Dacă se produce înseamnă că există cerere... încă. Fanii mestecăului :-) vor fi în extaz, dar nu și e-CCC-edikkkșii.
Pozitiva mi se pare păstrarea schemei H clasice cu a-ntâia în sus și nu pe dos ca la ultimul Aston Martin, tot cu c.v.man.7.
Numărul rapoartelor îmi pare însă excesiv, etajarea lor f. apropiată fiind justificabilă doar pt versiuni de circuit -- ceea ce 911 Carrera nu-i.
Voci apropiate companiei șușotesc (ca să nu fie concediate) că testele s-au prelungit cu câțiva ani și mai durează.
Motivul -- prototipurile stau la reparații câte o lună la 3-4 zile.
+1 @fan_skodaq că mi-ai adus aminte de T-Roc 4x4, chiar dacă nu în varianta de 115 CP.
Și Audi Q2 poate fi inclus aici teoretic, da-i și mai premiumist... nu doar în varianta R de 300 CP.
De fapt și Hyundai Kona are versiune 4WD (1.6 T-GDI 177 CP), dar inconștientul meu necolectiv :-) mi l-a / le-a scos din cap incluzându-le în alt segment (puterea + prețul sar în sus, ca să nu mai vb. de consum, chiar f. mare la Kona AWD.)
Cât depre prețurile prezumtive, Cross-Yaris 2WD non-hibrid ar debuta probabil la vreo 18.000 € în România, urcând la cca. 20 / 23.000 pentru hibridele 2WD / 4WD mai puțin bazice (preț listă fără discounturi).
Mă miră totuși prezentarea mașinii atât de devreme (abia din vara lui 2021 s-ar și vinde), în stil de plan cincinal VAG nemțesc. :-P
@vianu (scuze, fanel :-)) - Mulțam de sfaturi, bune în principiu, dar n-am ras-o din ind. auto (germană, n.b... însă taman d-aia n-o mai am la inimă) ca să mă re-angajez acu eventual la Titu Technocentre, la șaij-de anișori. :-P
Nici măcar ușurica presă auto-moto nu mă mai ispitește ca pe vremuri (cu seriale de design moto egal înjurate și admirate dar fără vreo finalitate), că altfel mă bewerbuiam la AM cu vreo rubrică de design/istorie auto măcar... care nu se cere oricum în consumismu orb actual care nu mai vrea altceva decât să vândă cu orice preț.
E pur hobby e-proiectul ăsta, repet -- din n motive *ilogice* sau nu prea, da-n orice caz ajută la dezmorțirea neuronului.
Nu mai intru în profunzimi metapsihice :-) da-n orice caz creația fără presiunea deadline-urilor sau a nevoii *recunoașterii* altora îmi pare acum preferabilă.
Toate cele bune, spor în ce faci și tu, cu sau fără auto... motive ! :-)
Am lucrat la viața mea cu AutoCAD, ProE, NX și mai ales Catia (greoaie, dar obligatoriu de învățat în ind. auto - versiunea IV e cea mai tembelă oricum :-))...
Cu Rhino doar amatoristic, dar la ce mi-am propus acu apelez la un amic cu SolidWorks (doar n-oi da 4-5K $ pe el sau 1K annual subscription)
E bun-logic deși nu simplist, are și extensii CAM deci posibilități de post-modelare pe imprimantă 3D, dar trebuie băgate-n el, ca întotdeauna, idei bune materializate anterior-răbdător pe hârtie... cu mânuța proprie.
Face bine la stil = design, proporții, altfel se aplică *garbage in -- garbage out*. :-P
P.S.: O fac ca hobby și atât -- deși mă bătea la început gându să îl propun cuiva din industrie (că mai am relații amicale cu unii)... m-am sucit, nu merită lupta cu morile de vânt ale sistemului, care-i mai feudal-orgolios-hachițos decât cred mulți din afara ind. auto.
Posibil însă ca, la pensie, chiar să produc un prototip cu oarece sponsorizare (deloc simplu, dar nu imposibil.)
Gata, ies că mă trage cățelu de mână să-l scot - toate cele bune !
Ultimele comentarii
2333 in total