• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Băi nene,cu investiții d-astea încep să cred că amenzile alea post-Dieselgate au fost ca-n bancurile cu Radio Erevan. Adică au fost de 30 miliarde €, dar care le-au fost dați, nu luați. :-))) Oricum, ca mai toate (pseudo)știrile VAG împinse spre teatru absurd din jde cauze (contradicții, inexactități, PR grețos etc.), și asta se-nscrie într-un serial care ar putea fi botezat: *Cincinalu-n patru ani și jumătate.* :-P (cei mai tineri-inocenți pot asculta aici aberația-model:) https://www.youtube.com/watch?v=CzqI3iwZjg8
    Grupul Volkswagen actualizează planul pentru 2030: până la 75 de modele electrice și 60 de modele hibride
  • @someone: Nu va fi totuși cel mai accesibil Ferrari, fiindcă prețul -- ca de obicei estimat cu contribuția *vocilor* lăsate să sifoneze una-alta -- va fi cu 15-20% mai mare decât al lui Portofino, care pornește de la cca. 190.000 €. Economic-contabil vorbind, creșterea nu-i prin nimic justificată, sistemul pavilionului mobil portofinez (masă proprie 1.598 kg, deci cu 115 kg mai greu din cauza asta) fiind complex și scump de produs. Stilistic însă, noul Roma (tot 2+2, că AM a uitat să zică) e într-adevăr o lovitură reușită prin revenirea la clasa rezultată din proporții perfecte și mai puțin din reliefuri cam prea contorsionate-n ultima perioadă. D-aia profitul net al italienilor va fi probabil mai mare procentual decât la orice Ferrari, spre 100K € -- zic și eu să n-adorm, ronțăind o Eugenie că azi n-am avut d-un Snickers. :-)
    Ferrari prezintă noul coupe Roma: motor turbo V8 de 3.9 litri și 620 de cai putere
  • Deşi nu-s vreun zombie supus psiho-chirurgiei electrice, :-) tre"să recunosc că încep să fie oarecum rezonabile ofertele de BEV-uri mici, axate pe exact ce pot face ele mai bine -- adică fâţâială urbană. Zic "oarecum" fiindcă problema e-cumpărătorului lambda (ca la chinezi de pildă) e tendinţa de evaporare a eco-bonusurilor, trecând prin reduceri succesive. ...Reduceri paralele cu involuţia EV-pieţei -- cifrele vorbesc. Nu trebuie să ne facem deci iluzii că deja... fosta subvenţie-record mioritică de 45K lei (adică vreo 9.400 euro) va rămâne aceeaşi şi-n 2020. @PMC: Să nu le gogonăm totuşi prea tare: autonomie reală de 90-100 km are doar Smartul cu bateria lui microscopică (care, sincer, nu înţeleg cine crede că mai poate momi clienţi în peisajul EV-actual.) e-UP-datatul ar bate deci spre 200 km reali, sau minimum 150-160 km în condiţii vitrege (frig ori caniculă şi-sau drum lung cu oareşce iuţeală :-) etc.) Personal, aş fi tentat doar de un mic EV-coupe cu două locuri, nu mai mare decât fostul Smart Roadster (sau istoric-miniona Honda S800), nu neapărat mai puternică decât cei 83 CP ai Up-ului ăsta, dar mult mai uşoară. ...Mai am însă de aşteptat se pare
    Noul Volkswagen e-Up! poate fi comandat în România: modelul electric de oraș are un preț de pornire de aproape 22.500 de euro
  • Nerecomandabil purtătorilor de perucă. :-) Ceva mai serios vorbind, apreciez orice concept-car cu şanse (deşi minime) de a fi văzut şi pe şosele. Oricum, tableta aia manglită parcă de pe un Clio-4 sau volanul cam Hyundai-style nu prea rimează cu preţul astronomic. Exteriorul e mai reuşit-original, chiar dacă farurile cu "cearcăne" tip Taycan îl confirmă cumva pe Darwin. Mai clar: nici designerii nu-s scutiţi de maimuţăreli. :-)
    McLaren a prezentat noul hypercar Elva: motor V8 cu 815 cai putere, 0-200 km/h în 6.7 secunde și producție limitată la 399 de unități
  • @ACE: prețul de start în Germania (TItanium 125 CP) e de 23.150 Euro. Clar că-i tot *de listă* adică negociabil ca-n iarmaroc și acolo, da-i oricum cu 2.900 € mai mare. Nu-i un detaliu relevant la noi oricum -- unde, btw, am văzut recent p-un trailer niște Pume cu efectul *wow* aproape evaporat din cauza jantelor cam mici, deși din aliaj ușor (păreau pe 16 ochiometric, dar poate erau pe 17, mașina fiind masivă ca profil în ciuda compactității.) Dac-aș fi crossovero-suvo-freak, parcă aș prefera un Fiesta Active... deși alegerile au devenit dificile din cauza diversității extreme a ofertelor din segment.
    Ford Puma poate fi comandat în România: prețurile pornesc de la 20.250 de euro. Ofertă de lansare de la 16.500 de euro
Pagina
12345...165166167...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău