• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Bula Tesla pare trucaj cu trilionul ei la bursă pe lângă ăștia - raportat la volumul producției, normal. Păi cum să valorezi 90 miliarde când pierzi două miliarde pe an fluierând??!! (Artimetică nivel retarzi: hai să admitem o marjă de profit gen Porsche/Fierarii și investiții zero, dar mai mult d-un sfert de miliard profit teoretic tot nu le-ar ieși pe 2022 la cifra de afaceri proiectată.)
    Lucid Motors va construi doar 20.000 de mașini în 2022. Compania a primit deja 17.000 de comenzi pentru modelul Air
  • Șpilul e externalizarea producției, dar și adaptarea prețurilor la puterea de cumpărare a fiecărei piețe, clar că niciodată pe minus (btw, Dacia Duster se vinde și-n India cu siglă Renault, de la vreo 11.800 € echiv.) Și la piața moto se aplică aceleași mangleli -- pro-profit și nimic altceva. Multe KTM-uri (125, 200, 390 Duke) se fac de ex. în India și se vând la +/- 1/2 preț acolo, fără vreo diferență constructivă vs. cele exportate-n UE. La fel ”miticul” Harley, ”britanicul” Triumph sau chiar BMW, care-și face majoritatea motoarelor la chinezi (Lifan), dar unele și la indieni în fabricile TVS (BMW G310R de ex costă la ei echiv. 3.100 € și-n UE 5.200 - 5.500 -- absolut aceeași motocicletă, cu ABS și Euro-5 !!!...) Concluzia o trageți voi despre viitorul Europei, că eu am obosit.
    Noua Skoda Slavia este un sedan compact destinat exclusiv pieței din India
  • P:S: Să nu uit -- rog AM să nu mai preia mecanic datele anglo-saxone, nu doar fiindcă Brexit. 6-boxerul lui GT4 RS produce deci fix 500 CP (adică PS nemțești și nu 493 bhp = Brake Horse Power) și prinde 100 km/h de pe loc în 3,4 secunde (milele alea 60 ne-ar interesa doar la cutia milei. :-))
    Porsche lansează Cayman GT4 RS, cel mai puternic Cayman produs vreodată
  • ...Ce vrea să fie Cayman? -- Maycanul lui Taycan cred unii. :-) Ceva mai serios, la 142.000 € chelbos 718-le GT4 RS nu mai e deloc 911-le sărakilor, chiar dacă-i mai ieftin decât 992 GT3-ul (170K €) cu același 6-boxer aspirat, dar și cu aceeași aripă deportantă... mit Schwanenhalsaufhängung (drăguțe substantivele nemțești, nu-i așa ? :-P) Și mai serios vb., dincolo de performanțe/sonor etc (9.000 rpm !!), GT4RS îmi pare inutilizabil cotidian, fie și doar din cauza gărzii la sol infime. Plus că nu mai seamănă a Cayman, dar nu tre”să luați de bună părerea unui sărăntoc.:-)
    Porsche lansează Cayman GT4 RS, cel mai puternic Cayman produs vreodată
  • Mai degrabă a fost dat la Rabla Plus pentru o e-Dacie Spring la juma de preț (45 mii lei e-pomană plus 5,5 mii Rabla...) Serios acum, povestea-i mai lungă despre livrarea întârziată către playbou-ul Noel a primului Bentley 3-Litres produs, primul client propriu-zis fiind de fapt baritonul galez Llewellyn. P.S. Paleo-sportiva britanică cu 4 cilindri (nu prea nobilă configurație nici p-atunci) avea 1,8 tone și scotea 70 bhp - normal la rap. compresie de numai 4,3:1. D-aia băga doar 80 mph (129 km/h) -- O, tempora, dar rămâne interesantă coincidența performanțelor chiar cu Dacia Spring. :-)
    Bentley sărbătorește 100 de ani de la primul său client
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău