• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Câți ați condus o ”tracțiune” cu +500 CP? (Nu mai zic de Hellcats/Demons etc cu 7-800 cai.) Sunt dragstere perfecte, dar pe viraje cam dau cu virgulă. Nu doar par, chiar sunt deci cumva inutile. Și totuși, regret și eu extincția lor din simplul motiv al anulării clar forțate a posibilității de ALEGERE. ...Fiindcă nici vorbă de cerere-n scădere pentru monstruleții ăștia, ba dimpotrivă. Concluzie: R.I.P. Dodge :-( (chiar dacă numele ”Charger” va fi sigur păstrat pentru o viitoare electrică... cu tone de baterii în cârcă, dacă va fi și ”muscle-car wannabe”.)
    Dodge renunță la modelele Charger și Challenger și la motorul Hellcat în 2023
  • Da, pare o noutate d-acu 15 ani. Ca (ex)fan Suzuki, chiar nu înțeleg ce-i în capul lor. Sau în capul căpeteniei bibanilor (Suzuki = biban în japoneză dacă nu știați. :-)) Mai ales fiindcă-n sectorul moto încă-s tari, inclusiv ca design (v. Katana, Hayabusa etc.) ...Să-i fi zombificat alianța cu Toyota?! În fine, măcar fiabil va rămâne cu siguranță noul S-Cross (fostul SX4 a fost singurul crossover fără absolut nicio hibă după un Dauertest de 100.000 km la nemți -- c-un benzinar 1.6 aspirat ce-i drept.) P.S: Inexplicabil e și că sprintează mai bine (9,5 s 0-100 vs. 10,2 s) și prinde mai mult cu 5 km/h (195) ca fostul, cu aceiași 129 CP.
    Noua generație Suzuki S-Cross: motor pe benzină cu sistem micro-hibrid și versiune cu tracțiune integrală
  • Nu-i chiar pocită, doar banală. Coreenii imită cumva evoluția japilor din anii 60-70 începută prin imitație, doar că par și mai rapizi cu avansul pe felia ”e”. Lumea asta nouă a funcționalului... über alles se pare că le vine mănușă roboțeilor. :-)
    Kia lansează noua generație Niro cu tehnologie care comută automat în modul electric în zonele rezidențiale
  • @inexo: Magna Carta -- da, admirabil punct de cotitură british-made (chiar dac-a rămas un petec de hârtie de-o vreme), însă acordă-mi dreptul să nu fiu de acord cu ”străvechiul și maiestuosul conservatorism britanic”. Pe scurt: egalitate da, însă nu și pentru căței :-)(mă abțin de la ”imperialism sălbatic” c-aș părea ce nu mi-s.) Back ontopic, saltul lor în doar 8 ani de la 25 mii la 250 mii puncte de încărcare îmi pare efectiv fantasmagoric, din simplul motiv că ar impune și cvintuplarea producției de curent (de distribuție nu mai zic, că-i SF.) La fel, nu mai zic de cât de ”spălată” e UK ca țară, să nu fiu călcat de BLM-iști. :-P
    Marea Britanie: Locuințele noi vor fi obligate prin lege să aibă stații de încărcare pentru mașinile electrice, din 2022
  • @11:33 -- Sorry Vianu, n-am vrut să-ți înșel așteptările deci te rog nu mă face să plâng. :-( Iartă și tu p-un retrograd neadaptat Prezentului Luminos -- ce dac-o să-ți stingă lumina și ție ?! Serios acu, nu cred c-am jignit pe cineva vreodată și nici n-am venit cu argumente ilogice. Am încercat doar să evaluez critic limitele ”progresului” vostru -- fiindcă, dacă fără vreun gadget modern nu mai poți funcționa tu ca OM, înseamnă că ți-ai produs o infirmitate, nu vreun avantaj strategic. Nici măcar anti-electrice nu-s -- dovadă, am și e-troti (dar nu și vreo intenție să mă pensez. :-)) P.S. Chiar dac-o să intru mai rar sau deloc prin zonă, să știi că nu regret timpul pierdut cu +2.000 postări -- din care încă mă auto-iluzionez c-ai învîțat și tu una-alta.
    Mercedes-Benz va construi motoare electrice de înaltă performanță la uzina din Berlin
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău