• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Green_Alex: E părerea ta și ți-o respect, chiar dacă nu subscriu deloc la ea... sau, în fine, la ele. Influența goebbels-iană a moriștii campaniilor MSM se confirmă însă (disclaimer: și asta, poate doar pentru mine.) O să revin oricum și cu alte studii serios-științifice -- controversate și ele, normal, dar ceva mai logice decât apoca_lipsurile Gretei. :-) Până atunci, drumuri bune îți urez (nu doar fiindcă ești motociclist și-n plus japo-fan ca subsemnatul, spre deosebire de prietenul @zărne. :-)) Poate consulți însă și unele surse de informare mai puțin populisto-hipnotice, dar nu neapărat demențial-conspiraționiste. Ai afla de ex. de la astrofizicieni reputați (LaViolette să zicem) că întreg Sistemul Solar e în curs de încălzire... una supra-globală deci.
    Pentru iubitorii de aventură: Land Rover Defender poate fi comandat și cu un cort de plafon
  • @mircea: Felicitări, binevenit interviul -- și bine meșterite :-) întrebările puse neamțului. ...Care nu e singurul implicat în electrificarea mobilității (v. și Wolfgang Ziebart, șeful de proiect propulsie pentru Jaguar i-Pace). Omu răspunde f. nuanțat, dar și sec-obiectiv deseori și mai aduce cu picioarele pe pământ extazul nemăsurat al unor e-fani, dar și criticile la fel de exagerate ale unor anti-e-fani, ref. la e-autonomii prea SF.
    Christian Schultze (Mazda) despre primul model electric al mărcii: "MX-30 nu se conduce ca un tanc, dar nu e nici o mașină de curse. Autonomia mare este soluția birourilor de marketing"
  • @Green_Alex: Dacă-i ordin, cu plăcere: :-) https://www.helsinkitimes.fi/finland/finland-news/domestic/16562-finnish-scientists-effect-of-human-activity-on-climate-change-insignificant.html Și savanții japonezi trag concluzii similare, dar și ale lor sunt f.f. greu de găsit pe netul cu a lui cenzură *Invizibilă*. Cândva o să mă... lăbărțez poate mai mult pe tema asta, chiar dacă-s conștient că niște comentarii n-au cum să schimbe cursul eco-avalanșei perfect coordonate din/de mass-media mainstream. Inutil să repet și că nu-s vreun negaționist al poluării REALE a planetei, dar de aici până la promovarea unor taxe și pe CO2-ul expirat e cale lungă. Noua taxologie e totuși numai unul din scopurile isteriei Greto-file, omni-electrificarea mobilității fiind și ea cu bătaie mai lungă decât simpla mutare a poluării din aglomerările urbane mai pe câmp așa... Pe f. scurt: IMHO nu se urmărește doar computeriarea societății, ci includerea noastră ÎNtr-un mega-computer. Dac-oi mai apuca (deși nu cred, ambalajul fizic fiindu-mi pe ultima sută de km sau chiar metri :-)) o să afli poate mai multe dintr-o viitoare carte.
    Pentru iubitorii de aventură: Land Rover Defender poate fi comandat și cu un cort de plafon
  • @netam-nissan, ai și tu legătura ! :-)
    Renault și Nissan, acuzate că au manipulat emisiile pentru 1.3 milioane de mașini în Marea Britanie: ar fi afectate modele precum Clio, Megane, Captur, Juke sau Qashqai
  • @mip: Zici bine stimabile că JLR a vrut să împuște cam mulți iepuri deodată și ar putea rămâne cu tolba goală, spre deosebire de FCA care au rămas pe felia mai rustică cu Wrangler și nu au încălecat teritoriul lui (Grand) Cherokee. . Motiv pentru care se așteaptă apariția unei versiuni Defender mai spartane (90 Commercial), dar și aia va fi peste 40K €. JLR e însă în mare foame de bani, așa că preferă deocamdată clienții amatori de accesorii pt. câini, corturi, scări, canistre, generatoare, vinciuri sau folii anti-zgâriere de multe jdemii €, un 110 bine garnisit depășind ușor suta de mii. ...Să sperăm că va depăși însă și 100 mii km fără reparații majore, ca Santa Fe-ul tau mai mult ca sigur... @Edikkk: Hai că ești simpatic în eco-frenezia ta, amice -- păi copacii se bucură de orice diesel care le mai cadorisește ceva CO2... :-) Dacă-i Euro-6, normal. Să mai repet că dioxidul de carbon NU e de fapt un poluant ?! Sau că efectul lui de *gaz de seră* e minor comparativ cu alți compuși cum ar fi metanul? Ori că aportul uman la creșterea concentrației sale în aer e de max. 8-9% ?! ...N-are rost, deși am făcut-o deja. :-P Drumuri bune și ție îți urez totuși, că fără gică-contriști cu cine am mai cârcoti p-acilea?!
    Pentru iubitorii de aventură: Land Rover Defender poate fi comandat și cu un cort de plafon
Pagina
12345...124125126...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău