• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Păcat că n-are un buton să schimbe FORMA hardughiei bavareze. Ceva mai serios: mă-ntreb ce culoare ar avea trecută-n talon ?!
    VIDEO: BMW prezintă o vopsea care își poate schimba culoarea
  • ...Foarte fățoasă? Eu zic că-i chiar vomitiv de fățoasă, Edikkk...:-) Și f. ecologică-n plus la 2,6 tone. Cât despre prețul ”ok” (ți-l zic eu - 132.000 € fără vreo opțiune), miram-aș să ispitească prea mulți încălziriști, oricât de gros le-ar fi portofelul. Și de neted cerebelul...:-P
    BMW prezintă noul iX M60: până la 619 CP și 575 de kilometri autonomie
  • Nu-i rea mașina (cu limitările inerente electrocaznicelor), dar coreenii cred că se hazardează deja cu prețurile astea umflate. Chiar dacă se adresează eco-freaks-ilor cu bănet pentru o a doua mașină de salvat planetă în pauzele de sufocat ursuleții cu prima. Fiindcă un BMW i4 eDrive40 de 340 CP, cu 84 kWh și 590 km autonomie WLTP costă cam la fel, adică pornește de la 53K € -- fără e-pomană. @Moldovean: Subscriu 100% da-s pe fugă acum, poate revin să dezvolt și de ce coșmarul abia începe.
    Punctul Critic
  • P:S: că uitasem: Unele site-uri aberează că bateria lu QXYZ se apropie de 400 Wh/kg. Lăudabilă totuși densitatea energetică de +200 Wh/kg adică 4,95 kg/kWh, bateria (coreeană) de 1 kWh a trocaletei mele cântărind de ex. vreo 8 kile. Vb. de Li-Ion, că soluția LiFePO4 la care a ”retrogradat” recent și Tesla e mai greuceană. La fel, masa proprie de 1,75 tone e OK pt un BEV cu ampatament de 2,80 m, dar discurile de frână din (aliaj de) aluminiu îmi par o mangleală de marketing -- s-a mai încercat, decelerează mediocru și scârțâie infernal chiar pe mountain-bikes. A, și 10 kWh ICE-made necesită 3-4 l de benzină/motorină, nu doar unul. În rest, mă așteptam la mai multe pălmi roșii -- prea răsfirați păreți azi, băieți... :-)
    Concept electric Mercedes-Benz Vision EQXX: cel mai eficient model al mărcii debutează cu autonomie de 1.000 km
  • ...Alt Vision?! De la Mercedes mă așteptam la un dram de originalitate. Dincolo de NLP însă (programări neuro-lingvistice -- n.b.: Orwell nu degeaba zicea că cine controlează limbajul stăpânește și mințile), triadiștii au început să-și dea seama că eco-electrocutarea nu rimează neam cu puteri amețitoare -- de unde și cei ”numai” 204 cai. CX-ul-record îmi place și el, dar nu și compromisurile inerente obținerii lui. Vorbim de estetica proporțiilor -- clar scuzabile la un concept-car, însă inacceptabile la vânzarea-n lumea reală, fie și unor încălziriști înfocați.
    Concept electric Mercedes-Benz Vision EQXX: cel mai eficient model al mărcii debutează cu autonomie de 1.000 km
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău