• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @multe-cifre :-) -- M-ai cam ghicit, și eu stau pe gânduri deocamdată, sau pe gard (on the fence) cum zic englezii, spre disperarea dealerilor probabil, dar trebuie să recunoască și ei că nu-s vremuri de cumpărat mașini, mai ales noi. Posibil să mă rezum la două roți și doar când plouă-ninge să rechiziționez ;=P (tot micuța dar mai slăbuța) japoneză a nevestei, dar la fel de bine poate să mă lovească damblaua vreunui credit pentru cai-verzi irezistibili (sub 20K € în orice caz, că mai mult am ajuns la convingerea că nu merită.) Darrr, ca să doarmă liniștit amicul PMC, nu-i exclus să-mi trag un diesel vechi fără computere-n mațele lui, cu care să pot merge pe ulei comestibil prin munți -- dar numai când/dacă vin apocalipsurile. :-)
    Pachet complet
  • @PMC: Fiecare cu stolul lui de păsărele, că obiectivă nu prea e motivația mea: pur și simplu cred că nici BMW+diesel nu *rimează*, nu doar Porsche+diesel. Pe de alt stol, :-) deși conștient de avantajele dizălurilor moderne, nu suport deloc zgomotul = grohăielile lor, ca să nu mai zic de duhoarea motorinei. Vibrații hai să recunosc că nu (prea) mai au. Dar tre-să le bagi acum uree, bleah. Nici costurile eventualelor reparații gen dpf-egr-injectoare nu-mi fac cu okiu (nu-s genul care să țin mașinile doar cât au garanție.) Și, argument suprem: micuțele japoneze nu (mai) sînt dizăl. ...De ce? Fiindcă sînt zi de zi deasupra tuturor !!! :-)
    Pachet complet
  • @zărne: Te-am *pălmuit verzui*, dar numai pentru stil literar. :-) La conținut nu subscriu deci, din simplul motiv al aberației (hiper)sportivelor electrice de sute-mii CP în stadiul actual al bacteriilor. Pe de altă parte, cine are mormane de $ de azvârlit pe ele e liber să se bucure de 2-3 demaraje-fulger pe zi. Nici e-SUV-urile de 4-500 CP și 2,5-3 tone nu par de fapt logice în același context, dar hai să admitem că pot fi utilizate și mai domol. P.S. Deși nu interesează pe nimeni, mărturisesc că sînt chiar fan electrice... dar nu aici și nici acum. Ba chiar mă distrez în timpul ceva mai liber acu (stați acasă! :-)) cu proiectarea (nu doar desenarea) unui ipotetic BEV sportiv *după mintea mea*. Adică unul pe care chiar l-aș cumpăra, dar... ia-l de unde nu-i din păcate. Mai clar; sub o tonă, nu mai mare decât Mazda Miata, ba chiar ceva mai mic și -- cel mai important -- nici mai puternic (sub 180 CP.) ...De ce nu îl produce Smart însă deja, ca e-Roadster redivivus? - poți întreba. Ete d-aia, că nu ar fi *cerere* cică. Asta, după Frau Winkler -- soră de marketo-vrăjitorii cu Mrs Mary Barra, doar că și mai falimentară ca GeMista adorată de @inexo. :-)
    Ford prezintă Mustang Cobra Jet 1400: prototipul electric dedicat întrecerilor pe sfertul de milă va avea 1.400 CP și aproape 1.500 Nm
  • @fan_skodaq: Da, 1724 CP, din care 1.417 sunt *electrici* (+1.000 Kw). ...Dar stai, că bateria Gemerei e de 16,6 kWh... De unde rezultă un scenariu SF (mai clar, ești la volanul K-egg pe o autostradă nemțească și îi dai forjă la blană). ...Cât timp? - Păi APROAPE un minut... :-)))
    Ford prezintă Mustang Cobra Jet 1400: prototipul electric dedicat întrecerilor pe sfertul de milă va avea 1.400 CP și aproape 1.500 Nm
  • ...Cu 1.400 cai nu-i moare bateria pe la jumatea sfertului de milă ?! :-P
    Ford prezintă Mustang Cobra Jet 1400: prototipul electric dedicat întrecerilor pe sfertul de milă va avea 1.400 CP și aproape 1.500 Nm
Pagina
12345...146147148...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău