu numai) care asigură un confort superior, deși greu comparabil cu al fostelor suspensii hidropneumatice la care francezii au renunțat din motive de... ghici ciupercă-ntr-un picior, COSTURI. ...Suspensii care, culmea, asigurau și o ținută de drum f. dinamică (puțini știu că o versiune Xantia haut-de-gamme a fost campioană absolută la *testul elanului*.) Și AM ar face poate bine să bage un articol dedicat temei, că eu am obosit plus că alde @Marean m-ar *pălmui* și mai roșu. :-) În rest, un Citroën în stilul ăsta m-ar fi tentat și pe mine doar dacă ar fi avut dimensiuni de C3 (max. 4 m lungime), dar și motorul 1.2 Puretech de 155 CP... plus cutie de viteze manuală. Fiecare cu fixurile lui deci, amicul @PMC având de ex. unele diametral opuse (diesel + automatică.) Iar @Edikkk cu totul altele. Și de @fan-skoda nu mai zic. :-)
    Detalii despre noua generație Citroen C4: motoare diesel și pe benzină de până la 155 CP și versiune electrică cu autonomie de 350 de kilometri
  • Așa cum prevedeam ochiometric, e mai mare și decât noul Peugeot 2008, aflat la limita superioară a segmentului B (L/amp. 4,36 / 2,67 m vs. 4,30 / 2,60 m) -- apropo de asta, atenție AM că-n rubrica *mașini noi* 2008-ul apare cu datele VECHIULUI 2008 la dimensiuni !!! Compararea noului C4 cu cele vreo 24 crossovere din tagma B-urilor gen Puma-Juke-Arona-T-Cros etc. nu e deci relevantă. Fiindcă nu mai e vorba de o subcompactă nici pe departe (C3 și 208 au 2,54 m ampatament), dar din e-autonomia bună deducem că aerodinamica noului C4 e superioară și 208-ului. În rest, cred că asemănările cu Toyota C-HR se rezumă la faptul că ambele au 4 roți și volan. :-) A, și tabletă, uitasem.
    Detalii despre noua generație Citroen C4: motoare diesel și pe benzină de până la 155 CP și versiune electrică cu autonomie de 350 de kilometri
Pagina
12345...120121122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău