@jiji: Păi dacă-i scoți din listă pe chinezi îi dă cu virgulă și lu Baba Vanga.
Cred oricum că cei mai serioși concurenți o să fie Fisker, Hercules, Rivian, Lordstown, Nikola și alte vreo 345 de start-ups cu care ne furajează cotidian așa-zisa presă.
...Ce mai contează că nu produce niciunul măcar prezoane ?!
@Vasilescu (Marean bănuiesc): Wow, suntem convinși că tu ai ”jucării” de 5-600 CP.
@Nonut: Rugăm capul la cutie, că dezinformați entuziaștii clienți români de Elantra-N cu c.v. manuală (am auzit că-s doi, ba nu - trei. :-))
https://www.hyundai.com/worldwide/en/cars/elantra-n/highlights
...zice deci OFICIAL:
ELANTRA N is powered by a 2.0T flat power engine which produces maximum power of 280 ps and torque of 40.0 kgf·m.
Its powertrain is offered in 8-speed wet DCT...
and 6-speed MT. The 8-speed wet DCT provides 3 N exclusive features (NGS, NPS, NTS),
while rev-matching technology is applied on the 6-speed MT to maximize exhilaration when downshifting.
@inexo: Clar că de gustibus etc. Cu Stinger am avut ocazia să dau numai o tură scurtă mai demultișor - a unui amic care și-a tras chiar la apariție un... diesel 2,2, contrar sfatului meu.
Care, btw, nu se mai face/vinde.
Nu m-a dat pe spate (nici la propriu-n scaun), dar e OK balenuța și-n versiune țăcănitoare - ca ținută de drum zic.
@ eu: Hai fă-ți un cont rogu-te, ca să știm cine-njură cu ordin pe unitate.
Altfel, unii ar putea avea impresia că-s batalioane de eco-fani și fănei cu nick-uri ”@XY” p-acilea.
@Liviu: Nu-i 4WD, crede-mă, iar alea 5,3 s pentru sprintul 0-100 sunt plauzibile.
Fiindcă Veloster N (același motor, c.v.aut. DCT și diferențial cu alunecare limitată) a scos 4,8 s efective pt. 0-97 km/h cu Car&Driver, sub Civic Type-R.
P.S. Ciudățelul Veloster (cu 1,6-le de 204 CP, arhisuficient aici) e singurul Hyundai care mi-ar face cu ochiu, dar din păcate nu se (mai) vinde-n UE.
@inexo: Cu Kia Stinger au cam zbârcit-o nemții (pardon, coreenii :-)) - previzibil după mine, da-i prea lungă analiza ca s-o iau aici de coarne.
Mazda-n schimb nu cred s-o dea în gard cu anunțatul sedan sportiv ”inline-six”.
Aspirat sau nu (prea, de-o fi Skyactiv-X), îți garantez c-o să producă migrene-n Bavaria. :-)
@At_kiro: zici bine, însă nu trebuie uitat că prețurile vor fi la noi sigur cu 2-3 mii mai mici (acum e 13.900 € - negociabili oricum - o Fabia facelift de 95 CP.)
Motorizarea 1.5 TSI m-ar fi tentat, dar asocierea obligatorie cu DSG nu-mi surâde.
Surprinzător, Scala văd că-i totuși disponibilă cu c.v. man. și 150 CP, la 18 mii € (Ambition.)
...Cam mare și cam semi-break pentru gusturile mele, dar oferta-i tentantă.
@Tatraurs: E tracțiune - cam aiurea pt un sedan sportiv după mine, dar e OK mașina și nu-s oricum client.
Și să nu uit - au progresat realmente coreenii, dar ca motoriști încă au destule de învățat.
Cred că P. Schreyer (designerul coreenilor, ex-Audi) i-a sfătuit să n-o facă Quattro, iar inginerul lor șef ex-BMW Biermann i-a convins să nu fie propulsie, ca să nu prăbușească vânzările de Seria 3. :-)
@LOL: e un trend vizibil și la Ioniq-5 cu briz-briz-urile tip Zorro, da” le trece și ăsta.
Ultimele comentarii
2333 in total