Erată: ampatamentul e cu 15 mmm mai mare vs. T-Cross (2.566 mm vs. 2.551 mm) -- am mâncat prima cifră, da-i scuzabil la un chibiț pe bază de voluntariat deseori înjurat. :-)
Brazilia e-n orice caz un teren de ofensivă VW, cu 20 de noi modele în plan doar anul ăsta (majoritatea necunoscute nouă, ca VW Virtus de ex.)
Mai intru totuși p-acilea când o dați în bară, AM (ampatamentul e cu 5 mm mai mare și NU mai mic cu 100 mm vs. -- cutia oribilă - T-Cross.)
Motorul de 128 CP cuplat cu c.v. automată e așa-numitul 200 TSI (fiindcă dezvoltă 200 Nm cuplu max.- din familonul EA211) cu 3 cilindri, da-i Flexfuel cu injecție directă... de ETANOL, specialitate braziliană scoasă din trestie de zahăr mai ales.
(n.b. Și d-aia e foamea-n creștere pe la ei, dar tema cultivării... benzinei nu prea are loc în comentarii.)
Subiectiv vb., crossoverul ăsta e mai mișto ca T-Cross, nu prea scump (pornește de la echiv. 13.700 €... dar în Brazilia) și va concura probabil Renault Arkana, și mai cocoșat dar cu avantajul unor versiuni 4x4, bazat fiind pe platforma Duster (deja se vinde bine în Coreea de Sud.)
Concluzie: atenție AM, că ai multe datorii restante de plătit într-un univers paralel... :-)
@dan: Ai și n-ai dreptate, stimabile -- adică ai ref. la cei vreo 9.300 € (echivalent lei năpârliți la noi), dar n-ai dacă luăm în calcul și bonusul casării unei rable, de 5.000 € la francezi dacă te electrocutezi benevol :-) și doar aprox. 1.340 € la noi.
Pomana finală însumată dă așadar cca. 10.600 € *mioritici* vs. 12.000 € hexagonali.
Inadmisibil de mult bănet la noi, dar și la franțuji (= cca. 10 salarii minime SMIC), în societăți care doar clamează de-a surda promovarea liberei concurențe.
Nu mai toc însă a mia oară injustețea stimulării bănești a e-fanilor măcar relativ bogați prin taxe colectate de la tot fraieru.
...Sau vreo analiză abisal-inutilă a macronizmului rothschildez apărut de niciunde și îndreptat spre nicăieri, dar finanțat en-gros că doar asta contează.
Ba chiar o să iau o pauză de chibițări pe AM dacă tot am atins borna 1.666, în așteptarea unui previzibil *malus ecologic* românesc de inspirație francoafoană :-)... că doar Le Grand Orient nu doarme...
Noi trebuie să dormim însă liniștiți, că cineva are mereu grijă să visăm doar ce trebuie. :-P
@Moldovean: Cam ai dreptate apropo de briz-briz-uirile supranormative, dar n-aș băga totuși actuala Serie 5 (reușită în continuare ca stil zic eu) în aceeași oală cu semi-rateurile 2 GC, Seria 8, X7 ori X 4/6.
La fel de subiectiv evaluabil, E60-ul lui Chris Bangle îmi pare în continuare cel mai inspirat luxo-sedan BMW, cu M5-ul V10 aspirat de 507 CP o apoteoză a vremii lui.
Interesantă-n orice caz (eco)tendința scăderii puterii benzinarelor, observabilă și la Mini...BMW-uri (v. Countryman.)
Ăsta-i însă *ordinul de sus* se pare (v. și ieșirea din gama VW a lui Polo GTI sau aproape certa dispariție a genialei Alpine A110).
Sau previzibila hibrido-electrocutare a orice va semăna oarecum cu o sportivă.
...Concluzie (strict a mea): Din greșeală în greșeală, spre victoria finală... :-(
Spațioasă balena bavareză (tot 5,10 m lungime, deci cât Seria 7) și parcă mai puțin dizgrațioasă ca fosta.
Clar că BMW n-ar produce-o dacă nu s-ar și vinde, dar tot mă mir cine și de ce ar prefera așa ceva unui Seria 5 Touring.
Ultimele comentarii
2333 in total