Băi nene,cu investiții d-astea încep să cred că amenzile alea post-Dieselgate au fost ca-n bancurile cu Radio Erevan.
Adică au fost de 30 miliarde €, dar care le-au fost dați, nu luați. :-)))
Oricum, ca mai toate (pseudo)știrile VAG împinse spre teatru absurd din jde cauze (contradicții, inexactități, PR grețos etc.), și asta se-nscrie într-un serial care ar putea fi botezat:
*Cincinalu-n patru ani și jumătate.* :-P
(cei mai tineri-inocenți pot asculta aici aberația-model:)
https://www.youtube.com/watch?v=CzqI3iwZjg8
@someone: Nu va fi totuși cel mai accesibil Ferrari, fiindcă prețul -- ca de obicei estimat cu contribuția *vocilor* lăsate să sifoneze una-alta -- va fi cu 15-20% mai mare decât al lui Portofino, care pornește de la cca. 190.000 €.
Economic-contabil vorbind, creșterea nu-i prin nimic justificată, sistemul pavilionului mobil portofinez (masă proprie 1.598 kg, deci cu 115 kg mai greu din cauza asta) fiind complex și scump de produs.
Stilistic însă, noul Roma (tot 2+2, că AM a uitat să zică) e într-adevăr o lovitură reușită prin revenirea la clasa rezultată din proporții perfecte și mai puțin din reliefuri cam prea contorsionate-n ultima perioadă.
D-aia profitul net al italienilor va fi probabil mai mare procentual decât la orice Ferrari, spre 100K € -- zic și eu să n-adorm, ronțăind o Eugenie că azi n-am avut d-un Snickers. :-)
Deşi nu-s vreun zombie supus psiho-chirurgiei electrice, :-) tre"să recunosc că încep să fie oarecum rezonabile ofertele de BEV-uri mici, axate pe exact ce pot face ele mai bine -- adică fâţâială urbană.
Zic "oarecum" fiindcă problema e-cumpărătorului lambda (ca la chinezi de pildă) e tendinţa de evaporare a eco-bonusurilor, trecând prin reduceri succesive.
...Reduceri paralele cu involuţia EV-pieţei -- cifrele vorbesc.
Nu trebuie să ne facem deci iluzii că deja... fosta subvenţie-record mioritică de 45K lei (adică vreo 9.400 euro) va rămâne aceeaşi şi-n 2020.
@PMC: Să nu le gogonăm totuşi prea tare: autonomie reală de 90-100 km are doar Smartul cu bateria lui microscopică (care, sincer, nu înţeleg cine crede că mai poate momi clienţi în peisajul EV-actual.)
e-UP-datatul ar bate deci spre 200 km reali, sau minimum 150-160 km în condiţii vitrege (frig ori caniculă şi-sau drum lung cu oareşce iuţeală :-) etc.)
Personal, aş fi tentat doar de un mic EV-coupe cu două locuri, nu mai mare decât fostul Smart Roadster (sau istoric-miniona Honda S800), nu neapărat mai puternică decât cei 83 CP ai Up-ului ăsta, dar mult mai uşoară.
...Mai am însă de aşteptat se pare
Nerecomandabil purtătorilor de perucă. :-)
Ceva mai serios vorbind, apreciez orice concept-car cu şanse (deşi minime) de a fi văzut şi pe şosele.
Oricum, tableta aia manglită parcă de pe un Clio-4 sau volanul cam Hyundai-style nu prea rimează cu preţul astronomic.
Exteriorul e mai reuşit-original, chiar dacă farurile cu "cearcăne" tip Taycan îl confirmă cumva pe Darwin.
Mai clar: nici designerii nu-s scutiţi de maimuţăreli. :-)
@ACE: prețul de start în Germania (TItanium 125 CP) e de 23.150 Euro.
Clar că-i tot *de listă* adică negociabil ca-n iarmaroc și acolo, da-i oricum cu 2.900 € mai mare.
Nu-i un detaliu relevant la noi oricum -- unde, btw, am văzut recent p-un trailer niște Pume cu efectul *wow* aproape evaporat din cauza jantelor cam mici, deși din aliaj ușor (păreau pe 16 ochiometric, dar poate erau pe 17, mașina fiind masivă ca profil în ciuda compactității.)
Dac-aș fi crossovero-suvo-freak, parcă aș prefera un Fiesta Active... deși alegerile au devenit dificile din cauza diversității extreme a ofertelor din segment.
Ultimele comentarii
2333 in total