Va fi un hit, macheta fiind chiar mai ieftină ca un Sandero Stepway low-cost -- deci maxim 10.000 € cred. :-)
Concluzie: nu toată lumea e crizată, ba unora le pleznesc seifurile-conturile după ce i-au izolat pe normaloși ca să-i îndatoreze și mai abitir.
Cu camătă, normal.
@dan_grc: Bill.Hates la putere și G.Soerosh la rigolă? -- Așa o fi, dar eu continui să cred că tot banu-i la putere, adică gașca fără nume ce-l tipărește/pixălește pe ban cum-cât vrea mușchiu ei, iar în pauze se distrează schimbând marionetele vizibile sforărite tot de ei din spatele cortinei... când de fier, când de catifea
Cum însă AM nu-i forum de geopolitichie, mă opresc aici... nu fără să-mi reamintesc cu (normală zic eu) nostalgie de vremile când Citroën (cu *ë*, AM !!) încă făcea mașini atractive și-n segmentele *sărăcuțe*.
Mai precis, de vremea când am condus poate cea mai distractivă mașinuță *semi-hot* accesibilă de segment B, un Citroën Saxo VTS -- c-un motor nu f. puternic (120 CP), dar perfect potrivit masei proprii reduse și trenului de rulare fâșneț.
...Și fără suspensiile *lemnoase* la modă acum, ne-turbată / ne-cocsată / ne-automatizată (c.v.M5 + aspirat cu injecție indirectă de 1,6 l), docilă pentru mers la piață, dar suficient de nevricoasă ca să lase-n urmă diverși *ursuleți* tunați-adunați pe serpentine...
De acord, Dane -- nemții își văd oarecum normal de protejarea industriei proprii prin orice mijloace și nu-s de condamnat pt asta, chiar dacă *politic corect* ar fi să NU fie naționaliști în pur teoreticul *concert european* -- vax albina pentru... locomotiva care este Nemția. :-)
Însă nu-i nevoie de vreo obsesie conspiraționistă ca să vezi rothschildizmu pe față al lui Macrou, apărut de niciunde și îndreptat spre nicăieri.
La fel, să nu rămâi ca la dentist văzând duritatea unică-n UE a *malus*-ului hexagonal (săltat spre 20K € lately), deși Franța n-ar salva decât 2,666 urși polari. :-)
Consecințe-s însă mai directe decât credem asupra generalizării râșnițelor cu 3 cilindri și pe așa-zisele *premium galice* gen DS.
Strict ontopic, merită urmărite mișcările de trupe-fonduri-strategii din PSA în paralel cu doar aparent mai *etatistul* Renault.
Centralizare + austeritate + omogenizare... în jos a nivelului de trai par cei 3 piloni ai *noii realități*, care include firește și universul auto.
O nouă realitate programată a fi din păcate o criză... perpetuă (ascultă-l pe *simpaticul* G.Sorosh - interviu 11 mai, când a deschis în fine clonțu și el și-o să te convingi -- verde-n față, fără vreun conspiraționizm.)
Dacă se mai îndoia cineva, PSA accentuează intenția de a face din Citroën o sub-marcă Peugeot -- ceva low-cost, similar Daciei în raport cu Renault. O strategie idioată, zic (nu doar) eu.
...Mais où sont les neiges d'antan?... când modelele din gama superioară Citroën nu doar aspirau la statutul *de lux*...
Nu doar SM-ul cu al lui V6 Maserati, ci și legendarul DS sau chiar ultra-confortabilul XM erau luxoase (prefer atributul ăsta uzatului-agasantului cuvințel inexistent în DEX *premium*.)
Concluzie tristă: Rip Citroën. :-(
p.s.- erată: RS3-ul e subvirator, nu supra-. Iar garda la sol i-o scade cred Audi continuu ca să le vândă și p-astea cocoțat-cocoșate. :-)
...Care din principiu au limite dinamice și mai dihai pe circuit, egal cu ce bla-bla-uri *de performanță* le botează marketingul VAG.
Deși nu mă deranjează decât la modul abstract-impersonal, încă mai sper ca SUVo-mania să dispară odată cu plandemia. :-P
Ultimele comentarii
2333 in total