Bronco Sport țintește pe Jeep Compass Trailhawk, e 80% Ford Escape, dar cu 2K $ mai scump la ei (pornește pe la 28.000 $).
Bronco *veritabil* e vreo 30.000 $ (scurt bazic) și va face viața mai grea lui Wrangler... dar nu cred că-l va detrona.
Chestie de *imagine macho*, chiar dacă fiabilitatea Jeep e departe de-a fi legendară.
(n.b. Încă mă crucesc, deși n-ar trebui, văzând *superoferte* Wrangler la 55-60.000 €.)
În fine... @mip, ai legătura ! :-)
Erată -- scuze, Polestar-2 e 4WD de fapt (cu câte un e-motor de 150 kW / 204 CP pe fiecare punte.)
Un argument în plus deci pro-suedez, comparabil totuși cu BEV-ul BMW dacă-i echipat cu pachetul Cross-Country (anticipez reacții negative la comparația cu e-SUV-ul sino-bavarez... mai puțin SUV însă decât crossoverul scandinavo-chinez, că-i 4WD.)
Nu mai reiau cârcoteala ref. la jantele leite cu ale lui VW ID.3 -- se pare că funcția creează forma.
Nici despre electro-Mărie cu aceaași pălărie, fiindcă economie.
Absența unei versiuni 4x4 mă surprinde însă în continuare, deși în mod sigur s-a ținut cont de cererea slabă, chinezească mai ales.
Interesant e factorul preț, care conduce reflex la diverse comparații -- nu doar cu variante Tesla Model 3, ci și cu Volvo Polestar-2, dacă tot sunt ambele 2WD și costă la fel.
Cu 78 kWh, 408 CP, suta-n 4,7 secunde și o autonomie WLTP ceva mai mare, BEV-ul suedez îmi pare deci preferabil, inclusiv ca design original cu tușe retro de SAAB-900 (portbagaju-l are mai mic, dar garda la sol pare similară ochiometric.)
Nu mai zic că *prinde* 210 km/h. :-P
@pipo: Profilul *cutios* cu montantul C și conturul geamurilor laterale practic identice au același... ADN
Clar însă că XC40 nu-i vreo copie fidelă Ignis, chiar dacă Volvo e sub umbrală Geely.
În rest, cred că orice comparație poate fi pertinentă, inclusiv cele *crăcănate* :-) la maxim cu Dacia. Altfel n-ar exista atâția potențiali clienți de *triadoase-volvoase* (inclusiv... sau mai ales vestici) care preferă totuși Duster-ul.
Fără să fie deci obligatoriu, realismul poate lua fața snobismului (nu dați cu pietre, vorba lui @netam, că exagerez de dragul simplificării.)
...Altfel m-aș arunca în eseuri despre necesitatea diversității (sau nu peste anumite limite), exploatarea ego-ului ș.a.m.d.
@netam-nissan: Cred că e doar scotch albastru.:-P
Serios acu, e într-adevăr aberant să camuflezi un BEV practic identic cu versiunea ICE. Greșesc de fapt, că are jante de VW ID.3. :-)
P-o notă și mai serioasă, argumentul adus de @ACE *și alții fac la fel* nu ține decât ca justificare a unor economii babane de costuri.
Fiindcă arhitectura BEV-urilor poate fi mult optimizată în raport cu constrângerile inerente propulsiei clasice (i3-ul o fi urât cu flăcări, dar e măcar original.)
În fine, mă surprinde absența tracțiunii integrale fie și ca opțiune, dar băieții din marketing au decis sigur asta.
Probabil în pauzele dintre ședințele de brain-storming interminabile în care s-a nășit mult mai importantul slogan ELECTRIFYOU.
Ultimele comentarii
2333 in total