• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • ...Chiar așa să fie, AM? (*motor aspirat pe benzină de 1.6 litri de origine Nissan, care generează 140 CP.*) -- eu știam de 91 CP. . Plus că nu-i vorba de vreun mild-hybrid, ci de sistemul KERS adoptat-adaptat de francezi de la mașinuțele lor din f1, cutia de viteze nefiind nici eCVT, nici EDC, ci una automată cu... craboți dacă știți ce-s ăia, deși mă îndoiesc până la pământ. :-) ...Pe Clio E-Tech, evident, fiindcă Sandero nu se știe sub ce formă va fi *hibridizat* (zvonurile vb. oricum de 130 CP, dar iarăși am dubii.) În orice caz, devansarea prezentării noii generații are zic eu cauze simple, legate de uzura morală avansată a actualei.
    Informații neoficiale: noua generație Dacia Sandero va fi prezentată în luna iunie
  • @zărne: Go for it, stimabile! mai ales dacă și consoartei îi surâde ideea (anecdotic: un fost coleg de liceu a avut un 911 Targa - SH mai vechi dar perfect tehnic -- și glumea zicând *Nevesti-mii nu-i place să fie luată cu Targa* ::-)) ...Însă din motive obiective, lui plăcându-i s-o calce tare și decapotată, dar nevestei deloc -- și aici o înțeleg pe tipă, fenomenul de *buffeting* fiind f. accentuat de la 100 km/h în sus, mai mult și decât la cabrio. Avantaj Targa însă: caroseria e mai rigidă. În fine, adevărul e că uneori ne trezim loviți de diverse damblale :-) dar poate-i bine și ca pasiunea să mai învingă rațiunea. Ex.: văzui deunăzi niște oferte de Fiat 124 Spider noi la 16K € (pe stoc că nu se mai fabrică din toamnă) și parcă-mi vine să uit de reputația Fiat la banii ăștia... fiind produs la Hiroshima. ...Dar stai, că motorul 1.4 Turbo vine tot de la italieni. :-P
    Porsche a prezentat noua generație 911 Targa: două versiuni de putere cu până la 450 CP și soft-top acționat electric în 19 secunde
  • @zărne: Aș fi pisălog să repet de ce nu-mi pare *perfect* designul actualei generații 992, chiar dacă varianta asta Targa (cu șanse ca la facelift să-i zică Izoleta :-)) e cea mai reușită vs. coupe/cabrio. Generația precedentă îmi pare deci mult mai reușită, nu doar fiindcă-i un *bondar* ceva mai zvelt și cu jante egale față/spate, ci mai ales fiindcă avea încă un boxer *aspirat* de 3,8 l sub lunetă... https://youtu.be/81sBT_29V4o e un clip de ajutor pt scoaterea din ceață apropo de mecanismul hiper-complex al decapotării la un 991.1, cel mai echilibrat ca stil -- repet, după mine (nici vorbă de montare manuală a plafonului începând cu primul 991.) Disecarea fenomenului 991 devenit mit au făcut-o alții de 1001 ori, așa că nu are vreo noimă să mă lăbărțez cu mega-comentarii. Zic doar că, de vreo 15 ani, Porsche a reușit să neutralizeze cumva miraculos hibele ținutei de drum a fostelor generații (inerente arhitecturii *antice* totul-spate) și să profite chiar de avantajul transferului de mase favorabil la frânari hotărâte. Pe lângă doza meritată de respect, nemții -- așa aroganți cum sînt -- demonstrează că teoria pașilor mici, dar constant progresivi nu poate fi scurtcircuitată. Nici măcar de hiper-inovatori ca Tesla.
    Porsche a prezentat noua generație 911 Targa: două versiuni de putere cu până la 450 CP și soft-top acționat electric în 19 secunde
  • Sistemul decapotării (practic preluat de la 991.2 Targa) e prea complicat după mine, dar who gives a shi.out :-) pe părerea mea de non-targetat nici în vise de vânzătorii de vise mecano-teutonice?! -Detaliu: viteza permisă la decapotare e ZERO (stați mai bine acasă deci decât să dați spectacole pe Dorobanți) din motive de siguranță (capacul culisat cu mega-luneta acoperă stopurile.) Pozitiv e că sigur va fi fiabil -- chestie nu neapărat garantată la alte mașini de 50K € (scuze, ăsta-i costul de producție, restul de 30K fiind TVA-ul și până la 150K profitul Porsche.:-))) (disclaimer) -- Orice/cât aș fi cârcotit la apariția noii generații (tot nu diger roțile-spate mai mari de ex.) , 911 rămâne un reper în segmentul sportivelor.
    Porsche a prezentat noua generație 911 Targa: două versiuni de putere cu până la 450 CP și soft-top acționat electric în 19 secunde
  • Silueta pare reușită sub *machiaj*, dar și motoristic va sta bine -- un gen de Alfa 4C upgraded. Totuși, cu un astfel de model de nișă slabe șanse ca Maserati să-și revină pe linia de plutire -- ca și Alfa de fapt... păcat.
    Imagini noi cu prototipul viitorului Maserati MC20: italienii au pregătit un exemplar inspirat de Maserati Eldorado, monopostul pilotat de Sir Stirling Moss
Pagina
12345...138139140...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău