• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Maşina-i de excepţie şi standard, dar "Superleggera" îmi pare o exagerare pentru cca. 1,8 tone... La banii mei, aştept însă mai bine o ediţie specială Lada Niva Tupolev. :-) Tu-144, evident, nu fără motiv supranumit "Concordski".
    Aston Martin DBS Superleggera Concorde: ediție specială care marchează 50 de ani de la primul zbor al supersonicului de pasageri
  • Cine-l vinde -- tot Balzac ăla de punea gaj la bănci Ferrari-urile clienților? (scuze, Bazac, ex-ministrul supranumit și Bazat. :-P) Întrebați-l voi vă rog când treceți p-acolo dacă primește și bonuri de masă. Eu n-am timp, că stau de ieri la o coadă -- se dau lângă mine bormașini cu discount în șaorme. :-)
    Aston Martin DBX poate fi comandat și în România: primul SUV al constructorului britanic pleacă de la aproape 196.500 de euro
  • @PMC: Din (prea) lunga-mi viață, măcar o chestie statistică am dedus: 51% din oameni au cap doar ca să nu-i plouă în gât. :-) Restul de 48% -- consensualii adaptabili la orice --, deși par să aibă toate țiglele pe casă și neuronii-n dovleac, n-au și mintea la ei, că alții gândesc pentru ei. ...Cine anume? Clar că restul de 0,99%, botezați și *the doers*. Unii doar tupeiști-oportuniști, vânturând preponderent iluzii (ca-n politică, PR sau media), dar alții chiar ingenioși-inteligenți, ca-n R&D, cercetare, producție, sănătate, educație, dar și cultură/artă pe bune etc. Declarațiile de genul ăsteia (sau a lui H. Diess, și mai derutant-contradictoriu cu fiecare ocazie când nu-i tace melița) aparțin din păcate unei noi specii de clovni ipocriți botezați în continuare *manageri*. @inexo... în episodul aviator din păcate, stimabile, fiindcă taman ăia 0,01% aparent uitați merită comentarii mai atente, în contextul unor schimbări (de Sistem) pe care totuși le văd imperios necesare. ...Și care-s convins se vor întâmpla, chiar dacă nu le-oi apuca.
    Toyota susține că nu există cerere pentru mașini electrice: "Clienții caută mai mult modele hibride"
  • @inexo: Ca să mai azvârl alte pietricele ideatice conexe "cyber-ştirilor": " Urmărit cu interes disputa stimabililor @inexo-zărne, demnă de tomuri doxologice. ;-) ...Cam prea obosit acu de disecat conexiuni "vinculoide" a la Giordano Bruno dintre natura umană şi cea divină, mai pot adăuga doar: Tehnologia e bună -- dar numai până când ne tentează să dăm concediu neuronilor şi procură cu drepturi nelimitate siliconilor. :-)" ... ar trebui să tastez cu mult peste limita răbdării mediu-ponderate, dar şi a capacităţii de afişare AM. Pe f. scurt totuşi, trebuie să fim conştienţi (egal dacă resemnaţi sau entuziaşti) că "e-tranziţia" va avea loc conform "ordinului pe unitate" planetar, inclusiv pe felia truck-urilor. Urmată însă clar, deşi la un orizont temporal mai lung, de autonomizarea "in corpore" a mobilităţii, în paralel cu alte şuste având target metamorfozant structural-(in)uman. ...Şi aici e hiba majoră pe care n-o prea sesizează nimeni ca perspectivă a controlului absolut prin constrângeri aidoma, chiar dacă acceptate gradat-benevol fiindcă insidios introduse. Pun stop aici însă, că-ncepe să-mi vibreze şi mie tărtăcuţa :-) doar la gândul apropiatelor updates-uri "over-the-air" ale viitorilor semi-cyborgi, semi-fericiţi fiindcă total VR-conectaţi şi confortabil nanobotizaţi. :-P ...Nu degeaba sugera Elon că scopul "lor"-Neuralink-ilor e păstrarea conştiinţei umane spre infinit ..."in the machines". Şi într-un alt gen de realitate iluzorie decât cea dată De-Mai-Sus --- tot simulată pare-se, dar incluzând destul liber-arbitru din proiect ca să ne putem construi Raiul sau Iadul propriu dintr-o viitoare viaţă "pe bune" inaccesibilă altfel. ...(aplauze, urale, ovaţii) :-))) ...
    Tesla prezintă Cybertruck: pick-up electric cu capacitate de încărcare de 1.6 tone, autonomie de până la 800 de kilometri și tracțiune integrală
  • Ultim update strict ontopic, după o relativă liniștire a apelor post-cea-mai-șocantă prezentare de nou model EVER. Sarcina utilă (max. payload) a Teslei rezultă deci că-i de 1.580 kg însumată=totală, adică în benă și-n cabină. ...Mai mari oricum ambele decât ale trio-ului concurenței principale clasice, F-150 / RAM 1500 / Chevy Silverado, cu dimensiuni exterioare similare; Rivian RT1 e-n orice caz mai scurt cu 35 cm, în altă clasă de pick-up-uri, *4-foot-bed*. Plus că va fi mai scump, de la vreo 75.000 $ (dar 750 CP, 0-60 mph în 3,2 s.) Masa proprie estimată -- min. 6000 lbs, adică +2.700 kg cu baterii de 150-170 kWh (tot estimate), rezultînd vreo 4,3 tone total rulant (oricum peste cele 3,5 t admise cu permis categ. B.) Și capacitatea de tractare e de record (vreo 6 tone), dar mica... mare problemă rămâne autonomia în regim de tractare. Fiindcă proprietarii de Model-X (tancul ovoid cu uși-fluture pe spate) raportează consumuri specifice de 2-3 kWh/milă, adică 120-150 kWh / 100 km când trag după ei rulote... Autonomia de 800 km ar cam intra deci la apă spre 100-150 km în condiții dure. Laturi pozitive totuși, după câteva scurte test-drives efective: - spațiul interior e suficient și-n spate, inclusiv pt pasageri de +1,90 m. - scaunele sînt f. confortabile, ca și supensia de altfel, fără să fie *barcă pe valuri* - accelerațiile-s de nivel Model-3 Performance, adică fulminante - caroseria din inox nevopsit (cost-saving factor) nu prea se îndoaie sau zgârie - bena e accesibilă doar prin spate, dar multiplele *șine* vizibile ca linii paralele permit montarea a nenumărate cârlige-mufe-șufe :-) - nu are oglinzi exterioare, ci retro-camere ascunse -- pt unii poate fi o hibă însă. Ar mai fi și altele, de genu *Nu bate, cloncăne sau troncăne*, dar le las pentru samsarii anului 2033. :-) Care prevăd că vor lăuda și bateria *ca nouă, frate*, folosită de o bătrânică americancă mai mult ca să-și alimenteze foehn-ul. :-P
    Tesla prezintă Cybertruck: pick-up electric cu capacitate de încărcare de 1.6 tone, autonomie de până la 800 de kilometri și tracțiune integrală
Pagina
12345...155156157...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău