• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @dan: Așa e cum zici, pe felii subiective cum e și designul int / ext. Un grad de relativitate există însă și ref. la fiabilitate, cu *n* variabile legate de întreținerea mașinii sau chiar de stilul condusului. Cunosc deci BMW-ist *de clasă compactă* cu 300.000 km rulați fără probleme (n.b. -- ca unic proprietar totuși !!), dar și altul mai *ajuns* cu motorul prăjit pe drumul de întoarcere de la... München.) ...Optimist incurabil convins de părerile că mașinile noi n-au nevoie de rodaj. :-P Că tot m-am întins cam mult, hai să rezum însă și non-like-urile mele actuale vs. BMW, marcă a cărui fan rămân chiar dacă n-am posedat-o vreodată (suficientă însă testarea unui M5 E60 V10 ca să devii fan :-)) - downsizing-ul, ba și cu tricilindri 1.5... - plus generalizarea tubocompresoarelor pe benzinare - dizălizarea lor tot mai complicată, cu 2-4 turbine - gonflarea dimensiunilor, care nu prea rimează cu sportivitatea ...plus alte câteva, dar țin mai toate de trenduri cumva impuse industriei, așa că mă retrag, nu înainte să-ți urez mulți kilometri *sănătoși* cu F11-le tău !!!
    Acesta este BMW Seria 5 facelift: primele imagini cu sedanul de clasă mare au apărut pe internet înaintea lansării oficiale
  • Fiabilitatea e în scădere proporțională cu creșterea complexității mașinilor, mai ales a componentisticii electronice. BMW nu are cum să ocolească deci trendul (nici măcar Skodele :-)) dar, ca să fim obiectivi, destule statistici le reproșează și unele hibe mecanice pe termen lung. Ontopic, Seria 5 rămâne chintesența sedanului sportiv mare spre măreț :-P și, din fericire, designerii bavarezi nu au *reușit* să-l desfigureze cu faceliftul. Nu prea are deci concurenți pt amatorii de lux+dinamică, chiar dacă Mazda are planuri ofensive cu ceva similar (anti Seria 3 totuși.) P.S. @dan_grc: (pseudo)Hatereala poa-să fie și motivată - de ex. Seria 8 n-o să-mi placă în veci. (n.b. Totuși, versiunea Gran Coupé cu 4 uși aș accepta-o ca_cadou... :-))
    Acesta este BMW Seria 5 facelift: primele imagini cu sedanul de clasă mare au apărut pe internet înaintea lansării oficiale
  • Mda @zărne (&@inexo de fapt)... ca-n orice situație antagonistic-ideatică (și conflictuală-n perspectivă) un pic de detașare fără încrâncenare deci nu strică, zic și eu. La fel am încercat și eu să privesc direcția designului Daimler-Benz și am ajuns la o... dez-ascuțire a criticii, deși nu totală (gând la gând oricum cu monocultura tip matrionușka.). Alt exemplu (minor) e cu concursul ăsta TG, pe care îi apreciez din simplul motiv că au sesizat lipsa unei mici sportive (n.b. cu două locuri) din panoplia actualelor BEV-uri, dominată de diverse SUVuri, culmea că unele și de 3 tone. Fiindcă, în stadiul actual de evoluție a bateriilor, o *jucărie* de genul ăsta îmi pare mult mai rezonabil-logică decât e-mastodonții. ...Cu e-autonomele însă, rămâne cum am stabilit. :-)
    Video. Viitorul Mercedes-AMG E63 facelift, spionat pe Nurburgring: sedanul de performanță va fi echipat cu același motor V8 de 4.0 litri
  • Ce se-ntâmplă cu voi BMW, de ați ajuns să copiați jantele lui VW ID.3 ??!! Hai că albăstrirea eco-simbolică e de înțeles cu valul aberant de mimetism, dar n-o așteptam sub formă de cârpeală. Măcar o nouă mega-grilă speram să scoateți, dacă nu și altceva. :-)
    Primele imagini cu SUV-ul electric BMW iX3 au "scăpat" pe internet: modelul va avea o autonomie de peste 440 de kilometri
  • @zărne (fiindcă sigur intri pe articol c-un Merc :-P) -- sincer, parcă-parcă a început să-mi placă stilul lor, deși tot îmi pare prea *monocultură*. (offtopic) Mulțam pt intentia de help-desk design, ;-) dar e greu aplicabiă practic. P.S. Just for fun -- o să particip la un concurs de design TopGear, amatoristic și fără premii, dar util din pmdv ca test al (a)normalității gusturilor din vremile actuale. Mai ales fiindcă tema e o mică sportivă EV... go figure !!!
    Video. Viitorul Mercedes-AMG E63 facelift, spionat pe Nurburgring: sedanul de performanță va fi echipat cu același motor V8 de 4.0 litri
Pagina
12345...144145146...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău