• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • ...X5M / RSQ8 killer ?! Mai degrabă o nouă dovadă a cartelului "celor 3 uber-branduri nemţeşti" -- doar părerea mea poate, clar. P.S. Aston Martin nu pupă văd versiunile astea forţoase de motor pentru DBX. Normal de fapt -- fiindcă nu nemţii, ci britanicii se pare c-au fost învinşi în WW-II.
    Mercedes-AMG prezintă GLE 63 și GLE 63 S: motor V8 biturbo de 4.0 litri în versiuni de 571 CP și 612 CP
  • at.Edikkk: Corect, dar ai uitat jumatea plină a paharului. Fiindcă emite destul CO2 cât să crescă 100 de copaci !!! :-) Acu ceva mai serios, e o aberaţie din start noţiunea "SUV de performanţă", dar noxele emise de benzinare d-astea recente sînt practic zero (şi, subliniez, NU bioxidul de carbon contează -- care nu-i noxă, ba nici măcar "gaz de seră" comparativ cu alte chestii-trestii ca metanul.) ...ŞI oricum, are rost s-o luăm iar de la capăt cu analiza comparativă cap-coadă a "amprentei de carbon" reale ICE-BEV ?!
    Audi a prezentat noul RS Q8: cel mai rapid SUV de serie de la Nurburgring are 600 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.8 secunde
  • Preţ Germania: de la 127.000 euro. Concluzie: un Lambo Urus pentru săraci (vorba vine...)
    Audi a prezentat noul RS Q8: cel mai rapid SUV de serie de la Nurburgring are 600 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.8 secunde
  • @Green-Alex: ...Şi totuşi, PHEVuri de genul apropiatului Mercedes GLE 350de Plug-In Hybrid Diesel (99 km e-autonomie WLTP) par să aibă căutare, că altfel nu s-ar mai dezvolta-produce (n.b., în Alabama...). În ciuda complexităţii şi mai crescute pe lângă turbine, schimbătoare de căldură etc (Adblue-SCR, EGR-DPF-uri fără număr.) (Btw, bateria de vreo 32 kWh a sus-pomenitului trădează consumul electric REAL al mastodonţilor...) ...Chiar dacă după retrogradul de mine rămân doar o aberaţie destinată exclusiv fentării interdicţiilor pentru "fraieri". Mai clar: asigurării accesului potentaţilor doritori şi de autonomii babane în centrul oraşelor. P.S. Mai nou, RAV4 ăsta cică ar prinde suta în doar 5,8 secunde !!! Holy cow, la fel ca un Megane RS de 280 CP...
    Toyota RAV4 primește în premieră versiune plug-in hybrid: SUV-ul are 306 cai putere și autonomie electrică de peste 60 de kilometri
  • @ACE: Da, în teorie sînt previzibile curând e-autonomii spre 100 km, dar viața bate filmul... fiindcă, de pildă, testerii AlVolante au epuizat bateria de 13,2 kWh a sus-numitului DS7 după doar 31 km (anunțați oficial: 58 km.) La +1.825 kg de urnit nu-i însă vreo mirare. Sînt curios -- tot la modul teoretic -- cât trage la cântar RAV4 Plug-In. Probabil tot cam p-acolo. Problema greutății nu-i legată însă doar de dinamism, fiindcă cei 300-306 CP compensează șuncile Li-Ion, cablajele, invertoarele sau magneții e-motoarelor. Hiba e doar conexă *lestului* rămas de dus după golirea bateriei. Plus, repet, complexitatea mult sporită a sistemului PHEV în raport fie și cu electricele *pure*. Personal nu înghit nici măcar motoarele supraalimentate (de unde și *aspirata* mea SSS 1.6, cu o fiabilitate exemplară după 145.000 km). M-ar tenta deci cel mult un RAV4 cu benzinarul 2.0 de 175 CP, simpluț însă cu randament de 41%. ...Dar vai, într-o ipotetică... și inexistentă versiune mai scurtă c-un metru și cu doar două uși, absentă după primele două generații...
    Toyota RAV4 primește în premieră versiune plug-in hybrid: SUV-ul are 306 cai putere și autonomie electrică de peste 60 de kilometri
Pagina
12345...160161162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău