@PMC: :-))) ...Deși, cu riscul să-l oftic la rândul meu pe vecinu netam-nissan, infiniti+nissan ie ambele varza niponă de-o vreme.
Serios acu, după criteriile Bloombergilor cel puțin Suzuki rămâne marca globală cea mai profitabilă (mă mir și eu citind profiturile Porsche sau Ferrari, dar hai să-i credem.)
P.S. Am măritat Swiftu Sport nu demult -- deja mă enerva că nu se strică nici după tuning la 172 CP --, dar rămân fanul micilor japoneze (și tu probabil al japoneze micuțe. :-))
Ca să revin însă ontopic, m-ar coafa un BMW din ăsta (evident că nu diesel)... dar ce să fac cu el? Să stau acasă ?! :-P
@someone: Din ce știu-spun alte publicații, tracțiunea spate ar fi electrică (e-motor suplimentar față de cel de 79 CP integrat în cutia e-CVT) și cuplabilă automat în cazul detectării pierderii de aderență.
Versiunea 4WD are în orice caz suspensie spate independentă AWD-i (duble brațe suprapuse), iar cea 2WD -- cu bare de torsiune.
Va fi oricum o mașină *globală* cu echipări în funcție de piață (posibil doar hibridă pt Europa), așa că om trăi și om vedea... dacă și covidelu ne-o lăsa. :-)
P.S. Ca să fiu *politic corect*, în segment iegzistă totuși două concurente 4x4, tot japoneze deși nu hibride (Suzuki Vitara - tot cca. 4,18 m lungime și, la limita clasei deși cu spațiu mic interior, Mazda CX3 - 4,28 m.)
Mini Countryman (4,30 m) nu se pune după mine că-i premiommum. :-P
Ca și *puricele atomic* Yaris GR4, nu are practic concurență cu 4x4, restul de vreo 24 adversare fiind de fapt crossovere.
De hibrid ce să mai zicem, că mild-urile actuale sunt apă de plouă făcute să dea bine pe hârtiile UE.
Doar în segmentul ei rămâne deocamdată unică, fiindcă CX30 de ex. bate spre 4,40 m și asta nu doar pare, ci chiar este mai mică (cubul VW T-Cross are tot 4,18 m parcă, Juke 4,21 iar T-Roc e ca_Capturu nou la cca. 4,23 m... si toate sub 2008 la 4,30 m.)
Trecând pe felia mereu discutabilă a designului, pare simpluță dar e lucrată mult... și bine, pe dinafară cel puțin.
Prea ieftină nu va fi însă... dar nici stricăcioasă. :-)
Nasol - Skoda Octavia costă jumate și are portbagaj mai mare. Nu mai zic că sigur are kilometraju dat înapoi. :-)
P-o notă mai serioasă, mașina e f. reușită, deși nu deviază de la linia specific-dinamică BMW... sau tocmai d-aia.
Poate doar masa proprie cu 160 kg peste a fostei generații (versiune similară 190 CP d 4x4 aut.) ar fi un minus, dar fanii mărcii nu cred că vor băga de seamă plusul nici la cântar, nici la preț.
La fel cum nu-i preocupă statisticile de fiabilitate, destinate doar chitroșilor sărăntoci care trag 10-12 ani de mașină. :-P
P.S. @PMC...totuși: Dizăl dedesubtul tuturor !!! :-)
Clar că a mai mare piață pt Porsche rămâne SUA - altfel scriau și ei *Exklusiv* și nu amestecau germgleza.
Nemții îi prostesc pe parveniți aparent mai puțin decât fierarii (vreo 67K € profit la broscuță vândută vs. 86K de cabalină cabrată), dar per total produc mult mai mult.
Și mai fiabil, chiar dacă unele piese VW bine detectate de voi ar sugera altfel.
Oricum, nu trebuie musai apelat la P.E.M. ca să optați pt cusături colorate... intrați pe configurator și le găsiți, la 4.300 euro papiota.
Succesuri :-)
(n.b.: Nu urlă invidia din mine -- *been there, done that* acum 3 decenii, chiar dacă ex-apropitar de Porsche SH.)
Ultimele comentarii
2333 in total