• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @dan_grc: Ba, din păcate mai rău nu se poate ca scor -- ok, cu 26K € opțiuni, dar Edi-k-k poate deja să-ți spună țanțoș că un electric i4 M50 Auto 4WD de 544 CP e mai ieftin cu 6.000 € ca 3-ul testat aici. ...Cu dublul puterii, fie ea scoasă din niște râșnițe mai măricele. :-) Nu pricep deci politica bavarezilor, să scoată electrocaznică M la preț de 3.0 M340i xDrive de 374 CP, deși poate fi intenționat punitivă pentru ”dinozauriene”. În rest, testu-mi pare bine scris de G. Nica, dincolo de barbarismele non-DEX-ate -- să nu uitâm că nici măcar ultra-tocitul ”premium” nu apare prin vreun dicționar.
    Echilibru
  • Interesant test (cu vreo 700K vedenii pe YT), deși pt. EU-ropeni fără vreo utilitate. Nu doar fiindcă la noi ar sări de 100K €, da-i cam prea mare/greu (+3.250 kg la gol) și încă indisponibil. Cele 3 spații pt. bagaje, diversele gimmick-uri și opțiuni pt. camping / e-tool-power sunt un plus, dar 835 CP (nu ”doar” 800) nu-mi par nici necesari, nici ecologici. P.S. https://www.edmunds.com/car-news/electric-car-range-and-consumption-epa-vs-edmunds.html ...e linkul cu autonomiile testate real / EPA-rated, unde apare și Rivian, cu 510 km reali vs. 505 km EPA, deci OK -- deși la o baterie de 135 kWh nu-i vreun record (30 kWh/100 km). Oarecum surprinzător, totuși f. aerodinamicul Merc EQS e cap de listă, cu 680 km reali vs. 560 km EPA-rated.
    Rivian R1T, pick-up-ul cu patru motoare electrice, sub lupă
  • @alex_cu_a_mic: Mai credibili ar fi +30 kWh /100 km, respectiv baterie de min. 180 kWh la pneurile + greutatea lui (cca. 3,2 tone.) Iar prețul versiunii pom-lăudat RST e de 106.695 $ fără taxe, aia ieftinache WT (Work Truck) având sigur autonomie mai de Dacie Spring, așa... Oricum, fiind model 2024 nimic nu-i garantat cu inflația tipăritorilor de trilioane. Clienți va avea, deși nu prea mulți -- însă nu din motive de preț sau tehnologie, garantat avansată - similară platformei EV-Hummer, alt camion ”eco”. Fiindcă designul (cam preluat de la Chevy Avalanche, btw) îmi pare mult mai reușit ca al lui F-150 Lightning, ba chiar și decât al Rivian-ului.
    După Ford F-150 Lightning, acum și Chevrolet Silverado devine electric: 644 de kilometri autonomie
  • Fain recamierul, lipsește doar un pește de sticlă pe televizor. :-) Serios acu, ar fi culmea să comentez estetica unor SF-uri d-astea, care după mine nici nu-s mașini dacă te conduc ele pe tine și nu invers. Dar stai, nu cumva e o țâră de programare predictivă aici?! Mai clar: Personal / Social / InnerSpace nu aduce cu tripticul ”progresist” IoT / IoB / IoS ? Brrr...
    Cadillac prezintă conceptul autonom InnerSpace
  • Măriuco, ești Zero Barra_t de crezi că salvezi planeta dacă pui ștecher la camioane d-astea.
    După Ford F-150 Lightning, acum și Chevrolet Silverado devine electric: 644 de kilometri autonomie
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău