• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Da @Niggapls, Fiesta ST e din păcate cam singurul concurent serios în segmentul Hot-B relativ accesibil, ba chiar unicul cu două uși -- exclud Mini Cooper-S că numai accesibil nu-i, deși rămâne cel mai vândut în Europa. Și @costel are dreptatea lui apropo de semi-rateul Clio RS (exclusiv automatic și doar cu 4 uși), iar abandonarea aproape simultană a lui 208 GTI de către PSA îi scoate din.ecuație definitiv pe francezi. O cuantă de dreptate :-) are și PMC cu VW Polo GTI, apreciabil însă după mine doar fiindcă motoroiul 2.0 TSI VAG are mari rezerve de tuning... și cam atât, că Fiesta ST îl bate lejer la fun-factor (pe... adică post- probatelea susțin asta.) i20 îmi place ca design și N-ul pariez că va avea motorul 1.6 T-GDI de 204 CP al lui Ceed GT-- deloc modificat deci de pe Kona 4WD 177 CP cum se zicea p-aici și evident cu mai mult zvâc într-o coajă ceva mai ușoară. M-am plimbat cu Ceed GT un pic anu trecut și trage bine, dar numai peste 3.500 rpm și cu prețul unui consum f. mare... la călcare (de acord că nu-ți iei hot-hatch cu gându la economie, dar coreenii mai au de învățat la capitolul ăsta, chiar dacă neamțul Biermann le-a vândut unele ponturi pt. setări tren rulare.) P.S. Nu există mașină perfectă și implicit nici hot-hatch perfect (ex.: tricilindrul de pe Fiesta ST nu are practic frână de motor.) ...Și, să nu uit: noua Toyota Yaris GR4 (4x4, 262 CP) rămâne totuși c-o clasă peste toate, da-i cam scumpă -- nu și la modul relativ totuși, adică în raport cu ce oferă.
    Video. Primele cadre oficiale cu viitorul Hyundai i20 N: Hot Hatch-ul camuflat a fost testat în zona de nord a Europei
  • Doamne ferește și apără-ne dacă Tartorii Circari au ajuns să bage teasere și cu intențiile lu Fernandel, când sucite când învârtite...
    Alonso susține că a decis în ce competiție va concura în 2021: "Sper să vă pot anunța în curând"
  • Asta le mai trebuia, elefant de performanță după debutul cu stângul (195 Defendere vândute în ian., 30 în febr. și 82 în martie.) Mașina nu pare rea în sine, doar că-i mult prea scumpă și... enormă (2 m înălțime și tot 2 m lățime, fără oglinzi.) Îmburghezită și departe deci de targetul fostei generații mai spartane, detronată oricum de prin anii 90 de japo-trekkers în preferințele multor ONG-uri, trupe ONU etc. La noi n-are încă preț, dar o vizită p-un configurator vestic sperie de-a binelea -- ce-i drept, o poți echipa cu câte-n Lună și-n stele.
    Land Rover pregătește o versiune de performanță pentru Defender: modelul producătorului britanic va miza pe un motor V8
  • Fără să fiu fan Nissan ca știți-voi-cine, cred că dispariția ...controlată a diversității nu face bine nici universului auto. Care f. curând ne va oferi doar Mării cu alte pălării, iar în final o singură căciulă, și aia furată. :-) Ce-i drept, o parte de vină au și producătorii înșiși (adică managerii lor, că tehnicieni / designeri valoroși au toți), deciziile neinspirate fiind cu tonele și în cazul Nissan. P.S.@fan-skodaq: Ai din păcate dreptate -- nu există scăpare, un Borg tip VAG ne va înghiți pe toți. :-P
    Informații neoficiale: Nissan își va reduce semnificativ prezența în Europa, unde va comercializa doar SUV-urile Qashqai și Juke
  • Nicio conexiune a (semi-fake)știrii cu limuzina-pachebot din poză, RR fiind un gigant industrial afectat acum în principal de criza din industria aeronautică, unde a dat oricum destule rateuri... pe lângă șpăgi. Doar nu-și închipuie cineva că 4-5.000 de mașini ar fi produse de 52.000 angajați (nu mai bag linkuri că-s ușor de găsit.) Luxuriantele pe roți se vor vinde de fapt la fel dacă nu și mai bine, spre satisfacția BMW (cu B de la britanici cred :-)) dar spre deosebire de biletele de avion.
    Rolls-Royce analizează ideea reducerii cu 15% a forței de muncă: circa 8.000 de angajați ar fi vizați de concedieri
Pagina
12345...143144145...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău