Noua Skoda Slavia este un sedan compact destinat exclusiv pieței din India

de Alexandru Monenciu
Joi, 18.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda a lansat oficial sedanul compact Slavia, destinat exclusiv pieței din India. Acesta este disponibil cu două motorizări, pe benzină, și poate fi deja comandat în această țară.

După o lungă campanie de promovare, Skoda Slavia a debutat oficial. Sedanul compact este destinat exclusiv pieței din India și este construit, la fel ca SUV-ul Kushaq, pe arhitectura MQB-A0-IN, la rândul său dezvoltată special pentru această țară.

Slavia are o lungime de 4.541 milimetri, o lățime de 1.752 milimetri, 1.487 de milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul este de 2.651 milimetri. Ca o comparație, este mai mare decât prima generație Octavia.

Din punct de vedere al designului, sedanul este echipat cu faruri și stopuri LED, o grilă hexagonală și plafon plonjat care îi dă un aer de coupe. Paleta de culori cuprinde 5 nuanțe exterioare, iar jantele au diametrul de până la 16 inch. Clienții pot alege unul dintre cele trei niveluri de echipare: Active, Ambition și Style.

La interior, bordul este derivat din cel prezent pe Fabia. Pasagerii vor regăsi aici un display central de 10 inch, instrumentar de bord digital cu ecran de 8 inch, volan în două spițe, scaune ventilate, zonă cu încărcare wireless pentru telefonul mobil și multe spații de depozitare.

Trapa este opțională.

Cu toate scaunele în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 521 de litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.050 de litri. 

În ceea ce privește siguranță, Skoda Slavia vine echipată cu șase airbag-uri și sisteme ADAS de bază, inclusiv Multi-Collision Braking și Hill Hold Control.

Așa cum bine știm deja, gama de motorizări este compusă dintr-un agregat de 1.0 litri TSI, cu trei cilindri și 115 CP, și unitatea de 1.5 litri TSI, cu 150 de cai putere.

Primul poate fi alăturat unei transmisii manuale cu șase trepte, sau uneia automate cu același număr de rapoarte, iar cel de-al doilea vine fie în compania unei cutii manuale de viteze, fie alături de o cutie DSG cu șapte trepte. Tracțiunea față este singura variantă.

Noua Skoda Slavia poate fi comandată deja în India. Primele exemplare vor ajunge în reprezentanțe în primul trimestru din 2022.

via Skoda

Comentarii (20)

  • Florin
    Știre pentru cei din India care frecventează automarket.ro
    31 1
  • Skoda Rapid reloaded...
    13 1
  • LUCCI LUCIANO
    Uite si adevarul: la o piata de peste 3-400 milioane de potentiali cumparatori, .....nema hibrid! Ca electric, la ei, este doar televizorul. Si resoul.....Daaaar, la europenii de turmă, cu o piata de maxim 100 miliiane de potentiali cumparatori, deja.....te bate dealeeul daca nu iei macar un hibrid!
    18 4
  • În sfârșit s-a lansat, promiteți că nu ne prezentați si-un test drive din India ?
    17 0
  • Seriff
    @ Lucci ce hibrid sa fie la ei? In caz ca nu stiai poluarea exista doar in Europa comunista, in Usa merg oamenii cu motoare de 6000 cum sunt la noi loganurile pe gaz. De cate ori nu ai citit stiri chiar pe acest site de masini lansate dar doar in Usa sau India sau mai stiu eu unde, dau eu exemple Honda Accord, M.Outlander, recent o Mazda cu motor de 2.5 si tot asa.
    UE = URSS.
    18 5
  • Oare Renault nu putea să facă să se vândă și Dacia în țările alea? Până acum am înghițit gălușca că nu e marcă cunoscută pe acele piețe. Dar Skoda era marcă cunoscută în India până să intre pe piața de acolo?

    Sau dacă voiau să ofere mașini ieftine, VW și Skoda o fac împreună în Rusia. VW Polo Sedan și Skoda Rapid sunt aceeași mașină cu mici diferențe de design și se vând ambele în Rusia. Dar nuuuu, Renault nu lasă Dacia pe piața din Rusia, India, Brazilia etc. Deși oamenii ăia au auzit deja de Dacia și știu că Logan e dezvoltat de divizia Dacia a Renault.

    Dar asta și pentru că în America de Sud Renault nu prea vinde modelele lui, ci cele Dacia cu siglă de Renault. În Brazilia nu se vinde Clio, Megane, Kadjar, Koleos etc., ci modelele Dacia, Kwid și Capturul, dar cu vechea platformă B0 pe dedesubt.
    9 5
  • Anonim
    Nu se face atata reclama degeaba . Sunt convins ca au sa comercializeze acest model si in Europa de est . Ar avea clienti garla ca pret ar fi clar sub Octavia a carui pret a crescut enorm .
    3 3
  • Si India si-ar dori sa fie in randul tarilor care adopta hibride si electrice, dar acolo e o problema de capacitate. Cum sa incarci o masina electrica, cand lor li se ia curentul cate o zi doua pe saptamana ca nu suficienta putere pentru fabrici? Incep si ei sa investeasca in hidro si solar, eoliene nu au cum la ce uragane ii traverseaza. Ei nu ignora poluarea, doar ca nu au de ales.
    Uneori uitam cat de rasfatati suntem...
    9 5
  • dar mai ales ce rasfatat e acum Phutin caruia UE i-a facilitat vanzarile de gaz si petrol. Multumim pupila lu Merkel, von Leyen. N-o sa ne lase tatucul sa murim de frig in noptile lungi de iarna cand nu bate vantul.
    6 4
  • Șpilul e externalizarea producției, dar și adaptarea prețurilor la puterea de cumpărare a fiecărei piețe, clar că niciodată pe minus (btw, Dacia Duster se vinde și-n India cu siglă Renault, de la vreo 11.800 € echiv.)

    Și la piața moto se aplică aceleași mangleli -- pro-profit și nimic altceva.
    Multe KTM-uri (125, 200, 390 Duke) se fac de ex. în India și se vând la +/- 1/2 preț acolo, fără vreo diferență constructivă vs. cele exportate-n UE.
    La fel ”miticul” Harley, ”britanicul” Triumph sau chiar BMW, care-și face majoritatea motoarelor la chinezi (Lifan), dar unele și la indieni în fabricile TVS (BMW G310R de ex costă la ei echiv. 3.100 € și-n UE 5.200 - 5.500 -- absolut aceeași motocicletă, cu ABS și Euro-5 !!!...)
    Concluzia o trageți voi despre viitorul Europei, că eu am obosit.
    14 3
  • spalateilor la etaj, daca e asa rau aici in europa, mergeti voi frumos si traiti acolo unde e bine india, america de sud...hai ce mai pierdeti vremea pe aici, faceti si voi ca ceilalti care au plecat deja acolo pentru o viata mai buna...aaaa, nu a plecat nimeni??,...nicio problema, fiti voi deschizatorii de drum
    4 9
  • Mult prea mare lungimea pentru latimea aia. E o Fabia trasa de par ,dar isi va gasi multi clienti si cred ca va debarca si prin estul Europei. De asta suntem bombardati cu atatea stiri depre aceasta noua lansare. O deschidere cu hayon a portbagajului l-ar fi pus si mai mult in valoare si i-ar fi adus chiar si mai multi clienti. Detaliu surpinzator- loc de incarcare wireless - pentru care la Scala, spre exemplu, trebuie sa platesti chiar si in echiparea Style.
    4 1
  • Seriff
    @Uni Alex hai nu zau, atunci nici in Usa nu au curent sau ce? De ce doar in Europa auzi de norme de poluare si de ce se lanseaza o gramada de masini de la diversi producatori cu motoare mari in Usa si in Europa nu au voie?
    Acolo nu polueaza? Suntem privilegiati?
    Traim intr-un comunism mascat si tu spui ca suntem privilegiati, viitorul e sumbru, o sa fii obligat sa iti iei dacie spring si sa dormi in parcare la kaufland cu certificatul verde tatuat in frunte, asta inseamna UE.
    6 3
  • Observ ca unele raspunsurile perpetueaza modelul asta de a desparti comentariul de context. Eu vorbeam de India si voi ati luat-o pe aratura cu Putin si USA si UE pe temele arhicunoscute.
    Nu am zis ca UE ar fi perfecta, dar e mai dezvoltata in anumite aspecte decat alte zone ale globului. Ce am scris despre India este din experienta directa, nu din auzite. Oamenilor li se taie curentul cu zilele ca sa aiba fabricile suficienta putere si se bazeaza pe UPS-uri si generatoare ca sa tina un bec pornit si sa incalzeasca mancare. Credeti ca mai au ei chef de masini electrice?
    Am zis "rasfatati" pentru ca avem de ales sa cumparam ce vrem noi, daca bugetul permite. In India, nu.
    6 4
  • LUCCI LUCIANO
    @Sheriff- Nu e poluare in India, da?:):):):)
    6 0
  • Seriff
    @Lucii Luciano ok, nu e poluare in India:)))
    @Un Alex, suntem rasfatati zici ca avem de ales ce sa cumparam?
    PE ce planeta traiesti, se impun norme drastice de poluare, toti producatorii ne baga pe gat motoare de tico supraalimentate in 3 cilindrii care mai sunt si scumpe, se forteaza grav electrificarea prin taxarea masinilor termice, ca sa nu mai zic ca iti trebuie cod de bare ca sa intri in multe locuri si tu zici ca suntem rasfatati si liberi?:)))))
    6 4
  • Seriff
    @Lucii Luciano ok, nu e poluare in India:)))
    @Un Alex, suntem rasfatati zici ca avem de ales ce sa cumparam?
    PE ce planeta traiesti, se impun norme drastice de poluare, toti producatorii ne baga pe gat motoare de tico supraalimentate in 3 cilindrii care mai sunt si scumpe, se forteaza grav electrificarea prin taxarea masinilor termice, ca sa nu mai zic ca iti trebuie cod de bare ca sa intri in multe locuri si tu zici ca suntem rasfatati si liberi?:)))))
    5 4
  • Nu-ti impune nimeni nimic. Poti sa-ti iei motor de 6 litri daca doresti si ai bani sa platesti impozit. Iar asta cu certificatul, culmea pana si in India se procedeaza la fel. Ghici ce - chiar functioneaza.
    Cand noi aveam vaccinul la discretie, ei mureau cu miile pe zi si ar fi facut orice sa faca rost de vaccin. Se dezvoltase o piata neagra a oxigenului, incepusera sa foloseasca cel industrial. Nu ati avut o forma grava sau v-a murit cineva apropiat ca imediat va lecuiati.
    Cum am zis... rasfatati.
    5 5
  • @UnAlex
    dand raspunsuri de bun simt lui tatraurs e ca si cum ai arunca margaritar porcilor. n-ai ce sa discuti cu sosocul, tragi apa si gata
    0 1
  • @UnAlex
    Statistic vorbind, miile alea de decese raportate la populatia totala si mai ales la ce aglomerari urbane sunt la ei, sunt infime. Si toate astea cu varianta Delta, mega contagioasa. Acum nu mai au nici o problema cu toate ca rata de vaccinare e relativ mica la ei.
    E de vazut pe viitor cum au reusit sa-i dea in cap variantei delta ieftin si atat de eficient iar in civilizata Europa si civilizata SUA sunt iarasi sute de mii de cazuri pe zi.
    Intr-adevar, rasfatati.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru