Da @Niggapls, Fiesta ST e din păcate cam singurul concurent serios în segmentul Hot-B relativ accesibil, ba chiar unicul cu două uși -- exclud Mini Cooper-S că numai accesibil nu-i, deși rămâne cel mai vândut în Europa.
Și @costel are dreptatea lui apropo de semi-rateul Clio RS (exclusiv automatic și doar cu 4 uși), iar abandonarea aproape simultană a lui 208 GTI de către PSA îi scoate din.ecuație definitiv pe francezi.
O cuantă de dreptate :-) are și PMC cu VW Polo GTI, apreciabil însă după mine doar fiindcă motoroiul 2.0 TSI VAG are mari rezerve de tuning... și cam atât, că Fiesta ST îl bate lejer la fun-factor (pe... adică post- probatelea susțin asta.)
i20 îmi place ca design și N-ul pariez că va avea motorul 1.6 T-GDI de 204 CP al lui Ceed GT-- deloc modificat deci de pe Kona 4WD 177 CP cum se zicea p-aici și evident cu mai mult zvâc într-o coajă ceva mai ușoară.
M-am plimbat cu Ceed GT un pic anu trecut și trage bine, dar numai peste 3.500 rpm și cu prețul unui consum f. mare... la călcare (de acord că nu-ți iei hot-hatch cu gându la economie, dar coreenii mai au de învățat la capitolul ăsta, chiar dacă neamțul Biermann le-a vândut unele ponturi pt. setări tren rulare.)
P.S. Nu există mașină perfectă și implicit nici hot-hatch perfect (ex.: tricilindrul de pe Fiesta ST nu are practic frână de motor.)
...Și, să nu uit: noua Toyota Yaris GR4 (4x4, 262 CP) rămâne totuși c-o clasă peste toate, da-i cam scumpă -- nu și la modul relativ totuși, adică în raport cu ce oferă.
Asta le mai trebuia, elefant de performanță după debutul cu stângul (195 Defendere vândute în ian., 30 în febr. și 82 în martie.)
Mașina nu pare rea în sine, doar că-i mult prea scumpă și... enormă (2 m înălțime și tot 2 m lățime, fără oglinzi.)
Îmburghezită și departe deci de targetul fostei generații mai spartane, detronată oricum de prin anii 90 de japo-trekkers în preferințele multor ONG-uri, trupe ONU etc.
La noi n-are încă preț, dar o vizită p-un configurator vestic sperie de-a binelea -- ce-i drept, o poți echipa cu câte-n Lună și-n stele.
Fără să fiu fan Nissan ca știți-voi-cine, cred că dispariția ...controlată a diversității nu face bine nici universului auto.
Care f. curând ne va oferi doar Mării cu alte pălării, iar în final o singură căciulă, și aia furată. :-)
Ce-i drept, o parte de vină au și producătorii înșiși (adică managerii lor, că tehnicieni / designeri valoroși au toți), deciziile neinspirate fiind cu tonele și în cazul Nissan.
P.S.@fan-skodaq: Ai din păcate dreptate -- nu există scăpare, un Borg tip VAG ne va înghiți pe toți. :-P
Nicio conexiune a (semi-fake)știrii cu limuzina-pachebot din poză, RR fiind un gigant industrial afectat acum în principal de criza din industria aeronautică, unde a dat oricum destule rateuri... pe lângă șpăgi.
Doar nu-și închipuie cineva că 4-5.000 de mașini ar fi produse de 52.000 angajați (nu mai bag linkuri că-s ușor de găsit.)
Luxuriantele pe roți se vor vinde de fapt la fel dacă nu și mai bine, spre satisfacția BMW (cu B de la britanici cred :-)) dar spre deosebire de biletele de avion.
Ultimele comentarii
2333 in total