• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @LEE: Vezi că libianul Carlos e libanez... dar de fapt și brazilian cu pasaport francez de nici el nu mai știe cu cine votează. :-) De Meo nu e totuși confruntat cu vreo reală catastrofă la Renault (cărei mărci îi merge însă bine acum?) și sigur va descurca unele ițe ca meșter în PR_marketing și *burete multicultural* care este, vorba vanghelionului. Salariul e mai complicat de calculat pentru upper-management, dar +6 milioane € anual ia sigur, mai mult ca Bollore dar și decit lua Ghosn (4,8 mil.). Măcelarul de costuri cânta însă la mai multe țambale în concern și încasa +15 milioane... care tot nu-i ajungeau, da-i altă discuție asta, despre rapacitatea egoistă pentru sine versus chitroșenia austeră pentru alții.
    Noul CEO Renault promite “redresarea” companiei: “Întotdeauna am ales provocările”
  • Nu mai repet că-i de admirat croatul cu gene de Tesla (ăl pe bune) dar și restul de veritabili inovatori din firma care-i poartă numele. Nu degeaba bagă-n ei capital de la Audi la Pininfarina (primii joacă la mai multe BEV-capete de fapt, inclusiv cu Hyundai.) Interesantă mi-a părut însă declarația simpaticului Mate Rimac toamna trecută, când l-a șocat pe omu de la TopGear spunându-i că el nu își permite să-și tragă un Rimac C-Two !!! (sau cum l-or boteza si re-machia, că are chiar nevoie.) Trecând peste detaliul că Mate nu-i vreun mare acționar al propriei firme (deși aproape doar cu numele a lui), rămâne plutind undeva într-un ocean de minciună găunoasa promisiune a *celui mai bun sistem dintre cele rele* -- știu mai ales haștagiștii care. ...Aia cu recompensa creatorilor de plus-valoare inventivi și bla-bla cu hălăi-șa.
    Producătorul croat Rimac inaugurează o nouă linie de asamblare: livrările hypercar-ului electric C_Two, amânate pentru 2021
  • Copy-paste de la prezentarea prototipului: *Preţul prea mare (încă) rămâne problema electro-europenismelor şi pe felia moto. Fiindcă şi scuterul ăsta "spaniol" (sanchi... inutil să vă zic unde vor fi fabricate componentele), deşi reuşit, are un preţ estimat de 6.500-7.000 euro. Bani de-o Dacie în UE -- mai cheală ce-i drept --, dar şi f. aproape de al unui Renault K-ZE... în China. ...Unde viitorul nostru orwellian-global e într-adevăr experimentat incipient, aşa cum bine zicea și colegul @Moldovean, dar asta-i altă poveste, la care merită totuşi revenit periodic.* P.S. Bateria eco-scuterului o fi ea amovibilă, dar cântărea (la prototip) +30 kg... Poate au mai ușurat-o pt versiunea de serie, da-n caz contrar nu strică un abonament la sala de fitness.
    Seat lansează soluții de mobilitate urbană: scuter electric cu autonomie de 125 de kilometri și trotinetă electrică
  • Din toată daravela asta mai încurcată ca nodul gordian am reținut că un anume Hari Nada i-a întins de fapt NADA lui Carlito. :-) P-o notă ceva mai serioasă, îmi par inutile orice paralele între filosofii de viată ale unor societăți trecute și prezente, fiindcă nici japonezii n-au fost scutiți de influențele bune sau rele aduse de reîmpărțirea planetei post-deranjul WW-II. Influențe impuse cu succes majoritatea, dar care nu le-au *dresat* total naționalismul, și grefate pe destule fixuri nipone rămase imuabile, au dat *peisajul* lor psiho-social care e destul de alienat și aberant, pentru noi cel puțin. Fără să generalizez totuși, nici măcar unul dintre japonezii pe care i-am cunoscut personal (și nu-s puțini... ce-i drept, mulți din aria artelor marțiale) nu s-a dovedit a fi un om de... anti-onoare, precum nissan-iștii pomeniți.
    Oficialii Nissan au complotat indepartea lui Carlos Ghosn cu un an înainte de arestare: miza a fost eșecul fuziunii cu Renault
  • @andrei: Ba da, e-fanii își cumpără BEV-urile ȘI PE BANII TĂI -- uiți văd de âia 45.000 lei = cca. 9.300 € e-pomană din taxele tuturor. N-are rost să-mi mai risipesc... kilovați din energia propried :-) repetând că de fapt SUNT fan electrice, dar și al liberei concurențe -- inclusiv între produse care ar trebui să fie competitive primordial prin prețul lor... și nu-s în cazul electrocutării ăsteia forțate. Strict ontopic, VW o zbârcește grav cu pseudo-lansările lor de tip plan cincinal, dublate evident și de anunțuri fanteziste ref. la prețuri -- care clar nu pot rămâne valabile după ani de zile. ...Dar nimeni nu pare să fie vexat de asta (și de multe altele.) Latura pozitivă e că VAG nu-s la fel de amatori-începători ca alții pe felia BEV -- în ciuda unor opinii contrarii, *vechiul* e-Golf are de ex. un bun randament energetic și puține hibe -- și implicit ID-urile astea n-au cum să fie niște rateuri. Pe de altă parte, citeam azi o altă știre... grotesc de amuzantă, conexă politicilor stranii ale marketingului VW: cumpărătorii de e-Golf au posibilitatea să participe efectiv (adică manual, pe benzile de montaj) la fabricarea viitoarei lor mașini. Micul detaliu că tre-să plătescă 215 € pentru câteva ore de muncă (!!!) trece și de data asta neobservat.
    Confirmare oficială: primele exemplare Volkswagen ID.3 vor fi livrate în septembrie. Prețuri în creștere pentru ediția de lansare ID.3 1st
Pagina
12345...125126127...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău