• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • P.S. Am scris simultan cu @dany -- QED, dar nu mor oricum de grija ălora din vârful lanțului trofic, sau mai precis a șoferilor lor. n.b.: BMW declarase totuși de curând că V12-ul va rămâne în producție cel puțin până-n 2023. Posibil și ca din 2024 s-o radă de pe planeta muribundă cei 0,001%...:-P
    Producția versiunii BMW M760Li ar urma să se încheie în această toamnă: vârful de gamă echipat cu motorul V12 nu va primi un înlocuitor
  • Subscriu la eco-distopia aplicată și putreziților cu mega-mălai, dar ce ne facem cu N74B68, V12-ul bavarez în versiune 6.8 litri introdus din 2018 sub capota *britanicului* Rolls-Royce Phantom-VIII ?! Și ulterior pe Rolls-Royce Cullinan, SUV-ul aberant care folosește aceeași platformă?? Ceva mă face să cred că Rolls nu va produce totuși e-cubulețe autonome pentru tartorii cu bici în echipare de serie. :-)
    Producția versiunii BMW M760Li ar urma să se încheie în această toamnă: vârful de gamă echipat cu motorul V12 nu va primi un înlocuitor
  • Erată: +9 l/100 km ar rezulta de fapt din calcule mai atente. Și, ca să nu fiu luat drept hater PSA, Peugeot e și la noi receptiv-operativ cu rezolvarea defectelor -- zic de alea apărute în garanție, clar. Pe de altă parte, garanția nu e de 5-6-7 ani ca la alții cu ochii ceva mai oblici... ;-)
    Dovada
  • ...1,3 l/100 km? Aștept și 0,13 l/100 km, fiindcă hârtia suportă orice. Aritmetic vorbind, cei 5 l/100 km văzuți de Bogdan pe computerul de bord (reali 5,3-5,4) după 65 km rulați din care 10 km electrici înseamnă un consum mediu conducând *relaxat* de 8 l/100 km doar cu propusie ICE. Nu e rău pt 2 tone deplasate, dar nici epocal de puțin. Bine că (aproape) toată lumea e mulțumită, în frunte cu ipocriții birocrați UE. În rest, mașina e încă trendy și se vinde în draci nu doar în Franța, deși fiabilitatea ei șchioapătă și la versiunile normale (evident că mai simple). Mai rar e vb de hibe catastrofice, dar cele enervante și repetate tip *bord brad de Crăciun* apar frecvent în statistici. Concluzie strict personală: chiar dac-aș fi eco-virusat și cu bani de aruncat, PHEV-urile PSA nu mi-ar face cu ochiul. Inutil să mai adaug: jos cu dizălu și japonezele deasupra tuturor !!! :-)))
    Dovada
  • @zărne: Tre-să recunosc că progrese SE FAC și încă mari -- vezi ce bun e Musk la proiectare (din linkul lui @Edikkk- îl văzusem, da-i interesant oricum) dacă are ceva liniuțe + whisky la bord ?! :-) ...Și ce simple sunt mașinuțele cu baterii ?! (asta, ca să se hlizească un pic și amicul PMC...) Fără glumă acum, la termo-managementul bateriilor și sisteme de pompă de căldură proiectanții Tesla (și nu Musk, un front-man bine ales oricum de... cine trebuie) sunt cu mult înaintea altora și nu doar fiindcă octovalva aia produsă prin forjare din aluminiu semi-solid ar fi o premieră absolută. Problemele BEV-urilor sunt însă altele -- inclusiv unele ecologice, culmea ! -- dar oi reveni la ele altă dată, deși ecoul ea fost practic nul și la explicațiile f. logice ale colegului @ignis.. Până atunci mă mir doar de unele contra-performanțe Tesla pe felia designului (interior mai ales, dar nu numai - v. Cybertruck dar și Y, după mine un semi-rateu.) Până atunci, urez o duminică electrizantă tuturor !!! (și lui @Edikkk, da...)
    Tesla amână lansarea noului Roadster cel puțin până în 2022: "Model Y, Cybertruck și Semi sunt mai importante"
Pagina
12345...141142143...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău