@LEE: Mda, e doar un rol jucat de un actor britanic plătit de Ford (en-gros). Actor pentru care ultima grijă e să creadă... sau nu adevărurile conţinute... sau nu în script.
Problema-i alta: NOI ăştia clicuitorii chiar trebuie să luăm de bune aburelile marketingului?? -- nu doar semnate Ford, evident.
- n.b. Interesant e că la unele comentarii răspunde şi un PR-guy american aparent oligofren, :-) fiindcă bagă aproape exclusiv emoji = diverşi muţunache infantili.
...Nu-i însă idiot de fapt -- ăsta pare din păcate nivelul de înţelegere al cumpărătorilor, atent studiat ca medie statistică.
@@mr.K: Niet, nici-nici. Chiar dacă am colaborat cu două din (pitoreştile) personaje pomenite -- toate, ceva mai tinerele ca mine, inclusiv Tibi T. Şi oricum nu contează aici identitatea cuiva.
Nici bucureştean nu mai sînt de ani buni, de unde şi ieşirea totală de sub orice reflectoare.
Şi când eram pe felia auto-moto mi-a plăcut de fapt să fiu mai undercover. Inclusiv birocratic, lucrând simultan la două reviste-n aceeaşi dugheană nemţească, ba chiar pe una moto scriind-o de unul singur ultimii 2 ani -- n.b., nu îndemn pe nimeni la "eroisme" d-astea, că-i criză de bronz pt. statui la corporaţii :-)
P.S. Posibil să mă deconspir totuşi la pensie, cînd (tot posibil, dar nu neapărat probabil) m-oi hotârî la un comeback -- poate doar pe grafică-design, cu trimiteri istorice eventual, că-i vid absolut văz în presa mioritică.
@ inexo: Pe linia comentariului tău, mă gândeam acu: Ce-ar fi ca şi GM să scoată un e-SUV numit ...Corvette ?? :-)
...Idee aberantă nu chiar imposibilă de fapt, pe linia valurilor de penibil care ne inundă de-o vreme.
@Edikkk: ...Interior foarte frumos?? -- No offence, înţeleg că "de gustibus", dar hai să fim serioşi... Cred că eşti singurul auto-chibiţ de pe planeta Terra pe care-l entuziasmează TV-bordul lu Mache, parol.
@vianu: Bravo ție ! -- îmi confirmi oricum unele bănuieli mai vechi.
Fără vreo intenție de retragere a unor afirmații -- repet, vorbeam de *pomenitele motivații ale forțării electro-autonomizării (deocamdată mediatice)* --, recunosc că și formația fiecăruia poate influența radicalitatea, dar și unghiul de abordare al unor teme.
Drept dovadă, eu nu-s excesiv axat pe abordarea inginerească, spre deosebire de tine... aproape sigur.
...Deși cunosc acum cu ce se mănâncă (Catia-CAD erau primitive p-atunci și cam lipsă-n auto, dar VW m-a acceptat pe criterii strict manual-stilistice printre cei 6% designeri fără studii, eu având la bază Medicina de fapt -- pare kafkian ce zic, dar crede-mă că nu-i. :-P)
Cam dificilă deci (părerea mea) formarea unei viziuni *detașate* și cumva filosofic-generalizante când te afli în miezul trudei efective pe tarlaua progresului tehnologic.
...Care-i real, dar a cărui utilizare parșivă-n perspectivă (iarăși părerea mea doar poate) e atent etapizată de ALȚI decidenți decât cei care-l cizelează efectiv pe el-progresul.
În fine, mai sînt alte 1001 detalii de clarificat (evident că și de acceptat ori beștelit :-)), dar e timp de toate... poate.
Ete na, @viene, şi preţul... ştii doar că gentlemenii nu vorbesc despre bani.
Altfel ar reieşi adevăruri jenante din gura de sub nasul tot mai lung al lui H. Diess -- şi anume că ID.3-ul bazic ar trebui să fie cu aprox. 12.000 euroi mai ieftin ca e-Golful, al cărui preţ a fost recent redus cu cca. 8.000 prin Vest, adică spre 30.000...
...Nu mai finalizez însă calculul, c-aş fi mârlan. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total