@DanG: Structura dep. design al bavarezilor nu diferă de a altor mărci (temă complexă, pe care nu chibiții, ci jurnaliștii auto ar trebui s-o detalieze).
Poate că la pensie o să-mi fac timp și de asta.
Fiindcă decisiv e rezultatul confruntării perpetue dintre aripa ”avangardistă” și aia conservatoare adeptă a pașilor mici, ambele prezente oriunde.
Amândouă pot sări deci calul spre extreme și aprobarea finală a proiectelor e luată deseori de uber-șefi experți în marketing, dar străini fie și de aprecierea proporțiilor.
@@Kiro: ai clar un dinte contra beamve, așa că n-au rost contra-argumente din direcția mea (n.b., departe de-a fi fan bavarezi.)
Discuția ar trebui să conțină oricum și opinii avizate psihologic (sau chiar psihiatric :-)), destui frustrați căutând compensări pentru defecte de ego fiind nu doar posesori de BMW.
Edikkk taică, nu armele ucid, ci ăia care apasă iresponsabil pe trăgaci... sau pe accelerație.
Iar marca armei nici atât nu contează.
După logica ta însă, mai ales electricele cu sprint amețitor ar fi cele mai pericolozo. :-)
Back ontopic la 2-ul coupe, ete că n-are grilă uriașă dar tot nașparliu le-a ieșit (părere strict personal-subiectivă, deci puteți da cu cataroaie.)
Fără s-o lungesc cu eseuri critic-estetizante, e suficient să vă bunghiți la poza nr. 94 ca să înțelegeți de ce ar trebui respectată o limită în ”aglomerarea” unor suprafețe cu nenumărate linii, muchii, reliefuri etc.
Clar că va fi totuși un succes, mai ales peste Marea Băltoacă (d-aia e și produs la mehicanos), unde sedănelele bavareze-n doo uși au mare priză de vreo 55 de ani.
Pe f. scurt, e vorba (ce să vezi, nespusă de presă) de o externalizare a bună parte din R&D-ul electrocasnic al VAG către croații de la Rimac.
...Care - alt mic detaliu uitat - n-au cheltuit vreun sfanț pentru așa-zisa preluare, spre deosebire de Porsche.
Inutil să mai bat câmpii pe tema operațiunii ”electro-fascinația bizonimii” prin hipercar-uri cu ștecher, că vin Edikkșii mintenaș să halucineze pe tema conexiunilor tehnologice clare dintre Nevera și Zoe-Spring.
Modestul, inventivul și simpaticul croat - scuze, că-i bosniac de fapt - Mate Rimac rămâne-n orice caz demn de admirație.
Inclusiv pentru realismul lui - să nu uităm că, hărțuit de țucălarii electrocutării globale cu întrebări despre termenul generalizării mașinuțelor cu baterii, a spus clar că, în opinia lui, maxim 10% din parcul auto mondial va putea fi electric.
...Capisci, Ediqqq?!
Aritmeticește vorbind, ar trebui să se vândă bine, inclusiv (sau mai ales) versiunea M.
Fiindcă un M4 Coupe Comp. (510 CP) pornește de la vreo 90K € din câte-mi amintesc, iar ăsta cu ștecher -- de la 57K (cu e-bonus inclusă, clar.)
...Temă la care nu mai revin cu argumente anti-pomeni date taman ”bazaților”, că-i în van.
Posibil ca și designul cu proporții de BMW ”normal” să fie un atu mai ales vs. Tesla Model 3, că notorietatea sportivă (și nu doar cocalarizdă) a mărcii e sigur altul.
Pare un urmaș mai umflățel al avangardistului Volvo 480 (1.7 ES/Turbo, 1986-1995.)
Puțini își mai amintesc de micul pseudo-shooting-brake cu 3 uși, dar a fost unul dintre puținele accese de nebuneală (originală, nici vorbă) a suedezilor, pe vremea aia asociați cu Renault și olandezii de la DAF.
Stilul prefigurat de concept e-n orice caz mai reușit decât al buldogului-coupe C40 Recharge.
Iar din p.d.v. tehnic sper să rezolve hibele prezente (încă) la Polestar-2 -- un BEV reușit altfel, deși cu toate limitările actuale specifice tagmei mutanților cu ștecher.
Ultimele comentarii
2333 in total