Feedback

Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă”

Publicat Marti, 19.11.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 10
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 1
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 2
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 3
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 4
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 5
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 6
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 7
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 8
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 9
Seat prezintă conceptul electric e-Scooter: autonomie de până la 115 km și baterie detașabilă care poate fi încărcată “în casă” - Poza 10
Seat a dezvăluit conceptul electric e-Scooter, care promite o autonomie de până la 115 kilometri cu o singură încărcare. Motorul electric dezvoltă până la 14 cai putere și permite o viteză maximă de 100 km/h. Constructorul susține că bateria lui e-Scooter este detașabilă și că aceasta poate fi încărcată “în casă” la un cost de 70 de eurocenți/ 100 km.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua divizie SEAT Urban Mobility a debutat în forță cu o premieră pentru producătorul spaniol. Seat a dezvăluit soluția sa pentru mobilitatea în mediul urban și, totodată, și-a marcat intrarea pe piața vehiculelor cu două roți.

Seat e-Scooter este conceptul unui scuter 100% electric, ce dezvoltă până la 14 cai putere și care promite o autonomie de până la 115 kilometri cu o singură încărcare.

Constructorul spune că e-Scooter are nevoie de 3.8 secunde pentru repriza 0-50 km/h, viteza maximă fiind de 100 km/h.

Fără să ofere alte detalii despre baterie, Seat spune că aceasta poate fi încărcată “în casă” sau la orice stație pentru vehicule electrice. Costul pentru clienții europeni este estimat la 70 de eurocenți la 100 de kilometri, adică mai puțin de un euro pentru fiecare încărcare completă.

Seat spune că va colabora cu Silence, un producător de scutere din Barcelona, pentru ca e-Scooter să aibă în curând o versiune de serie. Viitorul scuter electric de la Seat promite un spațiu de depozitare suficient pentru două căști.

Deocamdată, spaniolii nu au furnizat informații cu privire la prețul sau lansarea pe piață a lui e-Scooter.

Via Seat


Comentarii (10)

  • ovidiu_c
    Super, poate asa se mai raresc 'istericii' cu motoare in doi timpi ce asurzesc un cartier intreg cand defileaza ei cu 10 km/h.
    20 4
  • Seat a descoperit un nou tip de "apa calda" de iese in public cu un...CONCEPT?
    9 10
  • adi: are filtru de particule? Raspunde
  • Da, cu un asemenea vehicul, e ok sa mergi pe baterii. In rest, troti electrice si biciclete.

    Masini? DIESEL! :D
    13 5
  • Grupul VAG cu concepte de kko


    Sunt deja o gramadă chinezeşti care se vând peste tot în lume.

    Cum spunea şi prezentatorul de la Cavaleria ro

    TOATE SCUTERELE din Shenzen şi Beijiing sunt ELECTRICE !!!

    Şi noi europenii, idioţii stăm şi facem concepte.


    PS O serie extrem de interesantă, uitaţi un episod

    https://youtu.be/tQDVYMZmX_E
    11 13
  • Aaaaaa... TOATE TAXI ŞI AUTOBUZE in Shenzen sunt ELECTRICE !!

    Europa şi SUA epoca de piatră!! Ruşinos tare!!
    7 14
  • Voturile negative, cum ziceam nu mă afectează.

    Dar uite că ele, voturile negative, demonstrază de ce Europa este la coadă, în epoca de piatră.

    Dacă o ţară precum China a cărei cetăţeni sunt mult mai prost plătiţi ca europenii reuşesc să îşi cumpere scutere electrice şi maşini electrice, asta spune multe.


    Cum bine spunea şi domnul din video
    - să ai maşină electrică din întâmplare şi brusc nu mai vrei să conduci niciodată una termică
    - când vede unii care îşi cumpără maşină nouă termică e ca şi cum arunci banii pe fereastră
    - cum este să mergi fără să poluezi cu noxe sau schimbul de ulei, antigel...
    - cum este să nu te duci în service
    - cum a câştigat 7000€ în timp datorită energiei electrice vs preţul benzinei / motorinei
    - cum autonomia nu este importantă ci viteza de încărcare
    - ce bine e să încarci gratis de la soare acasă propria maşină

    Dar voi cu diesel votaţi negativ în continuare. :)
    11 12
  • zamaraii
    Incarcatul ala gratis de la soare nu e asa de gratis! Cam cat te costa panourile solare cu bateriile si invertorul + montaj si in cat timp se amortizeaza sa poti zice ca incarci gratis de la soare? Incarcatul asta "gratis" la noi in tara nu e pentru oricine!
    13 3
  • Edică, nu e vorba că Europa și SUA sunt la coadă, ci că avem încă niveluri de poluare scăzute comparativ cu China. Cred și eu că au scutere și autobuze electrice când acolo abia respiri din cauza smogului și îl tai cu cuțitul.

    Mi-a venit greață de cei de la Cavaleria când am văzut cum laudă China, o țară totalitară unde cetățenii sunt monitorizați și primesc note în funcție de felul în care își trăiesc viața, adică pe placul partidului sau nu. Și dacă nu, li se taie din beneficii (mers cu tren, mers cu avion etc.)

    Ca să nu mai zic de neocolonialismul pe care China îl desfășoară în Africa și cum președintele lor Xi Jinping a declarat, diplomat e adevărat, că unul din scopurile lor este ca modelul chinez de comunist să fie preluat și de alte țări.

    Așa că nu mai admira atât China că nu e nimic de admirat. Decât dacă vrei să trăiești într-un regim totalitar. Și unii, din păcate, chiar vor asta...
    15 3
  • Preţul prea mare (încă) rămâne problema electro-europenismelor şi pe felia moto.
    Fiindcă şi scuterul ăsta "spaniol" (sanchi... inutil să vă zic unde vor fi fabricate componentele), deşi reuşit, are un preţ estimat de 6.500-7.000 euro.

    Bani de-o Dacie în UE -- mai cheală ce-i drept --, dar şi f. aproape de al unui Renault K-ZE... în China.
    ...Unde viitorul nostru orwellian-global e într-adevăr experimentat incipient, aşa cum bine zice colegul Moldovean, dar asta-i altă poveste, la care merită totuşi revenit periodic.
    16 1
  • Preţul este foarte bun.

    Un Piaggio doar cele mai mici şi ieftine sunt la 3000€ , apoi s-ar brusc la 6000€ şi 10.000 - 12.000€

    Nu mai spun de Suzuki, Honda, Yamaha...

    Problema nu este preţul care este similar ci CÂT DE GREU SE MIŞCĂ europenii faţă de chinezi !!!!

    Piaggio se 3-5 ani tot scoate concepte electrice, le prezintă şi nimic .

    Asta în timp ce în China ESTE O REALITATE DE MILIOANE DE SCUTERE ELECTRICE deja în funcţiune.

    Asta e ruşinea crasă.
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru