• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Adi: Hai că nu-i chiar bocciu -- e doar un Golf și datu pe spate vizual nu e în targetul trade-mark-ului compact. Ce-i drept, culoarea roșie nu prea îl aranjează și nici hectarul de plasticăraie al grilei. Grila / griloiul = capitol subiectiv discutabil la infinit, de la BMW la Lexus... ba și la Mercedes, noul S-Klasse -- pozat deja nemascat -- având și el o mega-grilă care-i face farurile să pară ochișori de viezure.:-) Pozitiv după mine: modelul UNOR jante, garda la sol omenească și textila *ecosez* a scaunelor cu grafică mai discretă ca înainte. @zărne (că tot veni vorba de Benz) -- Da, va fi ceva mai rigid și poate mai distractiv pe circuit/serpentine. Vor avea clar și un R-4WD de +400 CP, dar totul rămâne la nivel de zvonuri nebuloase -- misterele atrag clientela... Nu mai intru însă-n dizertații / mega-analize hot-hatchiste că vor protesta cei devotați mărcii preferate -- chiar dacă am schimbat la viața mea fix 5 bombițe d-astea (mărci diferite!) și am testat mult mai multe. VAG înjurații VW :-) au totuși meritul că, spre deosebire de PSA și nu numai, nu abandonează segmentul sportiv+practic *daily* și nici nu-l electrifică !!!.
    Noua generație Volkswagen Golf GTI ajunge în România în a doua jumătate a lunii septembrie: prețul de pornire pentru Hot Hatch-ul compact va fi de aproape 33.000 de euro
  • @Moldovean: Da, mai precis 1,595 m. De unde și impresia de cub, spre deosebire de *fratele* i10 (1,68 m în noua declinare.) De acord cu cei care acuză hiper-umflarea unor clase (Clio-5 s-a... dospit la 1,80 m, ba și Swift e cam lat acum la 1,73 m), dar un minim de spațiu ar trebui păstrat, mai ales pe bancheta-spate. Nu-s totuși de acord cu cei care susțin că segmentul A e bine-mersi, când tripleta VAG Up-Citigo-Mii devine exclusiv electrică, iar celălalt mini-trio e în curs de dispariție (Aygo-C1-108.) Ba și Smart se electro-chinezărește, iar semi-eșecul Renault Twingo nu va avea nici el urmaș (decât, poate, electric.) P.S. *Brazilianul* tău Fox merita și el un *sequel*, fie și doar fiindcă a fost un VW fiabil -- normal însă, fiind dn epoca *simplistă*, dar mai sănptoasă IMHO.
    Lansarea Kia Picanto facelift în Europa, anticipată de prezentarea versiunii din Coreea de Sud: hatchback-ul de oraș va avea ecran de 8 inch
  • Spre deosebire de Je, devenit cam auto-apatic de-o vreme, nevastă-mea vrea să-și schimbe cazanu. Scuze, căzănelul. :-) Puricoasa Picanto e una din favoritele ei (nu și a mea), pe lângă Fiat Panda (bleahh) și noul Hyundai i10. ...Dar, consternare -- când să devină și ea fană teste AM ca @Elvira-Lili-Irina-Adela-etc (dar fără ordin pe unitate), ia-le de unde nu-s !!! Testele cu mașinuțele de segment A pomenite, evident. Pierdute se pare în tsunami-ul isteriei electrice, dar și în curs de abandonare de către majoritatea producătorilor europeni (nu și de coreeni însă, bravo lor.) UE-managerii o dau cotită că A-urile nu le aduc destul profit. Zic însă, ca să n-adorm: că nu doar oferta urmează cererea, ci și cererea e *modelată* insidios de fabricanți, dar și de presa auto. Ontopic și (f.) subiectiv, Picanto e ok calitativ, dar cam scumă (13-15.000 € la noi) și prea îngustă (1,59 m) raportat la înălțimea de 1,49, iar farurile alea prelinse până-n parbriz îmi par manga-zdranga.
    Lansarea Kia Picanto facelift în Europa, anticipată de prezentarea versiunii din Coreea de Sud: hatchback-ul de oraș va avea ecran de 8 inch
  • Detalii -- inutile pe la noi, dar cine știe... Are deci *doar* 2026 kg și sincer mă așteptam să fie mai grea matahala (versiunea cu 5 locuri, aia cu 7 fiind la secret încă). Preț de pornire = 39.800 $, sistemul hibrid e garantat 5 ani, iar bateria lui -- 10 ani sau 150,000 mile = cca. 241.500 km. Concluzie: e cam urâțică, dar Taiota rules încă pe hibride.;-)
    Toyota lansează Highlander în Europa: SUV-ul cu șapte locuri va avea doar versiune cu sistem hibrid de propulsie
  • Încep să cred că Musk joacă doar în echipa de rezervă a e-Cabalei, pe extrema dreaptă... sau stângă?! Ciudat e când vezi că până și unii din enoriașii lui fanatici îl bălăcăresc acuma c-ar fi *capitalist fără scrupule*. De parcă ar fi fost altceva până acu... dar tot bla-bla-ul clasic deja cu salvatu prin zăcut acasă demonstrează eficiența brain-washing-ului și la electro-cauterizați. Aș paria că nu-l arestează nimeni, dar mai știi? Circulă oricum atâtea zvonuri că nu mai știi ce să crezi. Maică-sa (încă top-model la 170 de ani) se zice că i-ar fi zis *De-oi fi tu acela -arestat- / Nu-ți sunt mumă eu*... Iar frate-su ăla bancher cică i-ar fi respins o cerere de credit pt nevoi personale (d-aia își vinde Elon viloacele c-ar fi falit -- unii zic că va sta la Cluj, dar alții zic că n-are el bani de chirie-n Cluj... :-))
    Elon Musk sfidează autoritățile americane și redeschide fabrica Tesla din California: “Dacă cineva este arestat, cer ca eu să fiu acela”
Pagina
12345...140141142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău