@Adi: Hai că nu-i chiar bocciu -- e doar un Golf și datu pe spate vizual nu e în targetul trade-mark-ului compact.
Ce-i drept, culoarea roșie nu prea îl aranjează și nici hectarul de plasticăraie al grilei. Grila / griloiul = capitol subiectiv discutabil la infinit, de la BMW la Lexus... ba și la Mercedes, noul S-Klasse --
pozat deja nemascat -- având și el o mega-grilă care-i face farurile să pară ochișori de viezure.:-)
Pozitiv după mine: modelul UNOR jante, garda la sol omenească și textila *ecosez* a scaunelor cu grafică mai discretă ca înainte.
@zărne (că tot veni vorba de Benz) -- Da, va fi ceva mai rigid și poate mai distractiv pe circuit/serpentine. Vor avea clar și un R-4WD de +400 CP, dar totul rămâne la nivel de zvonuri nebuloase -- misterele atrag clientela...
Nu mai intru însă-n dizertații / mega-analize hot-hatchiste că vor protesta cei devotați mărcii preferate -- chiar dacă am schimbat la viața mea fix 5 bombițe d-astea (mărci diferite!) și am testat mult mai multe.
VAG înjurații VW :-) au totuși meritul că, spre deosebire de PSA și nu numai, nu abandonează segmentul sportiv+practic *daily* și nici nu-l electrifică !!!.
@Moldovean: Da, mai precis 1,595 m. De unde și impresia de cub, spre deosebire de *fratele* i10 (1,68 m în noua declinare.)
De acord cu cei care acuză hiper-umflarea unor clase (Clio-5 s-a... dospit la 1,80 m, ba și Swift e cam lat acum la 1,73 m), dar un minim de spațiu ar trebui păstrat, mai ales pe bancheta-spate.
Nu-s totuși de acord cu cei care susțin că segmentul A e bine-mersi, când tripleta VAG Up-Citigo-Mii devine exclusiv electrică, iar celălalt mini-trio e în curs de dispariție (Aygo-C1-108.)
Ba și Smart se electro-chinezărește, iar semi-eșecul Renault Twingo nu va avea nici el urmaș (decât, poate, electric.)
P.S. *Brazilianul* tău Fox merita și el un *sequel*, fie și doar fiindcă a fost un VW fiabil -- normal însă, fiind dn epoca *simplistă*, dar mai sănptoasă IMHO.
Spre deosebire de Je, devenit cam auto-apatic de-o vreme, nevastă-mea vrea să-și schimbe cazanu. Scuze, căzănelul. :-)
Puricoasa Picanto e una din favoritele ei (nu și a mea), pe lângă Fiat Panda (bleahh) și noul Hyundai i10.
...Dar, consternare -- când să devină și ea fană teste AM ca @Elvira-Lili-Irina-Adela-etc (dar fără ordin pe unitate), ia-le de unde nu-s !!!
Testele cu mașinuțele de segment A pomenite, evident. Pierdute se pare în tsunami-ul isteriei electrice, dar și în curs de abandonare de către majoritatea producătorilor europeni (nu și de coreeni însă, bravo lor.)
UE-managerii o dau cotită că A-urile nu le aduc destul profit.
Zic însă, ca să n-adorm: că nu doar oferta urmează cererea, ci și cererea e *modelată* insidios de fabricanți, dar și de presa auto.
Ontopic și (f.) subiectiv, Picanto e ok calitativ, dar cam scumă (13-15.000 € la noi) și prea îngustă (1,59 m) raportat la înălțimea de 1,49, iar farurile alea prelinse până-n parbriz îmi par manga-zdranga.
Detalii -- inutile pe la noi, dar cine știe... Are deci *doar* 2026 kg și sincer mă așteptam să fie mai grea matahala (versiunea cu 5 locuri, aia cu 7 fiind la secret încă).
Preț de pornire = 39.800 $, sistemul hibrid e garantat 5 ani, iar bateria lui -- 10 ani sau 150,000 mile = cca. 241.500 km.
Concluzie: e cam urâțică, dar Taiota rules încă pe hibride.;-)
Încep să cred că Musk joacă doar în echipa de rezervă a e-Cabalei, pe extrema dreaptă... sau stângă?!
Ciudat e când vezi că până și unii din enoriașii lui fanatici îl bălăcăresc acuma c-ar fi *capitalist fără scrupule*.
De parcă ar fi fost altceva până acu... dar tot bla-bla-ul clasic deja cu salvatu prin zăcut acasă demonstrează eficiența brain-washing-ului și la electro-cauterizați.
Aș paria că nu-l arestează nimeni, dar mai știi? Circulă oricum atâtea zvonuri că nu mai știi ce să crezi.
Maică-sa (încă top-model la 170 de ani) se zice că i-ar fi zis *De-oi fi tu acela -arestat- / Nu-ți sunt mumă eu*...
Iar frate-su ăla bancher cică i-ar fi respins o cerere de credit pt nevoi personale (d-aia își vinde Elon viloacele c-ar fi falit -- unii zic că va sta la Cluj, dar alții zic că n-are el bani de chirie-n Cluj... :-))
Ultimele comentarii
2333 in total