• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @PMC: Îți spun eu că-s mai istoric-atent -- are un turbo-motoraș tri-, dar decent ca putere (125 CP cred) pe Focus-ul lui domnul fănel... sau mai exact v(i)ănel (prietenii știu de ce.) Dar în niciun caz mircel, :-) cum sugera cândva @inexo -- garantez ca analist semantic amator. În fine, pe multi-premiatul 1.0 Ecoboost l-am forjat doar pe Fiesta și-mi place, cu excepția lipsei practic totale a frânei de motor. În rest, cu BEV-urile rămâne cum am stabilit -- perfecte pentru fâțâială, dar și livrări prin orașe, dar nici peste 10-15 ani pentru croaziere. A, subscriu că și pentru troti-bici-scutere-motociclete merg bateriile de laptop actuale, deși *obosesc* direct proporțional cu micimea lor și nu-s deloc ieftin de înlocuit. Zic asta din proprie experiență cu e-scuterul meu, pe care l-am și upgradat recent de face și wheelies, deși cam anemice. :-) P.S. Va veni și timpul când lumea se va întreba, în fine, dacă poate supraviețui propriei stupizenii și pe felia e-isteriei impuse acum.
    Opel prezintă noul Mokka-e: versiunea electrică a SUV-ului german are 136 CP și autonomie de până la 322 de kilometri
  • @andrei: E cam așa cum zici, iar cei care visează e-autonomii REALE de +400 km la bani puțini rămân niște visători -- deocamdată. Ontopic, nici acum mai micuțul Mokka (și decât Crossland, nu doar vs. 2008-ul de 4,30 m) nu va face excepție de la regula *practica ne omoară*, masa proprie redusă cu 140 kg fiind valabilă, evident, doar pentru versiunile ICE comparabile cu fosta generație. Platforma o fi ea CMP; da-n versiunea mai scurtă, identică cu a lui DS3 e-Crossback (4,12 m), care, testată în viața reală (dar nu pe ger) parcurge cca. 250 km în oraș, 190 pe șosea și doar 150 km pe autostradă. Repet, mașina-i OK, dar dacă viitoarea Sandero Stepway vine și-n versiune PHEV similată lui Clio-5 și la un preț... de Dacie, pare preferabilă pur-electricelor PSA-Opel. Dar și lui Zoe de fapt.
    Opel prezintă noul Mokka-e: versiunea electrică a SUV-ului german are 136 CP și autonomie de până la 322 de kilometri
  • Sincer, noul Mokka e mai simpatic decât mă așteptam și mult mai reușit ca fostul, dar și ca fratele 2008. Designerii Opel au nimerit bine profilul de maxi-Adam și *fața* mai simplificat-elegantă comparativ cu concurența crossoveristă. Interiorul nu rupe gura târgului, dar pare ergonomic cu comenzile pt. climă separate (din ce se vede.) Standardizarea platformei electrice nu-i vreo surpriză, dar bine că există ca opțiune (poate și mai accesibilă ca preț vs. e-2008.) Doar aparent offtopic, la francezi s-a propus recent limitarea vitezei pe autostrăzi la 110 km/h (de către un așa-zis comitet eco-popular cică... mai bine-i ziceau direct iacobin :-)), pe lângă majorarea *malus*-ului deja gigantic spre nelimitat (acu-i max. 20.000 €.) Intenția clară (pentru unii ne-talibanizați) e favorizarea BEV-urilor, a căror autonomie se știe că scade alarmant la 130 km/h. Întrebarea e câți francezi ar mai fi dispuși să plătească taxele (mari) autostradale în noile condiții.
    Opel prezintă noul Mokka-e: versiunea electrică a SUV-ului german are 136 CP și autonomie de până la 322 de kilometri
  • @Green_Alex: Subscriu... fără să mai repet că nu suntem p-aici ca să avem neapărat dreptate. Iar diverse teorii -- fie ele logice --, dacă-s expuse cu intenția de impunere, n-au vreo șansă de a convinge pe cineva. Având destui neuroni în dotarea de serie, :-P te vei convinge însă singur cu timpul de adevărul unor aparente *aiureli*. P:S. Fiecare vârstă cu drumurile ei -- la anii tăi și eu căutam drumuri ne_bune. :-) Tot pe două roți, dar și pe una de fapt. Back ontopic, acu m-ar tenta un Defender, dar la bănetul cerut aștept ca JLR să scoată un ATV. :-P
    Pentru iubitorii de aventură: Land Rover Defender poate fi comandat și cu un cort de plafon
  • @mip+zărne+inexo: Salve @all-of-you guys, așa-i cu gaura asta de covrig care strică planuri și local, darămite trans-continental... Mai *vorbim* însă p-aici deocamdată în așteptarea unui 2021 mai bun, chiar dacă semne nu prea sunt pt mine cel puțin (deși unul cu x în nick-name :-) e cam fantomatic de pare că vorbesc singur când mai apuc să-i răspund) . Mulțam oricum din nou pt invitația *în club* -- când și dacă m-oi limpezi cu hopul actual om comunica și mai direct. Ref. la hălăduit (auto)mobil în natură, HYMER-e de genul celor din clip rămân chiar himere pt mulți din cauza prețului. Iar majorarea artizanală a gărzii la sol cu mai mult de 2-3 cm presupune și amortizoare noi mai lungi, nu doar înălțătoare (preferabile-s seturi complete incluzând și alte arcuri.) Și mai ontopic adică strict @Defender, curios fiind am avut chiar ieri ocazia să dau o mică tură într-unul, deși doar ca pasager (n-am simulat că am portofelu prea gros amicului care mi-a aranjat plimbarea.) Oricum, am fost doar pe asfalt -- teritoriu pe care din păcate și majoritatea viitorilor apropitari vor rămâne cu monstrulețu. Era un 110 diesel de 240 CP (normal la noi, unde versiunea scurtă și/sau pe benzină n-o să aibă mult succes) și hiper-dotat ca mai toate showroom-ispitele. :-P Pe scurt, e f. mare nu doar pe dinafară, dar și surprinzător de vioi + extrem de silențios pentru un *tractor*. Ergonomic nimic de reproșat interiorului, dar spartan înseamnă cu totul altceva. Copacii lui @Edikkk sigur îl vor adora.:-)
    Pentru iubitorii de aventură: Land Rover Defender poate fi comandat și cu un cort de plafon
Pagina
12345...123124125...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău