• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @zărne: It's not my writing on that wall. And yours neither. :-) Acu pe bune, tot la capitolul *vizibile*: decisiv a fost, este și va mai fi doar scrisul de pe Wall ...Street. Unde și kilowatu” e printre ”commodities”. Cu tendințe rapide de îngrășare, până va ajunge la fel de obez ca benzina/motorina de-acum.
    Motorsportul în noua eră: Volkswagen anunță că viitoarele modele de competiție vor fi electrice
  • @Ri-vianu: Totu-i politică, nimic mai mult. Ții minte epoca triumfurilor la Le Mans semnate tot VAG... Audi R10 TDI ?! (2007-10 cca.) Să nu-ți imaginezi că n-ar fi fost fezabilă de pe atunci *revoluția electrică* și-n motorsport. Musai trebuia promovat însă dizălu” -- inclusiv favorizată fiscal motorina, ca ulterior să fie demonizată mai sugestiv-eficient. Nu era însă *e*-momentul, nefiind coapte premisele taxării a tot ce mișcă emițând CO2 (ăsta fiind de fapt doar primul strat -- vizibil -- al eco-manglelii globaliste.) ...Altă premisă e însă mult mai importantă și abia acu-i pe vine: aia a cizelării metodelor cyborgo-frăgezirii noastre, la grămadă cu a e-autonomo-mobilității. Scurtissim: vom fi destul de curând și noi (sau mai precis *veți fi*, că eu din fericire nu mai apuc) updatabili OTA (over-the-air). ...Temă nu chiar simplu de disecat, așa că... *to be continued*...
    Motorsportul în noua eră: Volkswagen anunță că viitoarele modele de competiție vor fi electrice
  • Copiii moşului: au trecut alegerile, vine glaciaţiunea şi voi tot înfierbântaţi la politichia mansardei...?? Clar că-i frecţie la picioru lu Holzindustrie vreo nouă revenire la teoria falsei polarizări "dreapta vs. stânga", dar hai să vă reamintesc două mici episoade -- niciunul corectat-corectabil de vreun vot pro- sau contra. 1. Momentul OMV, cu responsabil pt vânzarea pe nimic a petrolului-gazelor-etc a fost "stânga" (recte Bombonel, dar nu de capu lui.) 2. Anemica opoziţie la jaful Schweighofer (proiectul ăla de lege anti-export cherestea câţiva ani)... când sabotorul fuse Klaus Werner (adicătelea "dreapta" s-ar zice.) Cât despre Cyber-ce-o-mai-fi-el, rămâne cum am stabilit: va avea succes, că aşa sună ordinul pe unitate. :-)))
    Cerere peste așteptări pentru Tesla Cybertruck: pick-up-ul electric a primit peste 146.000 de pre-comenzi în primele 24 de ore
  • @someone: Da, e sigur fără cocsări. Şi fără NOx-ări.:-P Iar dacă Sandero va rămâne cu cca.100 kile mai uşoară decât Clio, e suficient pentru reprize-acceleraţii decente. @hazard+@bolovan: Rugăm a nu ne mai induce în oroare :-) cu videoclipuri despre RENAULT-uri, hehehe. (asta, şi apropo de celebrele "poziţionări" = parşivenii de marketing.)
    Primele detalii despre noua generație Dacia Sandero: va împrumuta platforma și motoarele lui Renault Clio. Sandero Stepway va avea versiune hibridă de 130 CP
  • Încă una şi chiar mă duc: eram curios de masa proprie a Cybercamionului Tesla, din simplul motiv că nişte calcule de grădiniţă conduc spre valori realmente... de camion. Nimic oficial deocamdată, dar putem deduce: 1,6 tone în benă şi încă vreo 0,6 tone în cabină (6 locuri) fac aprox. 2,2 tone sarcină utilă. Sub 2,4-2,5 tone n-are cum trage la cântar BEV-bestia (poate şi mai mult -- v. monococă inox şi mega-baterie), aşa că ajungem la 4.600-4.700 kg, mult peste cele 3,5 tone admise pt. permisul de conducere "normal" (categ. B)... ...Logic ar fi aşadar ca cererea în UE să fie anemică. P.S. Urmărit cu interes disputa inexo-zărne de la ştirea iniţială, demnă de tomuri doxologice. ;-) (pe pariu că la-ar lăsa ca la dentist pe "genialul" Musk --- care, că tot veni vorba de kilograme, pare din videoclip c-a mai pus pe el vreo 20 peste cele 82 kg găsibile pe net.) Cam prea obosit acu de disecat conexiuni "vinculoide" a la Giordano Bruno dintre natura umană şi cea divină, mai pot adăuga doar: Tehnologia e bună -- dar numai până când ne tentează să dăm concediu neuronilor şi procură cu drepturi nelimitate siliconilor. :-)
    Cerere peste așteptări pentru Tesla Cybertruck: pick-up-ul electric a primit peste 146.000 de pre-comenzi în primele 24 de ore
Pagina
12345...156157158...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău