• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • 400 km cu Taycanu? -- poate doar dacă îl cumperi pt. rășini & fițe prin oraș ori ca să... stai acasă. :-) Serios acu, forjat ca lumea, ȘI Taycanul înțepenește în câteva minute, ca dealtfel toate pretinsele uber-sportive electrice, aberante ca segment (suficient să împărțiți 70-80% din kW motoarelor cu kWh din baterie și aflați exact minutele, înainte să vă cruciți. :-)) Back ontopic, diferențele incredibile între consumurile medii efective mărturisite aici (sincer înclin să cred) -- de la 6,5 l la 12-15 l/100 km -- nu pot fi imputate exclusiv cutiei automate, ci și stilului de condus al fiecăruia. D-aia prefer să compar consumurile obținute de ACELAȘI tester cu variante diferite ale aceleiași mașini, din care obligatoriu trebuie scăzute însă 10-15 procente -- prietenii știu de ce...
    Renaștere
  • @fan_skoda: Putea fi mai fâșneață, ba și ceva mai economică, dar numai cu un DSG nu tocmai fiabil, deși optimizat... VAG lately. ...Încă nu-s lămurit totuși dacă nu conduci cumva o Skoda Octavia RS la cât de nemulțumit ești cu puteri din astea *debile*. :-) Rămâi oricum simpatic cu obsesia ta... portbagajistă -- calitate reală a Skodelor, dar factor decisiv pro-cumpărare doar pentru unii hiper-pragmatici (ca să nu zic pro-moartea auto-pasiunii, :-)) care uită de existența dubelor pt cărat Ikea-frigidere odată la 3-4 ani. P-o notă mai serioasă, nu-s fan SUV gen CX30 cu tentă exhibiționistă și nu off-road-istică, dar aș miza și mâine pe Skyactiv-X, cu condiția să fie pus p-o Mazda-2 de 130-140 CP din 1,5 litri, care mi-ar fi de-ajuns la cât de ușoară e mașina.
    Renaștere
  • Încă aștept părerile complete prromise-n septembrie de colegul chibiț @DLP, posesor al tipului ăstuia de CX30. Chiar dacă testul lui Cornel e bine scris și destul de informativ (fostul cu Mini JCW rămâne totuși notabil prin plusul de fantezie verbală... dar și hot-mașinuța l-a incitat cred la tot felul de excese :-)) Totuși, un consum mediu (mixt) de +10 l/100 nu cred că rimează cu 7,3 l urban. Plus că masa proprie apare cu vreo sută de kile mai mare ca aici în alte teste. Nu mai cârcotesc de ce în testul cu manuala calificativul a fost *silențioasă* și aici *medie* că-s 1001 factori variabili în joc, de la marca de pneuri la granulația asfaltului. Merita poate precizat și că e vb de o cutie automată cu convertizor de cuplu, ceva mai gurmandă decât DSG-EDC-urile la modă (7.0 consum WLTP vs. 5,9 manuala), dar mai puțin *consumabilă*... Cât despre *benzodieselul* Skyactiv-X, rămâne cum am stabilit: n-o fi el *stratosferic*, dar tot e un punct de cotitură tehnică -- și clar că poate fi perfecționat în continuare.
    Renaștere
  • Unii pot spune că Mazda e ca frizerul ăla nonconformist care frizează absurdul. :-) Alții pot subscrie la zicerea lui Einstein (citat din memorie: Fără nonconformiști, evoluția / progresul ar fi moarte.) Și, în fine, cei mai mulți i-ar critica fiindcă așa au auzit ei la ultimele ședințe de spălare pe creieri, că anti-downsizingul e câh și provoacă buba. Eco-buba lu tanti Gaia, clar OK, Skyactiv-X n-o fi sistemul ideal, dar nici mai rău nu e decât râșnițele actuale care una promit pe hârtie și alta livrează odată ieșite din prăvălie. Plus că e doar la început și sigur va fi rafinat în continuare. Nu mai zic de revenirea la soluția clasică a propulsiei, nu aiurea păstrată de mai toate mărcile serioase în segmentele superioare. Concluzie: go for it, Mazda !!!
    Informații neoficiale despre viitoarea generație Mazda 6: modelul nipon ar putea trece la arhitectură cu roți motrice spate și motoare cu șase cilindri în linie
  • @inexo: Adevăr grăiești, stimabile, pe marginea adeveririi unor previziuni la fel de geniale, deși emise la distanță de 5 secole. Zic și de cele ale lui Philip K. Dick, a cărui povestire SF *Aminitiri garantate* a stat la baza scenariului Total Recall. ...Temă la care merită revenit, dar acu-s în criză de timp -- trebuie să completez o declarație de justificare a motivului pentru care încă respir. :-)
    Ședință foto cu Koenigsegg Gemera: GT-ul cu peste 1.700 de cai putere a ieșit pe circuit
Pagina
12345...149150151...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău