P.S., ca să mă muște mai puțini kiro-hateri de puntea-spate: :-)
*DS 7 Crossback E-Tense 4x4* e numele corect / complet al mașinăriei PSA disecate un pic mai sus.
Pentru care, btw, se declară un sprint 0-100 km/h în doar 5,9 s !!!
...Dar și emisii de numai 33 g CO2/km. Foaarte credibil, nu-i așa ?! :-P
@ACE: Nu, n-ai uitat decât pe DS7 Hybrid4 -- tot din curtea PSA și tot cu sistemul compus din 1.6 Puretech-ul turbo de 200 CP și două motoare electrice, câte unu pe fiecare punte.
Total 300 CP, ca și la 3008 Hybrid4 (suta-n 6,5 s --wow, RAV4 PHEV îl bate cu 0,2 s... :-P)
E-motorișca din faţă e integrată-n cutia de viteze e-EAT8 şi produce 108 CP. Cel din spate e identic, dar lucrează în tandem c-un invertor, un diferenţial şi o cutie de viteze compactă (demultiplicare de fapt) pt. sistemul tracţiunii integrale. De remarcat și că suspensia spate semi-independentă a fost înlocuită cu una multi-link.
...Dar și prețul e pe măsura complexității soluțiilor, adică peste 50K €.
Personal, aș paria pe un plus de fiabilitate al RAV4, din motive subînțelese pentru cunoscători (ca noi-chibiții AM ;-)) și d-aia inutil de repetat aici.
În rest, rămâne cum am stabilit :-) (se poate deduce de ex. motivul pentru care Toyota n-are vreun gând să vândă RAV4 PHEV în Australia de ex.,... ci doar în ipocrita Europă, unde eco-marxismul omologărilor UE mincinoase a emisiilor pt Plug-ins e la putere.)
Motorul 4.0 V8 de pe GLC63S AMG îmi pare cam mic pentru ditai dihania asta (2,22 m lăţime ? ...cred că-i un rateu de tastare.)
Care nici nu-i atât de uşoară pe cât ar lăsa să creadă structura din aluminiu. Fiindcă Urus, la fel de mare, e totuşi cu 50 de kile mai uşor.
În rest, nu-s surprize majore de stil (tipic Aston, adică dinamic-elegant), exceptând poate "coada de răţoi" lipită parcă aiurea la posteriorul cu iz de Toyota C-HR.
Interiorul e însă fabulos, deşi clasic -- nici nu putea fi altfel la banii ceruţi. Şi primiţi mai mult ca sigur de Aston, pentru care DBX va fi, la fel ca pentru alţii, colacul de salvare.
P.S. Nu mă mai întreb cât ar costa un set de pneuri pe 22, că-s în continuare chitit pe SUV-ul Bugatti.
Chiar dacă cineva mai bun la aritmetică a încercat să mă descurajeze spunându-mi că, şi dacă renunţ la o şaormă zilnic, tot am nevoie de 1.298 ani ca să-l comand :-) (inutil de precizat că Bugatti nu vinde-n rate.)
Oi fi eu prea chiţibuşar, dar nişte vagi panseuri clotildo-hagiene tip "Vrem să fie bine ca să nu fie rău" :-) -- şi-n plus umflate prin repetare inutilă -- NU pot constitui ştiri.
...Dar na, orice manager încearcă să lase impresia că munceşte ceva, chiar dacă nu proporţional cu milioanele încasate.
Măcar să fi venit cu ceva date concrete, gen "Ne mutăm din piaţa Matache în Obor." :-P
Preţul prea mare (încă) rămâne problema electro-europenismelor şi pe felia moto.
Fiindcă şi scuterul ăsta "spaniol" (sanchi... inutil să vă zic unde vor fi fabricate componentele), deşi reuşit, are un preţ estimat de 6.500-7.000 euro.
Bani de-o Dacie în UE -- mai cheală ce-i drept --, dar şi f. aproape de al unui Renault K-ZE... în China.
...Unde viitorul nostru orwellian-global e într-adevăr experimentat incipient, aşa cum bine zice colegul Moldovean, dar asta-i altă poveste, la care merită totuşi revenit periodic.
Ultimele comentarii
2333 in total