Bună mașinuța - scuze de fapt, c-a ajuns cât o compactă -, dar frumoasă e cam mult spus.
Și surprinzător de aerodinamică (Cx-record pt segm. B, de 0,28), plus fără eco-mangleli de PR = false hibridizări.
Prețurile (nemțești) sunt previzibile, adică nu f. mici - un pic sub VW Polo:
Der 1,0-Liter-Dreizylinder hat
66 (13.990 €),
80 (16.290 €),
95 (17.590 €)
oder 110 PS (19.890 €) - asta, cu c.v.man.6.
150 PS 1.5 TSI ab 21.390 Euro mit Siebengang - DSG.
Rămân deci la concluzia că, pt cei strict utilitariști, o Dacia Sandero e preferabilă.
Altă electro-bulă de săpun (vaporware), ca multe alte start-up-uri la modă de-o vreme.
Nu mai zic că e curat ecologic un camion electric de +1000 CP și baterie pe măsură.
Înainte de a trompetiza deci alte și alte optimisto-știri electrice, AM ar trebui să cântărească retrospectiv (non)realizările unora ca Fisker, Lordstown, Rivian, Lucid Air etc., care vând deocamdată doar poze.
(n.b.: Asta herculeană :-) e a unui Nissan Titan de altfel.)
E doar părerea mea poate, dar până și electro-fanii prin definiție de la InsideEVs sunt circumspecți, mai toate promisiunile Herculeșilor bătându-se cap în cap.
Amestecă deci termene și soluții, promit ba baterii solid-state, ba tehnologii fuel-cell doar ca să sune bine =”verde” și să grebleze cât mai multe finanțări.
@Tatraurs: Bați din păcate la uși ferecate încercând să dialoghezi omenește cu e-cyborgul abulic E-dick.
Care a reușit totuși ceva pozitiv ”calling us names” = nemernici (fără ca AM să miște ceva !!!)
Fiindcă m-a făcut să-mi schimb decizia de-a nu mai comenta prin zonă - ba chiar o să-l faultez verbal dureros cu orice ocazie, falsul precept ”înțeleptul cedează” garantând doar dominația prostimii sfertodocte.
Back ontopic, Astrageotul ăsta nou e OK ca design, mai puțin kitsch-agresiv decât noul 308 cu aere de Aventador și rășniță de 110 CP.
...Dar tehnic vorbind pare conceput tot special pentru malus-ul hexagonal criminal al eco-distopicului micronic Macron, cu tricilindri anemici și basta.
Golful o fi el criticabil pe ici-pe colea, dar păstrează măcar motoare cu 4 cilindri, un GTI sau R 4WD de 320 CP ori GTD de 200 CP.
Rămâne deci cum am stabilit: R.I.P. Opel. :-(
@inexo: Ești membru demult, dar nu uita de cotizația anuală (cu rapel în curând. :-))
@Edikkk și nu numai: Omule, chiar nu poți scrijeli dincolo de coaja triumfalistă a e-manipulării?
...Electrificare_care, repet, nu-i o soluție rea pentru depoluarea traficului URBAN... dar cam atât.
Și (nu doar după mine) n-ar trebui generalizată ca soluție de mobilitate ”deus ex machina”.
Pariez deci că n-ai idee despre experimentele lui Gariaev & Co - ăia de-au demonstrat plasticitatea ADN-ului sub influența ”nevăzutelor” adică a EM = a electromagnetismului.
Corentu” deci e marea miză, fârtate!!! Care trebuie musai să treacă pe lângă... și prin noi.
Fiindcă dublul-helix se comportă nu doar ca o înșiruire de adenină-citozină + timină-guanină cu niște fosfor p-acolo-șa, ci mai ales ca o... ANTENĂ.
Te-ai... înțepat :-) deci care-i chichirezul? (nu-ți dau mai multe detalii despre cum anume vei putea fi upgradat ȘI TU over-the-air odată cu Zoe/Spring a ta , că mă exmatriculează boții UE din Univers :-)).
Presupun că nu - deocamdată cel puțin, așa că iau pauză de comentat până-n Crăciun, ca să-ți (re)vină mintea la locul ei.
...Loc care s-a demonstrat de fapt că nu-i în gămălia fiecăruia, ci delocalizată altundeva, de unde neuronii cu rol doar de dispeceri o actualizează, la valori incredibile de până la 1,5 petabiți !!!.
...Prin puterea Unuia despre care Rainer-Maria Rilke spunea inimitabil de bine:
”Dar este Unul care ține-n mână
Căderea asta nesfârșit de blând”...
N-o să interzică coana UE deținerea de Hilux-uri, ci producerea lor - cică... adică vise, taică.
Însă te vor ”amenda” de-ți sar capacele prin impozite, până ajungi să-i dai foc singur dacă n-are ștecher... deși predicțiile cu termen 15-30 de ani îmi par apă de plouă.
Hai să presupunem totuși că UE va mai exista p-atunci, fie și horcăind călare pe mormane de hârțoage restrictive.
Cât de idioți ne cred însă ca să punem botu la aberații tip ”continent cu emisii zero”?
A, poate doar dacă ne interzic și expirația - chestie posibilă doar la 2 metri-n subsol.
Fiindcă fie și doar vânturile emise de viitorii vegani prin decret vor conține metan+CO2 cât nu poate neutraliza Greta nici cu deștele-n priză.
Dincolo de glume, frenezia repetării obsedante a pseudo-știrilor ăstora presimt totuși că va avea efecte opuse celor urmărite.
Iar cruda, implacabila realitate a blocării de la sine a electro-maniei la atingerea a max. 10% din parcul auto global va suna ceasul deșteptării.
Tardiv poate, fiindcă e plauzibil și ca parcul auto să fie redus de fapt la 10% din cel de-acum, iar mai mult de 10% dintre trăitori vor fi ajuns deja noduri într-o rețea centralizat-controlată, cu update-uri over-the-air și la nivel celular.
Ne - adică VĂ așteaptă vremi interesante, primitivul de Je fiind fericit că sigur nu le mai apuc.
Ultimele comentarii
2333 in total