• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • P.S.-erată (uitasem că-s pe AM :-)) După datele oficiale (WLTP - EV-DataBase), 311 km autonomie-s valabili pt Hyundai Ioniq EV, doar că bateria lui nu are 28 kWh ... ci tot 40 kWh (vreo 38 utilizabili.) Iar Leaf-ul mere doar 270 km -- și nu 378 km, cu bateria de 40 kWh. Atenție deci la neatenție !
    Prețuri Renault Megane E-Tech Electric în România: start de la 33.000 de euro
  • Hmm, ciudată e autonomia mai mică decât a lui Ioniq cu 11 km, deși bateria Reno-ului e mult mai mare (40 vs. 28 kWh). La fel, nu tocmai evoluatul Nissan Leaf ”te duce” cu 78 km mai departe cu aceiași 40 kWh. A, să nu uit: SUCCESURI Renault ! :-)
    Prețuri Renault Megane E-Tech Electric în România: start de la 33.000 de euro
  • Nu te mai obosi în van, meștere @inexo -- eu renunț la orice replică aflând de la Edikkktatorul nostru că poate fi ”verde” curentul electric în procent de ”peste 90-100%” !!! :-))) Back ontopic totuși măcar milimetric, cred că eforturile tehnologice pro-H2 sunt cu bătaie mai lungă, din simplul motiv că omenirea intră curând (e doar părerea mea poate) într-o fază tranzitorie de ”scapă cine poate”. ...După aia, om mai vedea ce și cum -- unii.
    Noul Peugeot e-Expert Hydrogen, primul model de serie pe hidrogen al mărcii, a intrat în producție
  • Edikk, nu cumva și Toyota-i în prag de faliment, cum profețeai cu Mazda ?! :-) Înainte să tastezi alte prostii, ar fi bine să vizitezi măcar un service din Japonia (că-n Toyota City n-ai sigur acces) și pe urmă mai vorbim. Tsunami-ul ăsta de (e)-concepte nu cred că are deci precedent și demonstrează clar că toyoții POT produce absolut orice... dacă și VOR. Însă-i o altă discuție că nu prea vor să se arunce cu capu-nainte în trendul ștecheros impus de eco-încălziriști. P.S: (conex cu capabilitățile tehnologice nipone) - Puțini știu de ex. că japonezii-s unicii producători planetari de componente pt. mega-transformatoare, a căror eventuală prăjire-n caz de EMPs i-ar lăsa în beznă chiar și pe atot-puternicii șurubari nemțălăi.
    Toyota și Lexus prezintă "showroom-ul viitorului": 15 concepte care anunță o întreagă familie de modele electrice
  • @Dutz: Ce vezi în poză e prototipul - prezentat acum câteva secole, :-) dar mult mai reușit ca ... al doilea prototip, la rândul lui mai mișto ca versiunea de serie. Care-i vizibilă în pozele ”spion” ale polonezilor, citate de Motor1 și recitate :-P de AM. Nașparlie pur și simplu, cu faruri banale și consolă-față dizgrațios de lungă (pardon, generoasă. :-)) Nea Imparato e deci (strict părerea mea) și mai neghiob decât Il Grande Marchionne -- care, bazat pe mai nimic, prevedea 400.000 vânzări Alfa-n 2014 pt. 2018, realitatea arătând de 10x mai puține cu doar două modele mari și late. Mereu amânata Tonale asta pe platformă Jeep Compass și motoare echivalente Duster-ului va fi însă - din păcate - un flop și mai baban ca Giulia / Stelvio. Ajung să cred că se și vrea asta... În fine, păcat de celebra marcă italiană, de unde nu trebuie uitat că a pornit Enzo Ferrari -- și pe care n-o văd bine, cu toate stellantărizmele recente.
    Detalii tehnice, neoficiale, Alfa Romeo Tonale: versiunea plug-in hybrid ar urma să aibă 240 CP
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău