Nu înţeleg de ce-i mereu uitat din liste Mini Cooper SE (33.082 euro cu TVA la noi.)
OK, livrabil tot spre Sfântu Aşteaptă (caz identic e-Kia-Hyundai), dar nu-i măcar nepreţuit. :-)
Strict la tema VW ID.3 am spus-scris deja destule răutăţi, aşa că nu mai revin -- avem oricum destui Thunbergi să-l laude.
Greu de găsit defecte maşinii -- poate doar că nu-i livrată c-un garaj pe măsură la 5 x 2 m?!
Na că uitasem -- amatorii de XC90 au de obicei două, sau cel puţin unul acasă şi-un loc de parcare rezervat la job.
Nu-i invidiez oricum, că le-ar trebui prin oraş şi-o coloană oficială. :-)
Deducţia că nu-i de mine fiind lămurită, aştept un test-drive c-un 4x4... ceva mai mic :-P la 3,48 m lungime: Suzuki Jimny, dacă tot văz c-a fost lansat şi la noi, c-un preţ nu tocmai astronomic (de la 17.260 euro versiunea de bază GL Allgrip, dar bine echipată.)
...Carlo Tavarez ?!
Carlos Tavares poate -- posibil să aveţi un Goagăl Translietăr peltic. :-) Că prea repetă aceeaşi eroare în toate ştirile cu şeful PSA.
Dincolo de web-botuirile AM însă, afirmaţia omului e clar de faţadă, nu doar ex-legendara Lancia fiind în găleată.
Maserati nu se simte prea bine şi nici Alfa Romeo, în ciuda unei uşoare reveniri peste Ocean. Unde nici Dodge nu străluceşte.
Ori pseudo-marca de lux DS, ca să nu aruncăm microbii doar pe FCA. La fel ca Peugeot+Citronel -- în China mai ales, unde-s pe cale de dispariţie (în Iran le mergea mai bine, dar au fost forţaţi de ştiţi-voi-cine să dispară.)
Tovarăşu Tavares rămâne totuşi un bun manager pe coordonate chitros-capitalist-eficiente.şi nu cred că a luat plasă cu decizia acceptării fuzionării.
...Chiar dacă ălălalt Carlito (Ghosn) îl ironiza mai demult amical, zicând că Tavares e atât de priceput la maşini încât, dacă-l laşi să completeze uleiul, îl toarnă-n vasul cu lichid de parbriz. :-)
Dincolo de comentariile voastre tehnice (logice / oportune de altfel), eu încă-s în ceaţă cu aspectele juridice ale autonomiei (inclusiv a Transilvaniei, :-) da hai să n-o iau pe arătură.)
a. Să fie oare doar victima de vină ?? -- la modul serios, colegul andrei le zice deci bine, fiindcă şi un Volvău normal tot ar fi călcat-o la idioţenia ei.
Ceva mai neserios, nişte voci şuşotesc c-ar fi fost biclo-adeptă a Gretei Thunberg şi taman în ziua aia renunţase la truck-ul ei RAM V8 Hemi de 700 CP.
...Concluzia? Ghinion. :-)
b. E totuşi exclusiv maşina de vină ? -- Posibil şi asta, fiindcă sursele MSM (mainstream media) uită să ne spună crudul adevăr... şi anume că maşina s-a dus la puşcărie şi tot acolo zace şi-acum, spre deosebire de Huidu and Co.
...Mai precis, într-un garaj pe care Uberiştii au scris "Jail" c-un spray. :-)
@Basil: Nu, bateria nu se încarcă şi-n mers.
...Dar, ca să fie şi mai convinşi "electro-pălmaşii roşii" :-) că-s plătit de tartorii petrolului să beştelesc "progresul" pe AM, repet ce-i replicam stimabilului Edikk la ştirea cu X5-ul PHEV pomenit mai sus:
"Punctual, în cazul noului X5 PHEV criticam... dar hai să-ți desenez mai bine:
1. anti-ecologia funciară a unui mastodont de + două tone și cu aerodinamică de dulap, fie el PHEV.
2. ipocrizia de neconceput a legislatorilor UE apropo de consumurile oficial declarate, fiindcă...
3. ...curios fiind, am căutat consumul X5-ului ăsta și m-am crucit: cică ar fi de... 2,1 litri la suta de kilometri !!! :-)))
Asta-n timp ce, testându-l deja în viața reală, nimeni n-a reușit un consum sub 6,8 l/100 km -- n.b., cu bateria full și condus cu blândețe maximă, sfântă smerenie și nici urmă de deșartă accelerare. :-P
Sau NU mai puțin de 10-11 litri pe trasee mai lungi.
Q.E.D. așadar: e vorba de GREENWASHING și-atât."
Ultimele comentarii
2333 in total