@zărne: It's not my writing on that wall. And yours neither. :-)
Acu pe bune, tot la capitolul *vizibile*: decisiv a fost, este și va mai fi doar scrisul de pe Wall ...Street.
Unde și kilowatu” e printre ”commodities”. Cu tendințe rapide de îngrășare, până va ajunge la fel de obez ca benzina/motorina de-acum.
@Ri-vianu: Totu-i politică, nimic mai mult. Ții minte epoca triumfurilor la Le Mans semnate tot VAG... Audi R10 TDI ?! (2007-10 cca.)
Să nu-ți imaginezi că n-ar fi fost fezabilă de pe atunci *revoluția electrică* și-n motorsport.
Musai trebuia promovat însă dizălu” -- inclusiv favorizată fiscal motorina, ca ulterior să fie demonizată mai sugestiv-eficient.
Nu era însă *e*-momentul, nefiind coapte premisele taxării a tot ce mișcă emițând CO2 (ăsta fiind de fapt doar primul strat -- vizibil -- al eco-manglelii globaliste.)
...Altă premisă e însă mult mai importantă și abia acu-i pe vine: aia a cizelării metodelor cyborgo-frăgezirii noastre, la grămadă cu a e-autonomo-mobilității.
Scurtissim: vom fi destul de curând și noi (sau mai precis *veți fi*, că eu din fericire nu mai apuc) updatabili OTA (over-the-air).
...Temă nu chiar simplu de disecat, așa că... *to be continued*...
Copiii moşului: au trecut alegerile, vine glaciaţiunea şi voi tot înfierbântaţi la politichia mansardei...??
Clar că-i frecţie la picioru lu Holzindustrie vreo nouă revenire la teoria falsei polarizări "dreapta vs. stânga", dar hai să vă reamintesc două mici episoade -- niciunul corectat-corectabil de vreun vot pro- sau contra.
1. Momentul OMV, cu responsabil pt vânzarea pe nimic a petrolului-gazelor-etc a fost "stânga" (recte Bombonel, dar nu de capu lui.)
2. Anemica opoziţie la jaful Schweighofer (proiectul ăla de lege anti-export cherestea câţiva ani)... când sabotorul fuse Klaus Werner (adicătelea "dreapta" s-ar zice.)
Cât despre Cyber-ce-o-mai-fi-el, rămâne cum am stabilit: va avea succes, că aşa sună ordinul pe unitate. :-)))
@someone: Da, e sigur fără cocsări. Şi fără NOx-ări.:-P
Iar dacă Sandero va rămâne cu cca.100 kile mai uşoară decât Clio, e suficient pentru reprize-acceleraţii decente.
@hazard+@bolovan: Rugăm a nu ne mai induce în oroare :-) cu videoclipuri despre RENAULT-uri, hehehe.
(asta, şi apropo de celebrele "poziţionări" = parşivenii de marketing.)
Încă una şi chiar mă duc: eram curios de masa proprie a Cybercamionului Tesla, din simplul motiv că nişte calcule de grădiniţă conduc spre valori realmente... de camion.
Nimic oficial deocamdată, dar putem deduce: 1,6 tone în benă şi încă vreo 0,6 tone în cabină (6 locuri) fac aprox. 2,2 tone sarcină utilă.
Sub 2,4-2,5 tone n-are cum trage la cântar BEV-bestia (poate şi mai mult -- v. monococă inox şi mega-baterie), aşa că ajungem la 4.600-4.700 kg, mult peste cele 3,5 tone admise pt. permisul de conducere "normal" (categ. B)...
...Logic ar fi aşadar ca cererea în UE să fie anemică.
P.S. Urmărit cu interes disputa inexo-zărne de la ştirea iniţială, demnă de tomuri doxologice. ;-) (pe pariu că la-ar lăsa ca la dentist pe "genialul" Musk --- care, că tot veni vorba de kilograme, pare din videoclip c-a mai pus pe el vreo 20 peste cele 82 kg găsibile pe net.)
Cam prea obosit acu de disecat conexiuni "vinculoide" a la Giordano Bruno dintre natura umană şi cea divină, mai pot adăuga doar:
Tehnologia e bună -- dar numai până când ne tentează să dăm concediu neuronilor şi procură cu drepturi nelimitate siliconilor. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total