• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • P.S:2 #dimensiuni-segmente: Ochiometric pare mai mare decât Cactus (4,17 m, aflat la limita dintre compacte și subcompacte), dar nu cu mult, deci încadrarea strictă într-o anumită clasă îmi pare o bătaie de cap inutilă. Oricum, suvo-crossoverele zise de segm.B=subcompacte au *crescut* spre 4,30 m (v. Peugeot 2008), așa că unele considerate prea mari până nu demult (T-Toc=4,23 m) s-au... micșorat la modul relativ. La fel de relative rămân însă și gusturile fiecăruia, rare fiind mașinile care să placă tuturor. Mie de ex. îmi plac linia+proporțiile caroseriei noului C4, dar nu și unele detalii cumva SUPRA-lucrate, în sensul și de... inutil adăugate. Un singur exemplu: *scobiturile* de pe capota motorului din care rezultă un gen de power-dome criticat de stimabilul @Costel nu-mi par deplasate. ...Dar muchia aia ca un J sau L aproape vertical din spatele bosajului aripii-față -- DA, e inutilă și nașparlie, fiind în dezacord flagrant cu forma semicirculară a decupării.pt roată. Evident însă că nu trebuie să fiu luat în serios de cei cărora le place originalitatea cu orice preț.
    Primele imagini cu noul Citroen C4 și versiunea electrică e-C4: detaliile tehnice vor fi dezvăluite în 30 iunie
  • P.S. Aspectele practice nu-s clare în lipsă de date complete, dar se pot observa comenzile separate pt. climatizare (un plus zic eu.) La fel, geamurile laterale din spate nu mai par *batante* ca la Cactus ci normal-culisante, scaunele aduc mai puțin cu fotoliul bunicii iar turometrul sper să nu lipsească nici el. Ultimă dilemă lămuribilă doar odată cu primele teste... ale elanului -- dacă așteptatul confort al suspensiilor va afecta sau nu stabilitatea mașinii (înăltuțe totuși) la schimbările bruște de traiectorie.
    Primele imagini cu noul Citroen C4 și versiunea electrică e-C4: detaliile tehnice vor fi dezvăluite în 30 iunie
  • Un stil care deja polarizează -- nu doar la francezi, extremele aruncatului cu părerea merg de la *sublim* la *masacru*. :-) Interiorul sobru (dar reușit zic eu) pare oricum cam din alt film, chiar dacă exteriorul nu prea aduce cu fostul GS/A și mizează în continuare pe dubla etajare a farurilor. Cam greu de înțeles totuși rezolvarea stopurilor -- originale, nici vorbă, dar cumva complicate fără vreo idee de integrare în ansamblul spate/profil (cum sunt de ex. la Toyota C-HR, poate și mai *torturată*, dar mai omogenă ca stil.) Presimt că se va vinde însă mai bine decât diverșii Cactuși și nu doar în Franța, unde la fel de suvo-crossovero-coupe Renault Arkana îi va fi principal adversar.
    Primele imagini cu noul Citroen C4 și versiunea electrică e-C4: detaliile tehnice vor fi dezvăluite în 30 iunie
  • @Edikkk: Mai sunt și ocazii (deși rare) când trebuie să te cam aprob, stimabile... Globalizarea își vede deci de drum, cu sau fără MAGA lu Trump -- care nu vrea totuși o schimbare radicală a Sistemului Cămătăresc și Petro-dolăresc :-) ci doar o eficientizare a sclaveților dorită de aripa găștii care l-a împins pe scena politică vizibilă. Gașcă oarecum conștientă că nu pot rămâne pe val producând doar avocați și entertainers peste Marea Băltoacă. Păcat oricum de dispariția i8-ului, un exercițiu de stil extrem de reușit, chiar dacă era (zic și eu să n-adorm) mai ales un vector de imagine pentru BMW. ...Dar nu numai -- de ex., în orașul meu unicul i8 (vernil cromat deci f. discret :-)) e deținut de un așa-zis salon de masaje... eroice. :-P
    BMW a produs ultimul exemplar i8: 20.500 de unități fabricate din 2014 și până astăzi
  • Interesant cum Mini devine tot mai MAXI (cât un X3? -- OMG...), dar și ceva mai... chinezesc (aștept replicile stimabilului dan_grc. când va veni rândul la mod mai direct și lui BMW. după Volvo by Geely :-)) În rest, ultima poziție a mărcii în statistica fiabilității JDPower2019 (pt Germania) nu mă surprinde, dar nici nu afectează se pare succesul vânzărilor. Și reciproca e valabilă (cu hulitul Mitsubishi lider în același clasament), așa că totul e în regulă cu lumea de azi, cea auto inclusă.
    Mini pregătește două modele noi: britanicii au în plan un SUV electric și unul de clasă medie
Pagina
12345...127128129...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău