• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @AHa: Deşi francezii :-) sînt într-adevăr mai secretoşi, e plin netul de Sandero-3 camuflat, pozat recent de spanioli prin Andaluzia. Nu-i oricum vreo lovitură de imagine silueta, dar parcă-i ceva mai puţin dizgraţios "dospită" deasupra aripilor ca actualele Sandero-Logan. Clar deci că şi-acum e INTENŢIONAT mai urâţică decât verişorul Clio-5, iar motoraşul 1.0 TCe 100 CP va fi "nec plus ultra" din acelaşi motiv al evitării canibalizării cu liderul segm.B în Europa. ...Tot e bine că-i cu injecţie indirectă de benzină (fără filtru particule), spre deosebire de versiunea cu 117 CP de pe Micra+Juke. @Green_Alex: Cum să nu urce Renault pe invizibila... dar atât de clamata scară a "poziţionării"?? Mercedes-Benz A-Klasse ştiam doar că-i premioummum. :-)))
    Primele detalii despre noua generație Dacia Sandero: va împrumuta platforma și motoarele lui Renault Clio. Sandero Stepway va avea versiune hibridă de 130 CP
  • @Edikkk: Să știi că nu bunghisem avantajul valabil și pentru europeni -- mai ales la Cercul Polar, în însorita Norvegie. :-) Serios acu”, încercam doar să subliniez din nou că Cybertruck NU e gândit pentru piața europeană... @zărne: ...Și nu negam beneficiul celor 15 mile / 24 km autonomie moca zilnic (sau eventual 30-40 mile = 48--64 km cu panouri pliabile.) Dar negam veridicitatea teoriei... regiei întru PR-advertisment negativ, că-i bun și ăla. Ideea panourilor fotovoltaice nu-i oricum nouă, dar Tesla are deja statutul care-i permite... tupeul aplicării ei la un BEV de serie. Vorba vine de serie, că s-a contaminat văz și Musk de la virusul VAG aburitor al prezentării de mașini cu 2-3 ani înainte de termen. (n.b.: Aici Toyota-Lexus merită apreciați cu *BEV-inerția* lor de numai 2-3 luni, ca să nu mai zic de stilul net superior al designului lor actual... și viitor -- un salt surprinzător și pt. mine.) Repet deci, comanditarii Tesla (și nu Musk, care contrar aparențelor de guru e doar o figură simbolică necesară oricărui... cult :-P) a adoptat cea mai ieftină soluție (panouri fotovoltaice plane), de la care s-a continuat cu designul general pur funcțional, deși aparent straniu -- și NU invers !!!
    Informații noi despre Tesla Cybertruck: va fi disponibil opțional cu panouri solare cu autonomie suplimentară de 24 de kilometri
  • Cum mai ziceam p-aici (ca să n-adorm :-)), pe traiectul Rimac-Porsche-Pininfarina... și mai urmează, va profita nu doar Audi de ultimul răcnet tehnologic pe felia EV (care nu ține doar de baterii... dar nu mai dezvolt, c-ar trebui s-o facă AM.) Furnizorul croat de subansamble pretențioase -- mic, dar nu tocmai minuscul -- nu degeaba a fost stimulat (povestea-i lungă) să devină *leading edge*-ul EV-tech european. ...Taman de către marile corporații stimulat, care-s conștiente că-s prea rigid-greoaie pentru unele sarcini specifice R&D. Strict la tema C-Two, clar că-i vorba doar de o *vitrină tehnologică* (la fel ca viitorul Tesla Roadster) cu rol de imagine, dar și EV-prozelitism de-a dreptul prin vectorul *fascinație*. ...Fiindcă timpii sprintului 0-100 km/h, irelevanți oricum în traficul actual sub 5-6 secunde, induc unora prosternație... :-P Și-atunci hop la dealer -- ba nu, pe site-ul BEV-mărcii -- să-mi trag și eu un Zoe-Leaf-etc., că-i p-aproape.
    Versiunea de serie a hypercar-ului Rimac C_Two va fi prezentată în martie 2020: producția va fi limitată la cel mult 50 de unități pe an
  • @Andrei: Da, pe traiectul Rimac-Porsche va profita sigur și Audi de ultimul răcnet tehnologic pe felia EV (care nu ține doar de baterii... dar nu mai dezvolt, c-ar trebui s-o facă AM.) Furnizorul croat de subansamble nu degeaba a fost stimulat (povestea-i lungă) să devină *leading edge*-ul EV-tech. Taman de marile corporații,care știu că-s prea rigid-greoaie pentru unele sarcini specifice. @q: Glumești cred -- chiar dacă P. Schreyer (ex-Audi) e de ani buni designer șef la coreeni, e-tron GT e la ani-lumină ca stil. Poate chiar cel mai reușit design de coupe cu 4 uși EVER (peste Porsche Taycan după mine.)
    Versiunea de serie a lui Audi e-tron GT va fi prezentată în noiembrie 2020: rivalul lui Tesla Model S are 590 CP și autonomie de 400 de kilometri
  • Prin însorita Californie sau Floridă, ar fi posibilă absorbirea a 5-6 kWh zilnic, la cât de mare-i hărăbaia. La un randament *ochiometric* al panourilor fotovoltaice de +25% în orice caz, dar e posibil ...Panouri PLANE care -- bingo! -- vor fi mult mai ieftine decât cele *mulabil-flexibile*.. Cea mai importantă-i deci deducția că formele straniu-piramidale ale prototipului vor TREBUI să fie transpuse și-n producția de serie. OK, mici diferențe vor fi inevitabile, dar fie și doar din motivul ăsta teoria designului hidos-funcțional în scop de publicitate cu orice preț (inclusiv prin înjurare :-)) NU stă deloc în picioare.
    Informații noi despre Tesla Cybertruck: va fi disponibil opțional cu panouri solare cu autonomie suplimentară de 24 de kilometri
Pagina
12345...157158159...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău