• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • 4x4 eficient, da-i mai urât ca SsangYong Rexton -- e și asta o performanță...
    Subaru Forester facelift, dedicat pieței europene: disponibil doar cu sistem de propulsie hibrid
  • Scump doamnă, scump -- deși prin Vest e și mai caraghioasă creșterea de preț, de la 16 mii, nu prea justificată fiind produsă la cehi. Limitarea ei principală cred că-i motorașul unic, fiabil dar modest (coreencele A oferă și 100 CP, turbați ce-i drept.) Fiindcă a și ”crescut” considerabil, aproape de Suzuki Swift (cu 24 cm lungime și 13 lățime). Are însă-n continuare o meclă simpatică și, mai ales, nu prea mai are concurenți. După tăierea lui C1/108/Citigo/Adam-etc., doar i10/Picanto/Ignis mai contează pe o piață sărăcită artificial (zic și eu ca s-o spun. :-))
    Prețuri Toyota Aygo X în România: start de la 14.000 de euro
  • Mi se părea prea scump BMW-ul 330i -- dar și ăsta pare un C-Klasse Maybach. :-) În fine, măcar e eco-dizăl și chiar unul sportiv nu doar la praguri... sau garda la sol efectiv infimă (97 mm, OMG !!! - știam că TUV-ul nemțesc te trimite acasă dacă ești tunat-adunat sub 110 mm.) Pe scurt, mașina-i beton (la interior am niște ecrano-cârcoteli, dar asta-i moda). Și de fapt nu mai surprinde scumpirea cu vreo 30% a versiuni de bază vs. fosta generație, care încă era accesibilă unora din ”middle-class”. Îmi pare deci că prăpastia dintre cei cu biciul și restul plebei se adâncește insidios, iar clienții de C-Klasse vor fi cei cu mălai de S-Klasse, doar cu pretenții de spațiu mai mici.
    Reinventarea tradiționalului
  • @inexo: Poți vota încă, maestre, doar că nu se mai schimbă vizibil scorul după clicuială. Ontopic, cred sigur :-) că e vorba de o manevră (normală deja în aberația vremilor ăstora) tip ”wag the dog”. Mai clar, cauza reală (promovarea e-gogoșilor imunde ID., mai lucrative și la profit) e ocultată în economia efectului, inventându-se cai-verzi ca să aibă orgazme coana UE. :-) Un pic offtopic, avui și eu breakuri, ba chiar unu luat de nou -- Audi A4 Avant ”anemic” (prima serie, tot 1,6 de 102 CP), de care am fost însă f. mulțumit. n.b. Pe parcursul a 314.000 km... și se pare că mai mișcă încă.
    Surse neoficiale: Producția lui Volkswagen Passat sedan, oprită definitiv în Europa
  • Edică, suspectez că-ți place colorația curcubeu a camuflajului lgbtqr-etc. :-) Mai lipsește doar unicornul roz-electrizant, dar p-ăla o să-l vezi sigur la al 3-lea booster.
    OFICIAL: Noul Volkswagen ID. Buzz va fi dezvăluit în 9 martie
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău