@ACE: În teorie s-ar putea înghesui în e-C4 pachetul de baterii de 75 kWh al utilitarelor PSA, dar nu prea cred la platforma lui standard.
Pe de altă parte, teoria ca teoria, dar nu prea pupă cu e-autonomia -- unde PSA e încă-n ciclul primar, pare-se că din cauza randamentului nu chiar de top al mățătaiei electrice (aka e-motor, inversoare, controloare etc...)
Nefiind însă plătit să vă fac capu avioane, :-) nu mai intru în detalii și închei cu datele reale pt. e-2008 / DS3 Crossback e-Tense, care nu depășesc 250-261 aut. urbană, 211-respectiv 196 km pe șosea și 160 km, respectiv doar 150 km pe autostradă.
Mai slabe ca Zoe cu baterie mai pișpirie.
Mai au deci mult până departe -- nu francezii, ci PSA....
.
P.S. Price UK: £ 1 998.00 incl. tax (29th September 1970) :-P
OK, prin 1979 deja sărea de 10.000 £, dar explicabil prin devalorizarea lirei sterline și echiparea net superioară (primele nu aveau nici măcar servodirecție sau ștergător lunetă, băgate ca opționale în 1972-73...)
Interesant cât de *purice* pare primul -- și f. longevivul -- Range Rover (4,44 m, 1970-1996) lângă actualul.
Nu era prea scump ori *status-symbol* ca acum și nici probleme de fiabilitate nu prea avea, cu excepția unor supraîncălziri ale V8-ului GM/Buick (3,5 l spre 4,2 l) prin Australia.
Impresiona totuși la vremea lui -- îl văd pacă și acum pe primul, tot albastru, care m-a depășit prin 78, la relanti cred. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total