• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Da, politica Ford s-a contaminat văd de la Kia-Hyundai cu discounturile "de lansare" care rămân permanente (v. Kona cu 12.727 euro + rabla.) Nu mai zic de aberaţia lansării comenzilor înainte de comunicarea datelor complete ref. la performanţe, emisii sau consum. Sau or exista poate, dar AM a uitat de ele ?... Ca şi de Vitara de fapt la vreo 14.000, care ar fi avut loc în tabel. În rest, maşina pare OK ca stil şi dotări trendy -- mai ales comparativ cu hidosul EcoSport -- dar tot Duster cred că se va vinde mai mult.
    Ford Puma poate fi comandat în România: prețurile pornesc de la 20.250 de euro. Ofertă de lansare de la 16.500 de euro
  • at.someone: Sistemul e 99% acelaşi şi nu doar... VAG similar, crede-mă că l-am studiat cu atenţie. În 3D adică. Nu depinde oricum de platformă la modul radical (şi Passat GTE are portbagaj redus din cauza bateriei cu 50% mai puternică, dar la fel de voluminoasă comparativ cu versiunea 2015 de cca. 9 kWh -- doar sist. de asistare conducere conectate cu GPS-ul + infotainmentul diferă la noul GTE MY 2019.) Nu mai zic că-i extrem de complex, cu multiple sisteme de răcire, motorul turbo pretenţios cu ungerea dar şi DSG6-ul cu întreţinere-vidanjare periodică. Şi scumpă. ;-) ...DSG în care-i cumva integrat e-motorul, amplasat pe extrema dreaptă după ambreiaj, f. complex şi el (ICE-ul 1.4 TSI e pe extrema stânga.) În fine, m.am lungit deja prea mult şi cred că nu comentatorii-chibiţi ci AM ar fi dator cu articole pe teme d-astea. D-aia m-am sucit şi nu mai fac un bilanţ real-economic al întreţinerii unui PHEV... şi al reparării lui eventuale nici atât.
    Imagini și detalii tehnice pentru noua generație Skoda Octavia: interior modern și versiuni plug-in hybrid de până la 245 CP cu autonomie electrică de 55 kilometri
  • P.S. Mă-ntreb de ce oare Passat-ul GTE (218 CP şi basta) nu are şi el două versiuni PHEV, ca Octavia asta nouă -- şi Golful 8, clar. Implicit, ce rost are inflaţia de plug-ins. În orice caz, eco-entuziasmul generalizat văd şi la noi nu va fi reflectat şi-n vânzări, din cauza factorului decisiv până la urmă -- preţul. Prin Vest, peste 80% din PHEV-uri se vând oricum la firme-întreprinderi, motivaţia fiind pur fiscală. N-au rost detaliile, dar statutul de "maşini-alibi" se confirmă taman prin asta. P.S. Posibil să n-am dreptate şi comentariile pro-PHEV să aparţină unora pentru care 45-50.000 euro sunt mărunţiş. La fel de posibil e să am totuşi deducţii logice -- caz în care le sugerez să aştepte lansarea unui Matiz Plug-in. :-)
    Imagini și detalii tehnice pentru noua generație Skoda Octavia: interior modern și versiuni plug-in hybrid de până la 245 CP cu autonomie electrică de 55 kilometri
  • Subscriu la părerea majoritară: arată super(b). :-) ...Păstrând avantajul spațiului interior, dar și al hayonului. Va continua deci să aibă vînzări-record -- nu degeaba-i lider de piață în Cehia (normal), dar și-n Elveția, Finlanda, Austria, Ungaria, Polonia sau Bielorusia. Plus cel mai vândut model importat la nemți (și la noi parcă, dar nu se compară cifrele.) Că-i prea mare pentru mine sau alții la 4,69 m nu contează / interesează, la fel că va fi sensibil mai scumpă ca actuala. Alte detalii: motorașul de 86 CP nu pare să mai fie-n ofertă, 1.0 TSI-ul de 110 CP fiind acum baza. Interesant e că, la același ampatament, și pe banchetă e spațiu ceva mai mare pt. picioare (5 mm, dar sînt...) Și bateria PHEV-urilor reduce totuși cu 25% volumul portbagajului, inclusiv la break. Clar însă că asta nu-i va descuraja pe eco-freaks -- poate doar prețul pe unii mai estici. :-P
    Imagini și detalii tehnice pentru noua generație Skoda Octavia: interior modern și versiuni plug-in hybrid de până la 245 CP cu autonomie electrică de 55 kilometri
  • @PMC: Pt un orizont de timp previzibil, dieselul se va stabiliza cred la un 20-25% din piață -- preponderent la mastodonți gen XC90, cât timp va exista cerere pentru ei. E și logic de altfel, alte soluții fiind fals-ecologice pentru mașini atât de grele și cu aerodinamică de dulap. Deocamdată cel puțin -- egal dacă PHEV sau BEV (nu mai repet argumentele-n detaliu, că m-am plictisit... inclusiv de lipsa contra-argumentelor, compensată-n neuronul singuratic al unora de tsunami-ul uzual de pălmuțe roșii. :-) @Cătălin (offtopic, evident): Îți recomand un test serios cu Jimny (cu măsurători efective, lipsă total în deal-valea noastră -- reprize, accelerații, consum efectiv, distanțe frânare, rază bracare etc.) https://www.alvolante.it/prova/suzuki-jimny-2 Dincolo de Vmax surprinzătoare (aproape 163 km/h real măsurați), pot confirma restul opiniilor macaronare, chiar ieri reușind să-l probez în orașul meu (cu greu, că-i bătaie pe el... singurul de altfel.) Nu-i nici de mine, clar (deși mai demult am avut un Jimny SH... adictiv de distractiv), însă ca a doua mașină ar fi realmente tentant și ăsta noul. ...Idee concretizabilă însă de cei cu resurse de XC90 (preț 5 x Jimny.) În fine, un micro-4x4 strict specializat ca Jimny nici n-are rost să-l comparăm cu XC90. Poate doar cu *semi-offroaders* gen Panda Cross 4x4 ori Swift Allgrip, mai polivalente dar cu limite-n teren greu. P.S. Nu mă miră micro-consumul Swift-ului tău (care rămâne o mașină mult subevaluată-n Europa.) Să-l forjezi sănătos !!!
    Zen
Pagina
12345...166167168...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău