• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • P.S., ca să mă muște mai puțini kiro-hateri de puntea-spate: :-) *DS 7 Crossback E-Tense 4x4* e numele corect / complet al mașinăriei PSA disecate un pic mai sus. Pentru care, btw, se declară un sprint 0-100 km/h în doar 5,9 s !!! ...Dar și emisii de numai 33 g CO2/km. Foaarte credibil, nu-i așa ?! :-P
    Toyota RAV4 primește în premieră versiune plug-in hybrid: SUV-ul are 306 cai putere și autonomie electrică de peste 60 de kilometri
  • @ACE: Nu, n-ai uitat decât pe DS7 Hybrid4 -- tot din curtea PSA și tot cu sistemul compus din 1.6 Puretech-ul turbo de 200 CP și două motoare electrice, câte unu pe fiecare punte. Total 300 CP, ca și la 3008 Hybrid4 (suta-n 6,5 s --wow, RAV4 PHEV îl bate cu 0,2 s... :-P) E-motorișca din faţă e integrată-n cutia de viteze e-EAT8 şi produce 108 CP. Cel din spate e identic, dar lucrează în tandem c-un invertor, un diferenţial şi o cutie de viteze compactă (demultiplicare de fapt) pt. sistemul tracţiunii integrale. De remarcat și că suspensia spate semi-independentă a fost înlocuită cu una multi-link. ...Dar și prețul e pe măsura complexității soluțiilor, adică peste 50K €. Personal, aș paria pe un plus de fiabilitate al RAV4, din motive subînțelese pentru cunoscători (ca noi-chibiții AM ;-)) și d-aia inutil de repetat aici. În rest, rămâne cum am stabilit :-) (se poate deduce de ex. motivul pentru care Toyota n-are vreun gând să vândă RAV4 PHEV în Australia de ex.,... ci doar în ipocrita Europă, unde eco-marxismul omologărilor UE mincinoase a emisiilor pt Plug-ins e la putere.)
    Toyota RAV4 primește în premieră versiune plug-in hybrid: SUV-ul are 306 cai putere și autonomie electrică de peste 60 de kilometri
  • Motorul 4.0 V8 de pe GLC63S AMG îmi pare cam mic pentru ditai dihania asta (2,22 m lăţime ? ...cred că-i un rateu de tastare.) Care nici nu-i atât de uşoară pe cât ar lăsa să creadă structura din aluminiu. Fiindcă Urus, la fel de mare, e totuşi cu 50 de kile mai uşor. În rest, nu-s surprize majore de stil (tipic Aston, adică dinamic-elegant), exceptând poate "coada de răţoi" lipită parcă aiurea la posteriorul cu iz de Toyota C-HR. Interiorul e însă fabulos, deşi clasic -- nici nu putea fi altfel la banii ceruţi. Şi primiţi mai mult ca sigur de Aston, pentru care DBX va fi, la fel ca pentru alţii, colacul de salvare. P.S. Nu mă mai întreb cât ar costa un set de pneuri pe 22, că-s în continuare chitit pe SUV-ul Bugatti. Chiar dacă cineva mai bun la aritmetică a încercat să mă descurajeze spunându-mi că, şi dacă renunţ la o şaormă zilnic, tot am nevoie de 1.298 ani ca să-l comand :-) (inutil de precizat că Bugatti nu vinde-n rate.)
    Aston Martin DBX este aici: primul SUV al constructorului britanic are motor V8 de 4.0 litri și 550 de cai putere și costă aproape 200.000 de euro
  • Oi fi eu prea chiţibuşar, dar nişte vagi panseuri clotildo-hagiene tip "Vrem să fie bine ca să nu fie rău" :-) -- şi-n plus umflate prin repetare inutilă -- NU pot constitui ştiri. ...Dar na, orice manager încearcă să lase impresia că munceşte ceva, chiar dacă nu proporţional cu milioanele încasate. Măcar să fi venit cu ceva date concrete, gen "Ne mutăm din piaţa Matache în Obor." :-P
    Renault vrea să se retragă de pe unele piețe și să renunțe la anumite modele: “Piața se schimbă, trebuie să ne adaptăm”
  • Preţul prea mare (încă) rămâne problema electro-europenismelor şi pe felia moto. Fiindcă şi scuterul ăsta "spaniol" (sanchi... inutil să vă zic unde vor fi fabricate componentele), deşi reuşit, are un preţ estimat de 6.500-7.000 euro. Bani de-o Dacie în UE -- mai cheală ce-i drept --, dar şi f. aproape de al unui Renault K-ZE... în China. ...Unde viitorul nostru orwellian-global e într-adevăr experimentat incipient, aşa cum bine zice colegul Moldovean, dar asta-i altă poveste, la care merită totuşi revenit periodic.
    Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă”
Pagina
12345...161162163...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău