• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Aveți dreptate cu toții, chiar dacă merge și câte un disclaimer la fiecare părere. Ex.: dacă socotim și diversele sales-taxes, prețurile din State nu mai sunt chiar minuscule, iar dacă le-am pune și TVA se apropie de *asistata* babă Europă. Benzina rămâne în schimb o semi-pomană în veritabila țară a făgăduinței... pentru știu unii cine. Cu prețurile Dacia umflate mioritic e însă un paradox rușinos, de xy ori disecat p-aici și tot degeaba (detaliu hazliu oarecum: nevastă-mea s-a inervat de prețurile balonate ale mărcilor *serioase* în ciuda covrigilor cu multe găuri și a mers la un showroom Dacia, ca să afle discount-ul oficial cică pe luna iulie -- 150 euroi !!! :-)) Ontopic, XC40 nu are opțiune 4WD la căluții ăștia, suficienți oricum pentru cei 180 km/h limitați. Mașina nu e rea chiar dacă stilul nu diferă mult de Suzuki Ignis, dar sare-n sus ca preț cu 4x4 și opțiuni, e și grea, deși e mic copil pe lângă obezul Jaguar e-Pace. Nu mai zic de scorul debil în statisticile fiabilității (2,5 stele JDPower dar și la alții), că iar mă ia-n vizor colegul @Arogantu. :-P Concluzie: BEV-ul Polestar-2 (78 kWh) rămâne după mine unul din puținele Volvo de luat în calcul, dar la 58.800 €... hai 50K cu e-pomeni, nu-i pentru orișicine nici el.
    Volvo XC40 are o nouă versiune de bază: motor pe benzină de 1.5 litri cu 129 CP. În România, de la 32.800 de euro
  • @electricu: Încă e bine la noi -- în Franța de ex., la Ionity un *plin* de baterie la Peugeot e-208 costă 28 €, pentru o autonomie medie (reală) de cca. 180 km. După o artimetică simplistă, asta corespunde unui consum de +11 litri/100 km -- de zeamă dinozauriană, evident. :-) Și argumentul ăsta eco-fil pică totuși, fiindcă f. curând se va demonstra... și oficial originea ABIOTICĂ a petrolului. (n.b.: Neoficial e ca și demonstrată, dar n-are rost să vă fac capu avioane cu savantlâcuri chimico-geologice care nu interesează prea multă lume și oricum nu-s înțelese de prea mulți -- sigur însă stimabilul @inexo le va înțelege la momertul potrivit.
    Premieră în România: Renovatio a inaugurat o stație de încărcare ultra-rapidă de 150 kW dedicată autoturismelor electrice
  • În registrul comic întâi, remarc că *mașina de vis* din profilul stimabilului Edikkk e taman EQC-ul ăsta scump, plicticos, nașparliu etc. :-) La modul mai serios, electrocasnicele nu implică multe piese de schimb, cu excepția uneia importante -- BATERIA, băbăieți. Care, în cazul kick-scooter-ului meu (ca să nu-i zic trotinetă, având 2.000 W) m-a costat cam jumate din valoarea obiectului, după nici doi ani. OK, mă simt urbano-eco-mesianic, dar cu o motorișcă 4t m-ar fi costat mult mai puțin benzina pe aceiași kilometri. Nu mai zic că a trebuit să-i schimb, pe lângă consumabilele uzuale, și unul din cele două controllere (ESC) -- f. scump și ăsta... P.S. Deși @Tatraurs m-a incitat un pic cu lista actionarilor Daimler-Benz, nu mai intru în disecarea celor două *caracatițe financiare* (BlackRock și Vanguard) care ghidonează absolut toate fluxurile de fiat-money planetare, că-mi crește tensiunea. Nu a bateriei însă. :-)
    Șeful Daimler, criticat de un acționar pentru “un an pierdut”: “Mercedes EQC a fost lansat prea târziu, este prea scump și plictisitor”
  • Cred că-s invidioși pe Tesla care au sărit deja la 207 miliarde $ valoare (și dujmanii moare :-)) pe bursă. Pare exagerat de mult la doar 6 miliarde cifră de afaceri, dar să nu uităm că Apple valorează (și dujmanii turbează) +2.000 miliarde $ la 60 miliarde cifră afaceri -- cam același raport mult supraunitar-fantezist deci. ...Dar stai, parcă transpiră un trend aici, ca și cum *cineva* ar vrea cu tot dinadinsul-împinsul să fim cu toții și electrificați, și monitoriz... pardon, dumb-telefonizați cât mai rapid. Aș mai scrie 3-4 monitoare pe tema integrării noastre ca noduri într-o rețea cu șpiluri multiple, dar mă tem că s-o-nsera. :-P Plus că totu-i aleatoriu și fără vreo urmă de organizare, cum bine zicea și @Green_Alex, nu?!
    Șeful Daimler, criticat de un acționar pentru “un an pierdut”: “Mercedes EQC a fost lansat prea târziu, este prea scump și plictisitor”
  • Ei, ăsta da stil de sedan sportiv !!! Nu știu dacă doar P. Schreyer i-a *trezit* pe coreeni, dar încep să fie redutabili. Retrag deci fostele acuzații ref. la BMW Seria 2 GC (că-i banal și ar semăna c-un Hyundai.) ...Ar vrea el să semene cu ăsta. :-)
    Primele imagini cu Hyundai Elantra N Line: design mai agresiv pentru sedanul constructorului asiatic
Pagina
12345...115116117...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău