• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Dovadă că vă respect opiniile chiar dacă nu subscriu la unele, hai să vă răspund cu alte "manuscrise": @inexo: Apreciam potenţialul @vienez, nu şi opus-urile lui critice de moment. Cred deci că are mici şanse de trezire. În fine, şi eu mai ratez din nuanţe când mă ia valu"... şi-mi ia calu. :-) Ăla-putere, normal, dar şi exclusiv fumigen-sforăitor după unii. @tzenu-bmw: Simpatică remarca ta. Dar DA, e nevoie de susţinerea unor idei prin argumente complete şi d-aia complexe. Inutil de adăugat că şi plicticoase pentru majoritatea în vremile astea grăbite peste măsură. Sfat amical: încearcă să şezi o clipă-n plus pe gânduri (fără să le striveşti ;-)) axat pe noima vorbei: "Adevărul e rareori pur şi niciodată simplu." @vianu: Te rog io bro, nu mă lua drept altu" -- doar siamezii ACEdikkk mai aveau tentative d-astea de culturalizare (logice, nici vorbă, dar la nivel de genunchiul broaştei.) Cu totul la altă cotă încercam să sondez aşadar foile cepei conspiraţioniste doar aparent -- noţiune demult trimisă-n derizoriu fiindcă extrem-sensibilă pentru cei 0,01% de la butoane. Nu-ţi mai zic că porneşti oricum de la premise nule, Je fiind poate singurul ex-scribălău prin presa auto-moto care a şi lucrat efectiv în industria omonimă. Fără vreo intenţie de laudă, te informez doar că am lăsat totuşi şi alte... urme pe lângă semne mici, negre şi enervante pe hârtie :-) -- fie şi doar stopurile sau oglinzile Golfului Mk4, dar tot e ceva peste ironia ta gratuită (contrar aparenţei c-aş fi hater VAG, am lucrat efectiv ca designer la ei în anii "90.) Revenind ontopic, reciteşte mai atent, findcă n-am avut tupeul bagabont :-) de-a susţine că electrificarea + promovarea perspectivelor ei autonomizante s-ar face "cu biciul." Pe f. scurt deocamdată: se minte doar frumos. Şi obsesiv-repetitiv. ...To be continued.
    Studiu: numărul mașinilor autonome va crește de peste 5 ori până în 2023, la peste 745.000 de unități
  • E de apreciat că nu sare calul cu ...electro-puteri inutile oricum la restricţiile actuale şi mâncătoare de autonomii dacă nu rezişti la ispita mega-puterii pe care o ştii disponibilă sub talpa dreaptă. În plus are măcar o doză de personalitate (pe dinafară zic), spre deosebire de ovoidele Tesle mai ales. Clar însă că pot fi găsite 1001 asemănări cu detaliile altor modele -- inevitabile cât timp maşinile vor avea 4 roţi, iar designerii vor continua să se plimbe brownian de la o marcă la alta. ...Marcă am zis?! -- Scuze, uitasem că vorbim d-un "brand", noţiune deloc secundară în noianul momelilor consumiste. AM revine deci cumva asupra erorii iniţiale (de a numi maşina asta "Ford"), cu ştirea ailaltă, despre bla-bla-urile marketingăreşti sucite şi-nvârtite în jurul cuvinţelului magic Mustang. Care nu doar "probabil" va desemna o gamă separată Ford, ci chiar a început s-o definească, începând cu prezentul Mach-e (auzişi, amice Mache? :-)) Acu (rămâne doar între noi) e şi un şpil subliminal-hipnotic în decizia asta, care pe bună dreptate oripilează pe mulţi. Mai clar, se vrea o asociere a "noului trend" egal "electricului" cu un simbol al libertăţii sălbatic-naturale. ...Sărmanul Mustang va fi însă curând mort în cort conform agendei Fordwagen (dar nu numai a lor), care vrea -- şi sigur va reuşi -- păstrarea iluziei strunirii unei "pony-car" nărăvaşe şi la volanul unor băzăitori silenţios-anestezice. Concluzie: Mission Impossible Accomplished. :-P
    Ford a prezentat noul SUV electric Mustang Mach-E: versiunea GT propune tracțiune integrală și 465 CP, iar variantele cu roți motrice spate promit o autonomie de până la 600 de kilometri
  • @vianu: Spre deosebire de stimabilul @inexo, io m-am prins de ironia postării tale ultime. ;-) Simultan, repet a mia oară că nu-s vreun retrograd obtuz anti-tehnologie și doar încerc o critică rațională a depășirii limitelor intruziunii hi-tech în esența structurii noastre, care include și un procent de liber-arbitru lăsat prin proiect De-Mai-Sus. În fine, ca băiat deștept ce ești (serios o zic) vei trăi totuși momentul trezirii -- tărziu ce-i drept și inutil de altfel, însă nu doar când te vei întreba *La ce-i mai trebuie de fapt volan neo-bărbosului din poză*?! ...Prototip de barbo-manager într-o apropaită linie temporală posibilă (dar sper că nu și probabilă) care, btw, îi dau dreptate lui @inexo că-n veci nu va citi o carte-n *coconul* autonomei lui, betonat irevocabil în iluzia unei noi libertăți hi-tech. Pe fugă fiind acu, hai să detaliez totuși scurtissim măcar câteva din pomenitele motivații ale forțării electro-autonomizării (deocamdată mediatice): 1. Nevoia acută a *elitelor* de avansare a controlului total asupra noastră, după succesul inițierii... semi-cyborgizării (nu mai repet prin ce anume, că invazia gimmick-urilor / rețelelor de electroni *utile* aparent doar nouă e departe de apogeu.) 2. Metodele insidioase de progresie a primului val de control sînt vizibile -- ce-i drept doar unora non-orbi prin Gaza -- fie și dincolo de hlizeala pe site-uri gen #timesnewroman... @Narnia-n realitate = platforme de racolare a noi experți în recunoaștere facială, sinteză vocală / imagistică VR-fake de fapt etc. 3. Globalizarea nefiind completă fără influențarea de la distanță = updates OTA (Over-The-Air) ȘI direct asupra omuleților, planul încă nedezvăluit include *autonomizarea* noastră treptată, prin cipuire și nu numai (nanobots someone?!) 4. Deducția logică e că actualele *curele de transmisie umane* nu le (mai) mulțumesc pe entitățile supra-, dar și non-umane care le promovează încă prin anti-selecție la nivel vizibil. Însă despre strategia și mai ales scopurile (logic deduse) ale numitelor entități, în alt episod, ca #pălmașii-roșii :-) să aibă stisfacții clicuitoare prelungite. (n.b.: Aștep din partea lor și contra-argumente -- eventual dublate de bălăcăreli nelimitate -- însă numai dacă vin și cu cifre, de genul: *idiotule, ignorantule cu păreri, nu știai că producția de curent românească e de 150.000 MWh... ??!! :-)))
    Studiu: numărul mașinilor autonome va crește de peste 5 ori până în 2023, la peste 745.000 de unități
  • Strict ontopic: parcul mondial de mașini a depășit miliardul, și-ncă de prin 2007: https://www.euro-assurance.com/actualites-assurance/le-parc-automobile-mondial-depasse-le-milliard-de-voitures.html Procentul previzionat de vreo 0,06% autonome peste 4-5 ani îmi pare deci nu doar irelevant -- n.b., dacă l-am lua de bun --, ci și... riscat. Ba chiar mincinos de-a dreptul în contextul știrii gogonate în sine, din moment ce nici măcar una bucată autonomă 100% din cele 137.000 clamate nu circulă *normal-legal* actualmente. Gogoșile astea planetar-azvârlite-n media au clar rol de prăjire și mai abitir a sinapselor unora deja electrocutați de tsunami-ul știrilor *electrice*. Exemplu recent (omis din simplul motiv că am obosit să argumentez inutil) ar fi și ăla al estimărilor *experților bavarezi* cu cele 200.000 electrice care ar fi suportate vezi-doamne fără probleme de sistemul energetic mioritic, sugând :-P cică doar 1% din producția noastră de curent. ...Care-i totuși de numai 7.500 MWh (date oficiale re-accentuate de alt user AM.) Calculu-i de școală primară: 1% = 75 MWh, adică echivalentul încărcării cu numai 7,5 kWh zilnic (egal 30-40 km rulați) a doar... 10.000 BEV-uri. Aham, o minusculă eroare deci (de 20 ori mai puține) -- de-nțeles așadar lipsa oricărei verificări din partea AM. :-) P.S. Tema adevăratelor substraturi ale promovării furibunde a mobilității e-autonome merită însă și alte reveniri -- știu, cam de-a surda-n tramvaie aiurea / strigând ca surdu-n clipote / explicând teorii evoluate babelor surde și chioare etc,... dar tot merită.,
    Studiu: numărul mașinilor autonome va crește de peste 5 ori până în 2023, la peste 745.000 de unități
  • Nou centru european Tesla pt design?! ...Ca să ce ??? Că mai urâte decât actualele ar fi o performanță să le conceapă. Poate doar să facă think-tank-uri nemțești pentru stabilirea locului preferat în UE unde să lipesască viitoarele televizoare interioare... By-the-way, și noul Mustang-e le are cam la fel -- dezamăgitor zic io, dar se pare că e-geekșii puri și duri nu mai concep altfel de cockpituri în visele lor siliconice. (Era să zic *wet-dreams*, dar n-au nici măcar d-astea, de frica scurt-circuitelor sub plăpumi. :-))
    Informații suplimentare despre uzina Tesla de la Berlin: construcția va începe în 2020 și va genera până la 8.000 de locuri de muncă
Pagina
12345...164165166...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău