• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @inexo: Clar că ”de gustibus”, dar: https://www.topgear.com/car-news/concept/renault-has-built-kwid-racer-concept-car ...e demonstrația efectului maxim al unor optimizări estetice minime. Inclusiv în cazul conceptului Kwid Climber de acum aproape 6 ani (aproape o generație-n urmă, deci un motiv în plus pro-aparență demodată a Daciei Spring, întârziată aiurea.) @PMC: Nu prea-i Merțan pentru bobor -- mai degrabă Dacie Dokker pentru profit stelar. :-) Și nu neapărat pt badge-snobs, că pe micii întreprinzători îi lasă reci stelele de pe capotă. Mai clar, rezultatul greu detectabil de plebe e dispariția efectivă a opțiunii mult mai ieftine Dokker (din primăvara anului ăsta.)
    Noua Clasă pentru clasa muncitoare
  • @inexo (precizare necesară, că mai sus răspundeam unei gogomănii uzuale a lui Elektrikk -- exorcizat acu de AM, culmea.) Inutil să-ți ”traduc” deci taman ție noima criticii badge-snobismului ca manevră jignitoare a inteligenței cumpărătorilor în cursa profitului îngrășat pe bază de prosteală verde-n față. Altfel, Dacia Dokker e(ra) o utilitară OK... însă doar la banii ei, clar. Asamblată-n Maroc și singura cu tablă fosfatat-zincată din vechile generații traco-getice, :-) e(ra) ideală cu 1.5 dCi-ul de 90 CP. Cu benzinarul 1.2 TCe de 115 CP e(ra) f. vioaie (un amic m-a terifiat cândva cu 190 km/h în bord), dar destule au fost prăjite din cauza pompei de ulei nașparlii. În fine, cred că suntem martorii unei evo/involuții cu titlul ”Nu mai pupați mașini ieftine, fraierilor !” ...Nici măcar dubițe, ca prin ricoșeu hipno-logic să pară cumva accesibile electricele viitoare. Care (părerea mea, desigur) cred că-s doar o fază tranzitorie spre ”nexam mașini”. :-P P.S.: Dacia Spring nu-i top-model, dar nici 100% hidoasă -- am mai vb. aici de un mini-hot-hatch/concept Reno cu alt aspect, deci n-ar părea așa debilă dacă franco-chinezii ar fi modificat un pic proporțiile indianului K-ZE, prea îngust (1,62 m) și cu roți/bosaje aripi prea mici. Am mers recent cu una și nu-i prea înghesuită înăuntru, plus porbagaju-i mărișor pt micimea ei (300 l.) OK, dinamica-i fix de Dacie 1100, adică un salt înapoi de 50 ani, însă urban e suportabilă.
    Noua Clasă pentru clasa muncitoare
  • Așa-i, Ediche -- uzat moral, mai ales dizălul ăla de consumă jumate vs. benzinarul. Dac-ar fi BEV, ți-ar consuma însă și nervii la coada de la prizele Kaufland. n.b. Pe de altă parte, și retina multora e cam uzată, dacă nu recunosc în pseudo-merțanul ăsta o Dacie -- Dokker toată ziua deci.
    Noua Clasă pentru clasa muncitoare
  • Pe lângă dezacorduri penibile, articolul (scuze, copy/păstuirea) e și inexact(ă) -- traducând ”power-bikes” prin ”motociclete electrice cu baterii ce pot fi reîncărcate”. Nu AM, sunt biciclete pe post de generatoare cu pedale ! - pe care-o să transpire și eco-talibanii noștri f. curând, cu ocazia primelor lockdown-uri ”climatice” demult proiectate, dar trompetizate abia la apogeul istericalelor-19. P.S. Strict muzical vorbind, nivelul la genunchiul broaștei al trupei Coldplay mă face să-mi schimb părerea și despre BMW. Nu mă surprind comentariile unanim negative (și) ale cititorilor Carscoops, care demonstrează că, oricât și oricine ne-ar lua de proști, lumea nu-i încă edikkizată complet. Totuși, înclin să cred că auto-distrugerea lumii prin dictatul majorității abulice va prevala. Nu-i bai însă la scara Universului, poate-i chiar un test karmic necesar.
    Trupa Coldplay va folosi baterii reciclate de la BMW i3 în următorul turneu mondial
  • Habotnicii isterici din secta Gretei n-au habar că nici ei n-au scăpare din malaxorul pe care-l ajută să pornească -- coșmar atent proiectat de alții oricum. Mai pe scurtătură așa (că nu mai e timp de eseuri complexe pe praful ăsta :-)), oricine cu juma de neuron treaz vede că-i în curs o nouă terraformare a planetei. Pentru ce... sau pentru CINE anume, mai complicat de răspuns (nu însă pentru tine, Edică.:-)) La actualele doar 420 ppm CO2 în atmosfera terrană, decarbonizarea e deci o aberație monstruoasă (spre 250 ppm viața vegetală o ia la vale ireversibil), dar pedala accelerării ei abia acu se apasă. Fiindcă cine știe cunoaște proiectele de aneantizare agricolă și captare a etanolului-de- carbon-conținător din culturile rase treptat spre zero prin conducte-gigant, apoi îngropat adânc sub pământul sterp. Puțini înțeleg deci că Armageddon-ul e unul silențios -- dar și foarte ”curat” ce-i drept, adică total sterilizant. Ăstimp, hai să mai comentăm despre plasticul neprietenos sau ecranele inestetice...
    Volkswagen dat în judecată de Greenpeace Germania și de o activistă de mediu
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău