@ pipo & @zărne: Exteriorul îmi place datorită proporțiilor generale bine nimerite, dar și tușei retro / quattro a bosajelor aripilor. Din păcate, doar primul enunț poate fi argumentat *concret*.
Ultima nostalgie (sursă exact... psihanalitică -- gonfleurile respective îmi amintesc de răposatul meu Clio Williams) nu mă face deci vreun deținător al gusturilor supreme.:-)
Pe lungimi de undă subiective, de ex. Seria 2 GC a... ălorlalți bavareji e un rateu baroc perfect pentru mulți, dar place altora.
De Clasa A Sedan (ori CLA, sau ultimul CLS, tot un drac) ce să mai zic? -- pt mine un gen de înghețată lăsată la soare și deprimată din cauza asta, :-) dar pentru alții -- un design genial...
Lăsând deoparte totuși nuanțele, a susține că A3 e desenat cu echerul îmi pare nu doar exagerat, ci fals de-a binelea. La fel, acuzația de *lipsă a curajului* (prea tupeiști designerii chiar după mine cu prizele alea de aer pentagonale, unicul element de stil deplasat... pe orice versiune non-RS -- tot după mine, clar.)
S-or fi săturat însă și ei de restricții, mai știi? (ca genialul Daniel Simon, plecat de la Audi în 2005... la Hollywood, că era lăsat să lucre doar la concept-cars -- poveste lungă, dar v-o zic când oi intra în carantină poate :-P)
Concluzie: sănătoși să fiți/fim, că Audi-BMW-Merc își văd de ale lor și fără noi... (Na că era să susțin în continuare că formează de fapt un cartel, dar mă abțin că n-am bani de avocați.:-))
@PMC: Ai perfectă dreptate (n.b. -- de data asta :-))
Nici eu nu aș decarta deci atâta bănet pentru o compactă în definitiv (vb. de 40K € la o echipare onorabilă), chiar dacă marca în sine îmi trezește amintiri plăcute... dar la alte prețuri.
Fiindcă, repet, cu un A4 Avant prima serie luat de nou am făcut 314.000 km fără probleme -- și probabil încă se mai mișcă.
P.S.-erată: Ai totuși doar 99% dreptate, că A4-ul meu era benzinar. Din partea mea deci, dieselu dedesubtul tuturor !!! :-)
Design exterior inspirat, deși unii i-ar putea reproșa prea multe gonfleuri-bombeuri, dar interiorul prea *liniar* nu mă dă pe spate.
Și prețul pare acceptabil la prima ochire, mai ales după teste cu A1 1.0 TSI la 35.000...
Nu faceți totuși imprudența vizionării listei de opționale și mergeți mai bine la dealerul Skoda, că Octavia are și hayon.
Ref. la istoricul preluat (și) de stimabilul Bogdan Mirică, vecinul @netam-nissan e și el convins de primatul lui Juke pe felia suv-urilor urbane, chiar dacă Toyota susține altceva cu RAV4 (MY 1994)... iar Koreenii îi contrazice pe ambii japi (Kia Sportage 1993 !!!)
În fine, mi-a mai spus că prima Sportage era de fapt o Mazda Bongo recarosată și oricum în clasa compactă, ca și RAV4 de altfel. Hmm, discutabil, dacă măsurăm varianta cu două uși (3,74 m lungime...)
Revenind însă la Giucu de-acu, io zic că-i un Captur o țâră mai altfel p-afară/înăuntru și cam atât.
Nici urâțel nu mai e, ba chiar inspiră ochiometric dinamism -- deloc susținut de performanțe, dar vine sigur și un Nismo.
Sper doar să nu *pompeze* pe suspensii la fel de pericolozo ca fostul Juke la testul elanului.
Mulțam @DLP (bine ai re-venit și tu prin zonă!) pt review, care confirmă exact ceea ce clamează Mazda pe felia consumului -- mai clar, situarea Sky-X-ului ÎNTRE diesel și benzinare și nu valori SF așteptate de unii.
Nu mai zic că atuul Sky-X ar trebui evidențiat între două motoare similare (2 l) de ACEEAȘI putere (122 CP) și nu cu unul de 180 CP.
Ceva mai savant, dar necesar pt înțelegerea daravelei, BSFC={\frac {r}{P}} e formula consumului specific (brake-specific-fuel consumption) unde, n.b., combustibilul e calculat in kg, iar motorina nu doar că e mai *grea* la litru (densitate specifică mai mare, cca 810 g/l vs 720 g/l benzină), ci e *metamorfozată* în lucru mecanic mai eficient în motoarele cu aprindere prin compresie MAC-mac.
Nu mai intru în grafice exacte că deja sforăiți sigur unii, :-) dar japii au demonstrat cu cifre că au rezultate tangibil pozitive.
Și, repet iarăși, perfectibile.
Pe de altă parte, nu cu un SUV greucean, nu tocmai ideal-aerodinamic (și eventual automatic + 4x4) se pot scoate consumuri-record.
Și nici la sarcini extreme, unde dispare și legendarul randament spre 40% al motoroaielor în ciclu Atkinson 2.0-2,5 de pe Toyota hibride.
Concluzie: noi să fim sănătoși, că virușii colcăie -- ca și petrolul de fapt, hehe, de a cărui origine ABIOTICĂ nu mă mai îndoiesc demult.
Ultimele comentarii
2333 in total