@Costel: Ai dreptate prin prisma dragster-izmului în linie dreaptă, unde orice Audi cu uber-motorul ăsta excelează (ba TTRS-ul a scos și 3,4 s pe zero-sută, hypercar-like.)
...Totuși, pe circuit un Cayman GTS sau chiar un Megane RS-Trophy îl halește și pe RS3, cam supravirator din păcate... când nu pleacă cu totul pe câmpii, fără prea multe semnale... graduale, că tot e la modă barbarismul ăsta.
(n.b. AM ar putea să informeze fanii Renault Sport că MRS4 facelift are acum 300 CP în toate versiunile.)
Posibil însă ca noul RS3 să fie mai capabil pe circuit ca actualul -- și el peste prima generație, singura pe care am condus-o de fapt (2010-2012, cu *doar* 340 CP și 450 Nm, plus o gardă la sol normală de 14 cm, coborâtă treptat - pardon, gradual :-) - la 10 cm.)
Să nu fim prea răi, că fosta știre era DOAR despre varianta cocoșată :-) Sportback, mai scumpă cu 425 € fără motiv, dar nu mai contează.
Din pură curiozitate, aștept datele noii generații RS3, care zvonistic ar scoate mai mult de 400 cai din același motor 2,5 Turbo L5.
...Și pe care aș prefera-o struțo-cămilelor SUV, dacă n-ar fi și ea... aproape la fel de inutilă ca RS Q3 pe drumurile noastre.
@dan_grc: Stai liniștit că mai sunt șuturi în (e)spoilerul spate = pași înainte, cum ar fi parcarea moca.
Sau (e)scutirea de rovinietă. Ori vouchere-cadou în kilovaci-oră pentru cei mai docili, când se vor adeveri distopii gen *Do Androids Dream Of Electric Sheep?*
...Sau poate când oile electrificate vor visa la androizi.
Arunc însă prosopul că-s K.O. văd prin palme roșii :-) și n-are oricum vreo noimă cafteala deloc electrizantă cu morile de vânt.
Binevenită măsură... dar, după mine, numai de-ar fi aplicată tuturor cutiilor pe 4 roți, nu doar mașinuțelor cu baterii (@PMC -- vine ea și redevența pe copyright, promit, dar pe moment sînt cam crizat. :-P)
Ceva mai serios acu, nașterea The (e)Brave New World trebuia grăbită cumva și ocazia a picat la țanc... ce coindicență, domle !
P.S. Site-uri gen Caradisiac trec periodic în revistă reducerile-bonusurile-pomenile-discounturile tuturor mărcilor -- care, deloc întâmplător, văz că se-ndreaptă rapid spre 35-40% din prețurile de listă.
Poate că și AM ar trebui să (re)vină cu știri din astea.
n.b. Vb. de reduceri ale dealerilor oficiali, concurând cu succes pe cele ale *mandatarilor* (băieți deștepți hexagonali cu rol de gunoieri ai stocurilor.)
Concluzie: vin vremuri interesante...care nu țin cont de zicala aia chineză -- să nu-ți dorești neapărat vremi PREA interesante.
@zărne: Stay calm & go on writing my friend, că și sfaturile de la *amatori* pot fi utile când *experții* se pierd în detalii.
Cum să mă supăr oricum pe anti-niponizmu tău?! -- cu sau fără el, japii rămân deasupra tuturor !!! :-)
(Serios vb., cutia manuală de pe MX5 e inegalabilă ca precizie-rapiditate și e-n plus cuplată la motorul 1.4 T de 140 CP de pe 124 Spider, dar experiența horror a fratelui meu exact cu motorul ăsta nu mă face optimist deloc, deși scorul e tentant -- cu 11.000 € sub prețul de listă...)
În fine, chelbos fiind nu-mi afectează curenții freza lipsă, dar pe nevastă-mea am aflat cu ocazia asta că DA, așa că... pas. Ca a doua-treia mașină mergeam totuși contra-curent dictatorial, :-) dar pe moment nu-i cazul.
Revenind la oița noastră de 150K € *tunsă*, ca să nu zic cheală, rămîn la convingerea că doar la mâna a doua poate fi concretizabil visul pentru cei *normalos*, dar pentru mine așteptarea ar dura 15-20 de anișori, deci... pas-bis. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total