@Green_Alex: E părerea ta și ți-o respect, chiar dacă nu subscriu deloc la ea... sau, în fine, la ele.
Influența goebbels-iană a moriștii campaniilor MSM se confirmă însă (disclaimer: și asta, poate doar pentru mine.)
O să revin oricum și cu alte studii serios-științifice -- controversate și ele, normal, dar ceva mai logice decât apoca_lipsurile Gretei. :-)
Până atunci, drumuri bune îți urez (nu doar fiindcă ești motociclist și-n plus japo-fan ca subsemnatul, spre deosebire de prietenul @zărne. :-))
Poate consulți însă și unele surse de informare mai puțin populisto-hipnotice, dar nu neapărat demențial-conspiraționiste. Ai afla de ex. de la astrofizicieni reputați (LaViolette să zicem) că întreg Sistemul Solar e în curs de încălzire... una supra-globală deci.
@mircea: Felicitări, binevenit interviul -- și bine meșterite :-) întrebările puse neamțului.
...Care nu e singurul implicat în electrificarea mobilității (v. și Wolfgang Ziebart, șeful de proiect propulsie pentru Jaguar i-Pace).
Omu răspunde f. nuanțat, dar și sec-obiectiv deseori și mai aduce cu picioarele pe pământ extazul nemăsurat al unor e-fani, dar și criticile la fel de exagerate ale unor anti-e-fani, ref. la e-autonomii prea SF.
@Green_Alex: Dacă-i ordin, cu plăcere: :-)
https://www.helsinkitimes.fi/finland/finland-news/domestic/16562-finnish-scientists-effect-of-human-activity-on-climate-change-insignificant.html
Și savanții japonezi trag concluzii similare, dar și ale lor sunt f.f. greu de găsit pe netul cu a lui cenzură *Invizibilă*.
Cândva o să mă... lăbărțez poate mai mult pe tema asta, chiar dacă-s conștient că niște comentarii n-au cum să schimbe cursul eco-avalanșei perfect coordonate din/de mass-media mainstream.
Inutil să repet și că nu-s vreun negaționist al poluării REALE a planetei, dar de aici până la promovarea unor taxe și pe CO2-ul expirat e cale lungă.
Noua taxologie e totuși numai unul din scopurile isteriei Greto-file, omni-electrificarea mobilității fiind și ea cu bătaie mai lungă decât simpla mutare a poluării din aglomerările urbane mai pe câmp așa...
Pe f. scurt: IMHO nu se urmărește doar computeriarea societății, ci includerea noastră ÎNtr-un mega-computer.
Dac-oi mai apuca (deși nu cred, ambalajul fizic fiindu-mi pe ultima sută de km sau chiar metri :-)) o să afli poate mai multe dintr-o viitoare carte.
@mip: Zici bine stimabile că JLR a vrut să împuște cam mulți iepuri deodată și ar putea rămâne cu tolba goală, spre deosebire de FCA care au rămas pe felia mai rustică cu Wrangler și nu au încălecat teritoriul lui (Grand) Cherokee.
.
Motiv pentru care se așteaptă apariția unei versiuni Defender mai spartane (90 Commercial), dar și aia va fi peste 40K €.
JLR e însă în mare foame de bani, așa că preferă deocamdată clienții amatori de accesorii pt. câini, corturi, scări, canistre, generatoare, vinciuri sau folii anti-zgâriere de multe jdemii €, un 110 bine garnisit depășind ușor suta de mii.
...Să sperăm că va depăși însă și 100 mii km fără reparații majore, ca Santa Fe-ul tau mai mult ca sigur...
@Edikkk: Hai că ești simpatic în eco-frenezia ta, amice -- păi copacii se bucură de orice diesel care le mai cadorisește ceva CO2... :-)
Dacă-i Euro-6, normal.
Să mai repet că dioxidul de carbon NU e de fapt un poluant ?!
Sau că efectul lui de *gaz de seră* e minor comparativ cu alți compuși cum ar fi metanul?
Ori că aportul uman la creșterea concentrației sale în aer e de max. 8-9% ?!
...N-are rost, deși am făcut-o deja. :-P Drumuri bune și ție îți urez totuși, că fără gică-contriști cu cine am mai cârcoti p-acilea?!
Ultimele comentarii
2333 in total