P.S:2 #dimensiuni-segmente: Ochiometric pare mai mare decât Cactus (4,17 m, aflat la limita dintre compacte și subcompacte), dar nu cu mult, deci încadrarea strictă într-o anumită clasă îmi pare o bătaie de cap inutilă.
Oricum, suvo-crossoverele zise de segm.B=subcompacte au *crescut* spre 4,30 m (v. Peugeot 2008), așa că unele considerate prea mari până nu demult (T-Toc=4,23 m) s-au... micșorat la modul relativ.
La fel de relative rămân însă și gusturile fiecăruia, rare fiind mașinile care să placă tuturor. Mie de ex. îmi plac linia+proporțiile caroseriei noului C4, dar nu și unele detalii cumva SUPRA-lucrate, în sensul și de... inutil adăugate.
Un singur exemplu: *scobiturile* de pe capota motorului din care rezultă un gen de power-dome criticat de stimabilul @Costel nu-mi par deplasate.
...Dar muchia aia ca un J sau L aproape vertical din spatele bosajului aripii-față -- DA, e inutilă și nașparlie, fiind în dezacord flagrant cu forma semicirculară a decupării.pt roată.
Evident însă că nu trebuie să fiu luat în serios de cei cărora le place originalitatea cu orice preț.
P.S. Aspectele practice nu-s clare în lipsă de date complete, dar se pot observa comenzile separate pt. climatizare (un plus zic eu.)
La fel, geamurile laterale din spate nu mai par *batante* ca la Cactus ci normal-culisante, scaunele aduc mai puțin cu fotoliul bunicii iar turometrul sper să nu lipsească nici el.
Ultimă dilemă lămuribilă doar odată cu primele teste... ale elanului -- dacă așteptatul confort al suspensiilor va afecta sau nu stabilitatea mașinii (înăltuțe totuși) la schimbările bruște de traiectorie.
Un stil care deja polarizează -- nu doar la francezi, extremele aruncatului cu părerea merg de la *sublim* la *masacru*. :-)
Interiorul sobru (dar reușit zic eu) pare oricum cam din alt film, chiar dacă exteriorul nu prea aduce cu fostul GS/A și mizează în continuare pe dubla etajare a farurilor.
Cam greu de înțeles totuși rezolvarea stopurilor -- originale, nici vorbă, dar cumva complicate fără vreo idee de integrare în ansamblul spate/profil (cum sunt de ex. la Toyota C-HR, poate și mai *torturată*, dar mai omogenă ca stil.)
Presimt că se va vinde însă mai bine decât diverșii Cactuși și nu doar în Franța, unde la fel de suvo-crossovero-coupe Renault Arkana îi va fi principal adversar.
@Edikkk: Mai sunt și ocazii (deși rare) când trebuie să te cam aprob, stimabile...
Globalizarea își vede deci de drum, cu sau fără MAGA lu Trump -- care nu vrea totuși o schimbare radicală a Sistemului Cămătăresc și Petro-dolăresc :-) ci doar o eficientizare a sclaveților dorită de aripa găștii care l-a împins pe scena politică vizibilă.
Gașcă oarecum conștientă că nu pot rămâne pe val producând doar avocați și entertainers peste Marea Băltoacă.
Păcat oricum de dispariția i8-ului, un exercițiu de stil extrem de reușit, chiar dacă era (zic și eu să n-adorm) mai ales un vector de imagine pentru BMW.
...Dar nu numai -- de ex., în orașul meu unicul i8 (vernil cromat deci f. discret :-)) e deținut de un așa-zis salon de masaje... eroice. :-P
Interesant cum Mini devine tot mai MAXI (cât un X3? -- OMG...), dar și ceva mai... chinezesc (aștept replicile stimabilului dan_grc. când va veni rândul la mod mai direct și lui BMW. după Volvo by Geely :-))
În rest, ultima poziție a mărcii în statistica fiabilității JDPower2019 (pt Germania) nu mă surprinde, dar nici nu afectează se pare succesul vânzărilor.
Și reciproca e valabilă (cu hulitul Mitsubishi lider în același clasament), așa că totul e în regulă cu lumea de azi, cea auto inclusă.
Ultimele comentarii
2333 in total