• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Erată: ampatamentul e cu 15 mmm mai mare vs. T-Cross (2.566 mm vs. 2.551 mm) -- am mâncat prima cifră, da-i scuzabil la un chibiț pe bază de voluntariat deseori înjurat. :-) Brazilia e-n orice caz un teren de ofensivă VW, cu 20 de noi modele în plan doar anul ăsta (majoritatea necunoscute nouă, ca VW Virtus de ex.)
    Primele imagini cu Volkswagen Nivus: SUV-ul coupe debutează în Brazilia înainte de a ajunge în Europa
  • Mai intru totuși p-acilea când o dați în bară, AM (ampatamentul e cu 5 mm mai mare și NU mai mic cu 100 mm vs. -- cutia oribilă - T-Cross.) Motorul de 128 CP cuplat cu c.v. automată e așa-numitul 200 TSI (fiindcă dezvoltă 200 Nm cuplu max.- din familonul EA211) cu 3 cilindri, da-i Flexfuel cu injecție directă... de ETANOL, specialitate braziliană scoasă din trestie de zahăr mai ales. (n.b. Și d-aia e foamea-n creștere pe la ei, dar tema cultivării... benzinei nu prea are loc în comentarii.) Subiectiv vb., crossoverul ăsta e mai mișto ca T-Cross, nu prea scump (pornește de la echiv. 13.700 €... dar în Brazilia) și va concura probabil Renault Arkana, și mai cocoșat dar cu avantajul unor versiuni 4x4, bazat fiind pe platforma Duster (deja se vinde bine în Coreea de Sud.) Concluzie: atenție AM, că ai multe datorii restante de plătit într-un univers paralel... :-)
    Primele imagini cu Volkswagen Nivus: SUV-ul coupe debutează în Brazilia înainte de a ajunge în Europa
  • @dan: Ai și n-ai dreptate, stimabile -- adică ai ref. la cei vreo 9.300 € (echivalent lei năpârliți la noi), dar n-ai dacă luăm în calcul și bonusul casării unei rable, de 5.000 € la francezi dacă te electrocutezi benevol :-) și doar aprox. 1.340 € la noi. Pomana finală însumată dă așadar cca. 10.600 € *mioritici* vs. 12.000 € hexagonali. Inadmisibil de mult bănet la noi, dar și la franțuji (= cca. 10 salarii minime SMIC), în societăți care doar clamează de-a surda promovarea liberei concurențe. Nu mai toc însă a mia oară injustețea stimulării bănești a e-fanilor măcar relativ bogați prin taxe colectate de la tot fraieru. ...Sau vreo analiză abisal-inutilă a macronizmului rothschildez apărut de niciunde și îndreptat spre nicăieri, dar finanțat en-gros că doar asta contează. Ba chiar o să iau o pauză de chibițări pe AM dacă tot am atins borna 1.666, în așteptarea unui previzibil *malus ecologic* românesc de inspirație francoafoană :-)... că doar Le Grand Orient nu doarme... Noi trebuie să dormim însă liniștiți, că cineva are mereu grijă să visăm doar ce trebuie. :-P
    Franța mărește bonusul pentru achiziția mașinilor electrice la 7.000 de euro: “Vrem să producem anual cel puțin un milion de mașini electrificate, în următorii 5 ani”
  • @Moldovean: Cam ai dreptate apropo de briz-briz-uirile supranormative, dar n-aș băga totuși actuala Serie 5 (reușită în continuare ca stil zic eu) în aceeași oală cu semi-rateurile 2 GC, Seria 8, X7 ori X 4/6. La fel de subiectiv evaluabil, E60-ul lui Chris Bangle îmi pare în continuare cel mai inspirat luxo-sedan BMW, cu M5-ul V10 aspirat de 507 CP o apoteoză a vremii lui. Interesantă-n orice caz (eco)tendința scăderii puterii benzinarelor, observabilă și la Mini...BMW-uri (v. Countryman.) Ăsta-i însă *ordinul de sus* se pare (v. și ieșirea din gama VW a lui Polo GTI sau aproape certa dispariție a genialei Alpine A110). Sau previzibila hibrido-electrocutare a orice va semăna oarecum cu o sportivă. ...Concluzie (strict a mea): Din greșeală în greșeală, spre victoria finală... :-(
    Facelift pentru actuala generație BMW Seria 5: modificări exterioare minore, îmbunătățiri pentru interior și două versiuni plug-in hybrid
  • Spațioasă balena bavareză (tot 5,10 m lungime, deci cât Seria 7) și parcă mai puțin dizgrațioasă ca fosta. Clar că BMW n-ar produce-o dacă nu s-ar și vinde, dar tot mă mir cine și de ce ar prefera așa ceva unui Seria 5 Touring.
    BMW a prezentat Seria 6 Gran Turismo facelift: îmbunătățiri estetice, tehnologii noi și motorizări cu sistem mild-hybrid la 48V
Pagina
12345...133134135...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău