@inexo: Adevăr grăiești - în sensul că fascinația siglei rămâne... inexorabilă. :-)
Recunosc că vând bine și detaliile de formă care aduc un plus de personalitate... cu prețul unui profit mai mare-n conturile acționarilor.
Chestie valabilă mai ales pentru versiunile de bază Macan, cu nimic diferite din p.d.v. tehnic de Q5 sau A4 Allroad (ultimul fiind, repet, preferabil după mine oricărui SUV VAG crossoverizat. :-))
Strict ontopic, rivalul aproape uitat al Macan-ului în versiuni forțoase rămâne f. capabila (și mai accesibila) Alfa Stelvio, dar ar fi timp pierdut aiurea re-cârcotelile pe veșnica temă ”Ce-i lipsește oare Alfei lu Romică de nu se vinde ?!”
Cred că-i uzat, abuzat, abrutizat moral etc. și urșii bipolari așteaptă cu Edikkk în igloo-ul pe jumate topit un Rimac-macan full electric.
Serios acu, mașina-i bună, dar nu numai opționalele gen cusături colorate la 4.300 € papiota fac din Macan un Q5 supraevaluat.
Remarc întâi că azi se împlinesc două (2 !!!) luni de la ultimul test-drive AM.
Apoi, că Ediche ne freacă la ridiche c-o frecvență năucitoare deja. O fi totuși plătit s-o facă?!
Abia după, văz că bavarezii din Ingolstadt au conștientizat sloganul ăla ”power is nothing without control” și d-aia n-au mai crescut herghelia fabulosului L5 2,5.
...Care face din RS3 dragster, însă și cu cei 340 CP inițiali era subvirator peste o limită.
Zic asta nu doar din auzite - în versiunea de 400 ponei am fost totuși pasager (în TT RS de fapt, da-i tot aia = Ferrari la sfert de preț) și senzațiile-s terifiante.
Personal, regret abandonul micuțului S1 (231 CP, Haldex Quattro), dar și decizia neinspirată de a nu-mi trage unul prin 2015 (îmi părea prea scump la 29.950 €, când azi un A1 1.0 TSI mai echipat sare de 35K...)
@nume: Așa e cu motoarele Toyota pt Lotus, mea culpa - eram prea absorbit de calcule (două mii de euroi aș avea dacă-mi vând Mazda-2 în 2023 și rămâne să mai fac rost de doar 70.000. :-))
P-o notă ceva mai serioasă, exceptând cumpărarea de avioane d-astea ca investiție = collectors, nu prea văd justificarea diferențelor enorme de preț (ex., cu banii d-un Lotus Evija îți iei 30 Emire cu stil similar.)
Cam inflație de hypercars la Aston, dar nu-mi fac griji de lipsa clienților pentru Valkyrie asta mai pentru săraki (vorba vine la +700K € previzionați, cu ceva mărunțis mai scumpă decât Ferrari SF90.)
Reușită ca design exterior în orice caz, chiar dacă mecla e cam forțat rânjită spre linia clasică 007-Bond/DB4, iar unele zone-s supra-lucrate cu detalii în exces (zic și eu să n-adorm.)
De mirare oricum că au apelat în final tot la motorul V8 AMG de 4 l și 740 CP, fiindcă V6-le propriu de 3 l părea promițător.
Prevăd însă și alte tehno-suceli până la finele lui 2023, când vă doresc bilete câștigătoare la Loto (și mie măcar la Lotus :-) că-mi place mai mult un Emira aspirat de 400 CP la ”doar” 72.000).
Ultimele comentarii
2333 in total