• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @jiji: Păi dacă-i scoți din listă pe chinezi îi dă cu virgulă și lu Baba Vanga. Cred oricum că cei mai serioși concurenți o să fie Fisker, Hercules, Rivian, Lordstown, Nikola și alte vreo 345 de start-ups cu care ne furajează cotidian așa-zisa presă. ...Ce mai contează că nu produce niciunul măcar prezoane ?!
    Volkswagen vrea să devină cel mai mare producător de mașini electrice până în 2025
  • @Vasilescu (Marean bănuiesc): Wow, suntem convinși că tu ai ”jucării” de 5-600 CP. @Nonut: Rugăm capul la cutie, că dezinformați entuziaștii clienți români de Elantra-N cu c.v. manuală (am auzit că-s doi, ba nu - trei. :-)) https://www.hyundai.com/worldwide/en/cars/elantra-n/highlights ...zice deci OFICIAL: ELANTRA N is powered by a 2.0T flat power engine which produces maximum power of 280 ps and torque of 40.0 kgf·m. Its powertrain is offered in 8-speed wet DCT... and 6-speed MT. The 8-speed wet DCT provides 3 N exclusive features (NGS, NPS, NTS), while rev-matching technology is applied on the 6-speed MT to maximize exhilaration when downshifting. @inexo: Clar că de gustibus etc. Cu Stinger am avut ocazia să dau numai o tură scurtă mai demultișor - a unui amic care și-a tras chiar la apariție un... diesel 2,2, contrar sfatului meu. Care, btw, nu se mai face/vinde. Nu m-a dat pe spate (nici la propriu-n scaun), dar e OK balenuța și-n versiune țăcănitoare - ca ținută de drum zic. @ eu: Hai fă-ți un cont rogu-te, ca să știm cine-njură cu ordin pe unitate. Altfel, unii ar putea avea impresia că-s batalioane de eco-fani și fănei cu nick-uri ”@XY” p-acilea.
    OFICIAL: Hyundai Elantra N debutează cu 280 de cai putere și transmisie manuală
  • @Liviu: Nu-i 4WD, crede-mă, iar alea 5,3 s pentru sprintul 0-100 sunt plauzibile. Fiindcă Veloster N (același motor, c.v.aut. DCT și diferențial cu alunecare limitată) a scos 4,8 s efective pt. 0-97 km/h cu Car&Driver, sub Civic Type-R. P.S. Ciudățelul Veloster (cu 1,6-le de 204 CP, arhisuficient aici) e singurul Hyundai care mi-ar face cu ochiu, dar din păcate nu se (mai) vinde-n UE. @inexo: Cu Kia Stinger au cam zbârcit-o nemții (pardon, coreenii :-)) - previzibil după mine, da-i prea lungă analiza ca s-o iau aici de coarne. Mazda-n schimb nu cred s-o dea în gard cu anunțatul sedan sportiv ”inline-six”. Aspirat sau nu (prea, de-o fi Skyactiv-X), îți garantez c-o să producă migrene-n Bavaria. :-)
    OFICIAL: Hyundai Elantra N debutează cu 280 de cai putere și transmisie manuală
  • @At_kiro: zici bine, însă nu trebuie uitat că prețurile vor fi la noi sigur cu 2-3 mii mai mici (acum e 13.900 € - negociabili oricum - o Fabia facelift de 95 CP.) Motorizarea 1.5 TSI m-ar fi tentat, dar asocierea obligatorie cu DSG nu-mi surâde. Surprinzător, Scala văd că-i totuși disponibilă cu c.v. man. și 150 CP, la 18 mii € (Ambition.) ...Cam mare și cam semi-break pentru gusturile mele, dar oferta-i tentantă.
    Skoda a început producția noii generații Fabia la uzina din Mlada Boleslav
  • @Tatraurs: E tracțiune - cam aiurea pt un sedan sportiv după mine, dar e OK mașina și nu-s oricum client. Și să nu uit - au progresat realmente coreenii, dar ca motoriști încă au destule de învățat. Cred că P. Schreyer (designerul coreenilor, ex-Audi) i-a sfătuit să n-o facă Quattro, iar inginerul lor șef ex-BMW Biermann i-a convins să nu fie propulsie, ca să nu prăbușească vânzările de Seria 3. :-) @LOL: e un trend vizibil și la Ioniq-5 cu briz-briz-urile tip Zorro, da” le trece și ăsta.
    OFICIAL: Hyundai Elantra N debutează cu 280 de cai putere și transmisie manuală
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău