Deloc rea mașina, la fel și garanția de 7 ani, ba și prețul (surprinzător, piticania Picanto costă cam la fel, dacă nu mai mult !!!)
Motoarele sunt însă practic aceleași în ciuda rebotezărilor gen GulfStream, iar (de)multiplicarea treptelor e un artificiu întru reducerea consumului ceva mai mare decât al concurenței.
Cam banal totuși designul doar ușor cosmetizat (mai ales în raport cu noul Hyundai i20), dar garda la sol parcă și mai mare acum post-facelift poate fi un argument.
În fine, coreenii rămân redutabili... dar sunt mici copii pe lângă japi, care țopăie vioi zi de zi deasupra tuturor !!! :-)
@M: Repet, s-ar putea să ai dreptate apropo de afacerea bună făcută de PSA cu fuziunea -- bună doar pt. FCA după mine însă. :-)
Dacă m-aș fi născut Agnelli-Elkanno-miliardar din scutece poate m-ar fi pasionat mai mult mama-omidismul auto-predicțiilor, dar cred că deja am lungit-o prea mult.
A, să nu uit -- dieselul și americanii nu rimează deloc, mai ales după Dieselgate alergia lor la acronimul TDI fiind extinsă garantat și la HDI.
...Cât despre renumele auto-franțuzismelor în State, e suficient să-ți amintești de celebrul Peugeot 403 Cabrio *rat-car* al la fel de faimosului locotenent Columbo. :-)
@M: Nu mă distrez scriind p-aici ca să am dreptate -- și sigur n-am de multe ori, posibil și de data asta.
Dovada -- Jeep rămâne dezirabil pentru capabilitățile offroad, dar mai ales pentru imaginea de macho venită la pachet cu mașina.
...Chiar dacă e la rigolă cu fiabilitatea (Compass, Cherokee Grand sau nu dar și Wrangler, de succes și așa scumpit cu vreo 40%), iar alea mici, colțoase și turbate gen Renegade se vând și ele bine-n UE -- mai ales 2WD fiindcă trendu-i 3008-izat.
Dodge și/sau RAM nu stau prea rău nici ele-n State, așa că menținerea lui 500 pe faleză încă 10 ani nu m-ar mira, așa ca hobby al Elkann-ilor cei vizionari (când nu aleargă travestiți prin New-York după ce trag multe linii de tramvai pe nas. :-P)
Serios acu, de o chestie mă îndoiesc totuși cu orice risc (adică pân-la cocoșare ireversibilă :-)) : că PSA are vreo șansă de penetrare a pieței auto din State cu rășnițele PureTech sau chiar cu *haut-de-gamme*-urile lor care înseamnă maxim-maximorum 4-cilindri și 1.600 cmc.
Pregătește? De câte decenii?!
Poate prelungește, sau și mai bine zicea că PREA-lungește actualizarea gamei *italianul* Francois.
...Care recunoaște că nu-s un mister amânările perpetue, dar tot nu ne lămurește DE CE tot amână succesiunea lui Punto.
Fiat (ca marcă, nu FCA) continuă în orice caz să mă uimească prin simplul fapt că supraviețuiește încă, bazat aproape exclusiv pe piața macaronară (Panda, Tipo) și, eVident, pe nemuritorul 500 în alte țări.
Nu mai zic de mega-uimirea păcălirii lui Chrysler (Jeep să trăiască dacă mai stă-n picioare șandramaua), urmată mai încoace de consternarea tragerii pe sfoară previzibile a PSA.
Nu făceam estimări -- încercam doar să construiesc o poantă, nu să dau vreun pont. :-)
Altfel mă puneam pe analize serioase ale surselor bănetului pentru Cullinan-uri mici sau mari... și îmi stricam ziua, ca un sărăntoc invidios ce mi-s. :-P.
Ultimele comentarii
2333 in total