@someone: Achtung, fără să sar în sus, doar poate-n jos, :-) eu observam mai ales prăpastia dintre prețurile Germania vs. UK -- și să nu-mi spună cineva că la nemți se vând mai puține Cayenne ca la englezi !!!
Adevăru-i că eu bănuiesc motivația diferențelor de preț, dar știi și tu vorba -- gentlemenii nu vorbesc never despre bani sau femei. :-)
Revin cu o nouă uluire (dar fără să-l mai supăr pe stimabilul @dan_grc dându-i iar dreptate lui @aha ref. la X6)... constatând că varianta E-Hybrid Cayenne (462 CP) costă la nemți cca. 91.700 €, deci cu 25K € mai puțin decât GTS-ul !!!
Nu mai zic că la noi e 94.182,55 EUR același hibrid, *bazații* noștri făcând sigur mai ușor banii decât ai lor. :-P
Păi stați un pic că devin imediat eco-fan -- eventual după ce și emigrez în UK, unde hibridul e echivalentul a 76K € (Kafka să trăiască din nou.)
@aha: :-) Bine zici cu volanul pe dreapta, e pe aceeași linie ilogică a costurilor de transport probabil mai mari din Germania în... Germania decât peste Canalul Mânecii.:-P
Părerea mea ceva mai serioasă (deși poate părea SF unora) e că City-ul londonez dictează ...încă UE-băncoșilor Frankfurt-ului, dra n-o dezvolt că n-are rost să bat câmpii fără dovezi (și mai nasol ar fi de fapt pt mine dac-aș avea dovezi... :-))
Strict ontopic, forma Coupé-ului Cayenne (GTS sau nu) îmi pare OK, cel puțin în comparație cu X6-urile sau GLE Coupé-urile concurente.
Glumeam deunăzi cu amicul nostru @fan_skoda că Porsche Taycan 4S-ul testat (video) de stimabilul Bogdan Mirică ar fi pe lista mea scurtă.
Umor negru cumva, clar, aflând prețul *românesc* al lui 4S (cca. 156K €.) Nu l-aș cumpăra totuși de la noi nici dac-aș poseda mitica găină cu ouă de aur... citiți și veți afla de ce.
Fiindcă la fel de umoristică pare și politica de prețuri VAG stranie a Porsche, care oferă în Marea Britanie GTS-ul ăsta nou Cayenne pt 85,930 lire sterline, adică echivalentul a... 95.723 € !!!
Plusul de 21K € de la nemți e pur și simplu inexplicabil (la noi va fi și mai mare... prietenii știu de ce ;-)), ca să nu mai zic de diferența ȘI MAI incredibil de mare dintre prețurile Taycan UK-UE (la englezi 4S-ul începe sub 100K €).
În fine, tema asta nu mă miră că nu-i vreodată atacată de presa auto, așa că am scris doar ca să zic c-am spus. :-)
Fără (prea multe) comentarii:
https://www.topgear.com/car-news/electric/nikola-motors-worth-more-fca-even-though-it-hasnt-delivered-any-cars
Deci nu-i nevoie să livrezi vreo mașină ca să *ai valoare și dujmanii moare* :-) (ăia de pe Wall Street, clar).
Ultimele comentarii
2333 in total