• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Nu înţeleg de ce-i mereu uitat din liste Mini Cooper SE (33.082 euro cu TVA la noi.) OK, livrabil tot spre Sfântu Aşteaptă (caz identic e-Kia-Hyundai), dar nu-i măcar nepreţuit. :-) Strict la tema VW ID.3 am spus-scris deja destule răutăţi, aşa că nu mai revin -- avem oricum destui Thunbergi să-l laude.
    Prețuri pentru modelul electric Volkswagen ID.3 în România: versiunea de lansare ID.3 1st pornește de la 36.000 de euro
  • Greu de găsit defecte maşinii -- poate doar că nu-i livrată c-un garaj pe măsură la 5 x 2 m?! Na că uitasem -- amatorii de XC90 au de obicei două, sau cel puţin unul acasă şi-un loc de parcare rezervat la job. Nu-i invidiez oricum, că le-ar trebui prin oraş şi-o coloană oficială. :-) Deducţia că nu-i de mine fiind lămurită, aştept un test-drive c-un 4x4... ceva mai mic :-P la 3,48 m lungime: Suzuki Jimny, dacă tot văz c-a fost lansat şi la noi, c-un preţ nu tocmai astronomic (de la 17.260 euro versiunea de bază GL Allgrip, dar bine echipată.)
    Zen
  • ...Carlo Tavarez ?! Carlos Tavares poate -- posibil să aveţi un Goagăl Translietăr peltic. :-) Că prea repetă aceeaşi eroare în toate ştirile cu şeful PSA. Dincolo de web-botuirile AM însă, afirmaţia omului e clar de faţadă, nu doar ex-legendara Lancia fiind în găleată. Maserati nu se simte prea bine şi nici Alfa Romeo, în ciuda unei uşoare reveniri peste Ocean. Unde nici Dodge nu străluceşte. Ori pseudo-marca de lux DS, ca să nu aruncăm microbii doar pe FCA. La fel ca Peugeot+Citronel -- în China mai ales, unde-s pe cale de dispariţie (în Iran le mergea mai bine, dar au fost forţaţi de ştiţi-voi-cine să dispară.) Tovarăşu Tavares rămâne totuşi un bun manager pe coordonate chitros-capitalist-eficiente.şi nu cred că a luat plasă cu decizia acceptării fuzionării. ...Chiar dacă ălălalt Carlito (Ghosn) îl ironiza mai demult amical, zicând că Tavares e atât de priceput la maşini încât, dacă-l laşi să completeze uleiul, îl toarnă-n vasul cu lichid de parbriz. :-)
    Grupul PSA și Alianța Fiat-Chrysler nu vor renunța la nicio marcă în cazul unei fuziuni: "Toate brandurile sunt puternice"
  • Dincolo de comentariile voastre tehnice (logice / oportune de altfel), eu încă-s în ceaţă cu aspectele juridice ale autonomiei (inclusiv a Transilvaniei, :-) da hai să n-o iau pe arătură.) a. Să fie oare doar victima de vină ?? -- la modul serios, colegul andrei le zice deci bine, fiindcă şi un Volvău normal tot ar fi călcat-o la idioţenia ei. Ceva mai neserios, nişte voci şuşotesc c-ar fi fost biclo-adeptă a Gretei Thunberg şi taman în ziua aia renunţase la truck-ul ei RAM V8 Hemi de 700 CP. ...Concluzia? Ghinion. :-) b. E totuşi exclusiv maşina de vină ? -- Posibil şi asta, fiindcă sursele MSM (mainstream media) uită să ne spună crudul adevăr... şi anume că maşina s-a dus la puşcărie şi tot acolo zace şi-acum, spre deosebire de Huidu and Co. ...Mai precis, într-un garaj pe care Uberiştii au scris "Jail" c-un spray. :-)
    Noi detalii despre accidentul fatal cu mașina autonomă Uber: sistemul a identificat în mod repetat victima drept un obiect, vehicul sau biciclist
  • @Basil: Nu, bateria nu se încarcă şi-n mers. ...Dar, ca să fie şi mai convinşi "electro-pălmaşii roşii" :-) că-s plătit de tartorii petrolului să beştelesc "progresul" pe AM, repet ce-i replicam stimabilului Edikk la ştirea cu X5-ul PHEV pomenit mai sus: "Punctual, în cazul noului X5 PHEV criticam... dar hai să-ți desenez mai bine: 1. anti-ecologia funciară a unui mastodont de + două tone și cu aerodinamică de dulap, fie el PHEV. 2. ipocrizia de neconceput a legislatorilor UE apropo de consumurile oficial declarate, fiindcă... 3. ...curios fiind, am căutat consumul X5-ului ăsta și m-am crucit: cică ar fi de... 2,1 litri la suta de kilometri !!! :-))) Asta-n timp ce, testându-l deja în viața reală, nimeni n-a reușit un consum sub 6,8 l/100 km -- n.b., cu bateria full și condus cu blândețe maximă, sfântă smerenie și nici urmă de deșartă accelerare. :-P Sau NU mai puțin de 10-11 litri pe trasee mai lungi. Q.E.D. așadar: e vorba de GREENWASHING și-atât."
    Citroen C5 Aircross Hybrid: versiunea plug-in hybrid a SUV-ului are 225 de cai putere și autonomie electrică de 50 de kilometri
Pagina
12345...167168169...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău