• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Tatra: Îți garantez că nu-i Calingura (fan Golf) colegul @Chiuloasă, dar oricum nu contează asta, ci numai nr. în continuă creștere al habotnicilor întru noua religie ”progresistă” (repet, de bună-credință-n sinea lor). Și care, culmea, posedă un IQ bunicel, dar nu-și pun întrebări pe linia unei logici simpliste. Cum ar fi motivul pentru stimularea din bani publici a adoptării unor produse care ar trebui să se vândă de la sine. Ori de ce oare everybadea din conducerea giganților auto se pomenește vorbind neîntrebat pe tema termenelor (iluzorii oricum) ale electrificării - cu care, iar repet, n-am vreo problemă. ...Chiar dacă nu poate fi un panaceu, fiindcă: - mută doar poluarea spre periferiile orașelor - utilizează materii prime deficitare și poluante - va atinge curând limita resurselor globale de producere/distribuție curent (chestie subliniată până și de Mate Rimac... dar nu și de presa auto.) Declarațiile lor parcă-s xeroxate însă și prea seamănă a angajamente-jurăminte de devoțiune către o entitate obscură, dar clar capabilă de presiuni inimaginabile. Hai pa, Edikkk, că mi s-a încărcat bacteria de la trotinetă - aștept însă niște pălmuțe de culoarea fumegătorului tău VW Polo - roșii adică. :-)
    Precomenzile pentru Ford Mustang Mach-E în România, deschise: prețuri de la 52.000 de euro
  • Cam scumpa, dar cu design mai reusit decat ID.4 sau Tesla-3. Nedumerirea mea e cum de asa-zisa criza a semiconducatorilor :-) afecteaza doar fabricatia masinilor pe suc de dinozaur, dar a BEV-urilor - nu (care, btw, au mult mai multa electronica prin matzele lor.)
    Precomenzile pentru Ford Mustang Mach-E în România, deschise: prețuri de la 52.000 de euro
  • Strict funcțional - aduce cu bordul ultimului (pt. Europa) Daihatsu Terios. Că tot mi-s încă-n vacanță, repet totuși: lordul petrochimist a băgat +un miliard în proiect, bravo lui dar mă-ndoiesc de reușita finală = comercială. Nu zic că diversitatea strică (vorba vine, că nu văd nimic original în proiect). ...Însă, dacă ”aspiratoristul” Dyson a renunțat la fabricarea de BEV-uri după flituirea a două miliarde, cu atât mai puține șanse are un gipan băutor de sucuri dinozauriene. Și deja uzat moral. :-) Care încalecă zona Defender / G-Klasse, la un preț deloc mai mic (să nu mai zic de Toyote.) Plus că vine și perspectiva Euro-7, greu de scos la capăt cu motoarele BMW utilizate (6cil. în linie turbo de 3l diesel sau benzină, de vreo 250 și 290 CP.).
    Primele imagini cu interiorul lui Ineos Grenadier: livrările încep în iulie 2022
  • ...1,4 tone? Ultimul Lotus veritabil pare să rămână deci Alpine A110. :-) Fiindcă Emira(te) ăsta va înlocui 3 modele (Evora, Elise, Exige) și e mai greucean ca fiecare, inclusiv relativ comodul Evora. Ce-i drept, ca design e peste Evora, deși unora le-ar putea sugera un McLaren 570S. Sau un Maserati MC20. Bine măcar că nu-i prea scump (pentru unii-alții :-)), dar Porsche Cayman GT4 poate dormi cred liniștit.
    Ultimul Lotus pe benzină este aici: Emira are motor de la Mercedes-AMG și costă 72.000 de euro
  • @DanG: Pentru (chiar) puțin. Ai sesizat oricum bine rezultatul final cam dizarmonic, care pare să demonstreze încercarea de împăcare a ambelor tabere -- siluetă dinamică pe linia conservatoare, dar cu detalii cumva forțat-șocante vizual. Ce-i drept, așa cum o minciună repetată îndeajuns poate fi receptată drept adevăr, la fel și hiper-înghesuirea de briz-brizuri inestetice pe cutiile de tablă poate deveni trendy. ...Temă inepuizabilă de cârcoteli pro/contra, din care n-ar trebui să excludem totuși și scopul sondării gusturilor clientelei nu doar prin concept-cars. Fiindcă nu doar BMW își permite riscul să scoată simultan modele cu design unanim apreciat și ”mutanți” aparent fără noimă.
    PREMIERĂ: Noua generație BMW Seria 2 Coupe, prezentată oficial cu până la 374 de cai putere
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău