@PMC: Uber-dizălu GTD (200 CP vs. 184 fostul) e încă... neprețuit, inclusiv nemții așteptând scorurile, dar se pare că nu vor fi mari diferențe raportat la GTI.
A, să nu uit: jos dizălu și japonezele deasupra tuturor !!! :-)
(Serios acu, un Polo GTI cu aceeași otorișcă un pic *frisiert* dar cu 10K € mai ieftin îmi pare preferabil.)
@Madal: Da, XDS-ul e o soluție de compromis în raport cu *adevăratele* Limited Slip Diffs, dar tot se va vinde -- zic și eu.
...și @All: Noul A3 (hatch, egal cu ce motorizare) e de departe mai reușit ca design, dar și asta are un preț...
P.S. de dragul clarității: De acord deci cu ce zici, stimabile @Edikkk, dar mi se pare mie sau îți plac ecrănoaiele (chinezești și pe Tesla, stai liniștit) sau mașinuțele cu baterii (tot chinezești majoritatea)??
(Cred că trebuie să-i plătesc redevențe lui @PMC pt sintagmă :-))
După mine, problema cea mai serioasă rămâne însă apropiatul import al sistemului chinezesc de *credite sociale*.
Am popcornu pregătit pentru un tsunami de bălăcăreli anti-chineji... dar și anti-Audi. :-)
My take (pe scurt) -- da, Huawei își garnisește sigur toate dumb-phones sau alte gadgeturi cu numeroase *backdoors* de spionat boboru, dar alții mai puțin galbeni nu fac oare la fel ?!
Și, în definitiv, oare ispita CCC nu ne expune pe noi-comozii la o expunere și/sau control total orwellian?!
@fan_skoda: Matale chiar iei de bune *bulinele* de la începutul testelor AM? -- Eu cel puțin sar peste ele.
De ce? Simplu -- ia astea două mașini practic identice (doar cu coaja diferită) și vei afla, consternat sau nu, că 3008 PHEV e destinat și *managerilor* și *softroad-ului*... iar Grandland PHEV -- nu.
...Sau că relativ banalul Opel e *Interesant* la coolness effect, iar Peugeot-ul trece *neobservat*, când de fapt e clar pe dos.
OK, asta nu înseamnă că n-ar fi și date-impresii interesante/utile în testele AM, că altfel aș clicui doar pe alții.
P.S. Aștept oricum și mai multe *mânuțe roșii* -- nu doar de la ecologiștii în pixeli dar fără electrice-n garaj, ci și de la zombificații prin marketing, la fel de obtuz-amputați de simțul umorului ca primii.
Sigur am îmbătrânit -- altfel nu-mi explic de ce prefer designul clasic al (pseudo)Opelului ăsta contorsionărilor 3008-ului.
Peugeot 3008 PHEV care, deși mai greu cu 40 kg și cu propulsie identică, s-ar zice că face suta mai rapid ca Grandland -- hmm, să mai crezi datele tehnice...
Nu mai zic că Opelul ar consuma mai mult decât greuceanul Peugeot (1,4 l/100 km vs. 1,3 l/100... whahaha.)
Dincolo de zecimi de secundă neimportante însă (la modul relativ, absolut având sprint de GTI deci lăudabil), rămâne cum am stabilit.... la testul lui 3008.
Chiar dac-aș fi eco-virusat și cu bani de aruncat, PHEV-urile PSA nu mi-ar face deci cu ochiul.
Inutil să mai adaug: jos cu dizălu și japonezele deasupra tuturor !!! :-)))
Ultimele comentarii
2333 in total