@Tatra: Îți garantez că nu-i Calingura (fan Golf) colegul @Chiuloasă, dar oricum nu contează asta, ci numai nr. în continuă creștere al habotnicilor întru noua religie ”progresistă” (repet, de bună-credință-n sinea lor).
Și care, culmea, posedă un IQ bunicel, dar nu-și pun întrebări pe linia unei logici simpliste.
Cum ar fi motivul pentru stimularea din bani publici a adoptării unor produse care ar trebui să se vândă de la sine.
Ori de ce oare everybadea din conducerea giganților auto se pomenește vorbind neîntrebat pe tema termenelor (iluzorii oricum) ale electrificării - cu care, iar repet, n-am vreo problemă.
...Chiar dacă nu poate fi un panaceu, fiindcă:
- mută doar poluarea spre periferiile orașelor
- utilizează materii prime deficitare și poluante
- va atinge curând limita resurselor globale de producere/distribuție curent (chestie subliniată până și de Mate Rimac... dar nu și de presa auto.)
Declarațiile lor parcă-s xeroxate însă și prea seamănă a angajamente-jurăminte de devoțiune către o entitate obscură, dar clar capabilă de presiuni inimaginabile.
Hai pa, Edikkk, că mi s-a încărcat bacteria de la trotinetă - aștept însă niște pălmuțe de culoarea fumegătorului tău VW Polo - roșii adică. :-)
Cam scumpa, dar cu design mai reusit decat ID.4 sau Tesla-3.
Nedumerirea mea e cum de asa-zisa criza a semiconducatorilor :-) afecteaza doar fabricatia masinilor pe suc de dinozaur, dar a BEV-urilor - nu (care, btw, au mult mai multa electronica prin matzele lor.)
Strict funcțional - aduce cu bordul ultimului (pt. Europa) Daihatsu Terios.
Că tot mi-s încă-n vacanță, repet totuși: lordul petrochimist a băgat +un miliard în proiect, bravo lui dar mă-ndoiesc de reușita finală = comercială.
Nu zic că diversitatea strică (vorba vine, că nu văd nimic original în proiect).
...Însă, dacă ”aspiratoristul” Dyson a renunțat la fabricarea de BEV-uri după flituirea a două miliarde, cu atât mai puține șanse are un gipan băutor de sucuri dinozauriene.
Și deja uzat moral. :-)
Care încalecă zona Defender / G-Klasse, la un preț deloc mai mic (să nu mai zic de Toyote.)
Plus că vine și perspectiva Euro-7, greu de scos la capăt cu motoarele BMW utilizate (6cil. în linie turbo de 3l diesel sau benzină, de vreo 250 și 290 CP.).
...1,4 tone? Ultimul Lotus veritabil pare să rămână deci Alpine A110. :-)
Fiindcă Emira(te) ăsta va înlocui 3 modele (Evora, Elise, Exige) și e mai greucean ca fiecare, inclusiv relativ comodul Evora.
Ce-i drept, ca design e peste Evora, deși unora le-ar putea sugera un McLaren 570S. Sau un Maserati MC20.
Bine măcar că nu-i prea scump (pentru unii-alții :-)), dar Porsche Cayman GT4 poate dormi cred liniștit.
@DanG: Pentru (chiar) puțin.
Ai sesizat oricum bine rezultatul final cam dizarmonic, care pare să demonstreze încercarea de împăcare a ambelor tabere -- siluetă dinamică pe linia conservatoare, dar cu detalii cumva forțat-șocante vizual.
Ce-i drept, așa cum o minciună repetată îndeajuns poate fi receptată drept adevăr, la fel și hiper-înghesuirea de briz-brizuri inestetice pe cutiile de tablă poate deveni trendy.
...Temă inepuizabilă de cârcoteli pro/contra, din care n-ar trebui să excludem totuși și scopul sondării gusturilor clientelei nu doar prin concept-cars.
Fiindcă nu doar BMW își permite riscul să scoată simultan modele cu design unanim apreciat și ”mutanți” aparent fără noimă.
Ultimele comentarii
2333 in total