• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @PMC: Uber-dizălu GTD (200 CP vs. 184 fostul) e încă... neprețuit, inclusiv nemții așteptând scorurile, dar se pare că nu vor fi mari diferențe raportat la GTI. A, să nu uit: jos dizălu și japonezele deasupra tuturor !!! :-) (Serios acu, un Polo GTI cu aceeași otorișcă un pic *frisiert* dar cu 10K € mai ieftin îmi pare preferabil.) @Madal: Da, XDS-ul e o soluție de compromis în raport cu *adevăratele* Limited Slip Diffs, dar tot se va vinde -- zic și eu. ...și @All: Noul A3 (hatch, egal cu ce motorizare) e de departe mai reușit ca design, dar și asta are un preț...
    Noua generație Volkswagen Golf GTI ajunge în România în a doua jumătate a lunii septembrie: prețul de pornire pentru Hot Hatch-ul compact va fi de aproape 33.000 de euro
  • P.S. de dragul clarității: De acord deci cu ce zici, stimabile @Edikkk, dar mi se pare mie sau îți plac ecrănoaiele (chinezești și pe Tesla, stai liniștit) sau mașinuțele cu baterii (tot chinezești majoritatea)?? (Cred că trebuie să-i plătesc redevențe lui @PMC pt sintagmă :-)) După mine, problema cea mai serioasă rămâne însă apropiatul import al sistemului chinezesc de *credite sociale*.
    Rival pentru Android Auto și Apple CarPlay: Huawei pregătește sistemul de infotainment HiCar, care va fi disponibil pe 120 de modele în 2020
  • Am popcornu pregătit pentru un tsunami de bălăcăreli anti-chineji... dar și anti-Audi. :-) My take (pe scurt) -- da, Huawei își garnisește sigur toate dumb-phones sau alte gadgeturi cu numeroase *backdoors* de spionat boboru, dar alții mai puțin galbeni nu fac oare la fel ?! Și, în definitiv, oare ispita CCC nu ne expune pe noi-comozii la o expunere și/sau control total orwellian?!
    Rival pentru Android Auto și Apple CarPlay: Huawei pregătește sistemul de infotainment HiCar, care va fi disponibil pe 120 de modele în 2020
  • @fan_skoda: Matale chiar iei de bune *bulinele* de la începutul testelor AM? -- Eu cel puțin sar peste ele. De ce? Simplu -- ia astea două mașini practic identice (doar cu coaja diferită) și vei afla, consternat sau nu, că 3008 PHEV e destinat și *managerilor* și *softroad-ului*... iar Grandland PHEV -- nu. ...Sau că relativ banalul Opel e *Interesant* la coolness effect, iar Peugeot-ul trece *neobservat*, când de fapt e clar pe dos. OK, asta nu înseamnă că n-ar fi și date-impresii interesante/utile în testele AM, că altfel aș clicui doar pe alții. P.S. Aștept oricum și mai multe *mânuțe roșii* -- nu doar de la ecologiștii în pixeli dar fără electrice-n garaj, ci și de la zombificații prin marketing, la fel de obtuz-amputați de simțul umorului ca primii.
    Cu două fețe
  • Sigur am îmbătrânit -- altfel nu-mi explic de ce prefer designul clasic al (pseudo)Opelului ăsta contorsionărilor 3008-ului. Peugeot 3008 PHEV care, deși mai greu cu 40 kg și cu propulsie identică, s-ar zice că face suta mai rapid ca Grandland -- hmm, să mai crezi datele tehnice... Nu mai zic că Opelul ar consuma mai mult decât greuceanul Peugeot (1,4 l/100 km vs. 1,3 l/100... whahaha.) Dincolo de zecimi de secundă neimportante însă (la modul relativ, absolut având sprint de GTI deci lăudabil), rămâne cum am stabilit.... la testul lui 3008. Chiar dac-aș fi eco-virusat și cu bani de aruncat, PHEV-urile PSA nu mi-ar face deci cu ochiul. Inutil să mai adaug: jos cu dizălu și japonezele deasupra tuturor !!! :-)))
    Cu două fețe
Pagina
12345...139140141...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău