• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @V.V.-- Așa-i cu ”vechiul” motor EA888 (L4 cu inj. indirectă+directă), care - atenție AM - scotea doar 200 CP pe GTI-ul mai sobru ante-facelift (suta-n 6,7 s.) Cam prea multe sistemele de conducere de școală ajutătoare, :-) dar nici diferențialul (pseudo)autoblocant XDS nu-i vreo atracție. Cutia exclusiv DSG poate-l convinge totuși pe Edikkk să-l comande, ca să nu mai mestece-n ritm de sârbă 3-pedalieră în mațele Polo-ului său roșu cu 362.000 km rulați, în care a intoxicat și mama urșilor planetari. (Din cauză de remușcări cred că ne ține predici electrizante.)
    Volkswagen Polo GTI facelift: îmbunătățiri estetice și tehnologii care permit un condus semi-autonom
  • Bune remarcile tale, @nsrei. Ca să le completez însă (și fiindcă tot mi se prelungește încărcarea trotinetei offroad – electrică, Ediche !) încerc să creionez pe scurt ce ar trebui să conțină o adevărată analiză a evoluției / involuției mărcii Opel – dar care, din păcate, nu va apărea vreodată în presa auto. Da, noua Astra va fi un 308 mai ieftinache și ceva mai consensual ca stil, la fel ca duo-urile Corsa-208, Mokka-2008 etc. Ca fost proprietar… mulțumit de Opel (am avut Rekord și Omega-n anii 90), aș fi preferat păstrarea individualității actualei Astra vs. Pejo 308, compacta din Russelsheim fiind ultima mohicancă Opel 100%, inclusiv cu motoarele tricilindrice 1,2-1,4 l dezvoltate din era GM. ...Unele fără vibrații și mai economice decât Puretech-urile hexagonale, plus cu cuplu mai bun. Paradoxal, vânzările-s totuși slabe în ciuda discounturilor - inexplicabil după mine, dar mă opresc din despicat fire-n șaișpe pe tema foamei de pseudo-noutăți consumeriste la nivel vizual și eco-marxisto-progresist. Taman d-aia nu exclud să-mi trag o Astra… încă Opel (cu c.v. manuală, non-hibriz-brizată) cu discount maxim, adică exact înainte de lansarea ”noutății stelare” = fâs sclipicios. Pare ultima șansă de luptă… prin ferecarea portofelelor contra direcției standardizării eco-austere tip Stellantis, bătută-n cuie nu doar la Opel. Cauzele aparentului rateu al GM cu Opel / Vauxhall merită însă un pic de atenție, totul fiind de fapt o mega-mangleală contabilă a transnaționalei GM, care a încărcat R&D-ul Opel cu dezvoltarea mai tuturor modelelor mici/medii vândute la nivel global (Chevrolet-ex-Daewoo, Holden, Buick etc.) ...Cu costuri enorme, imposibil de recuperat prin ce vindea (bine totuși) Opel în Europa. La Rüsselsheim, în anii ”90, funcționa probabil cel mai baban centru european de R&D automotive, dar ”pe datorie” și grangurii GM au fost nevoiți în final să abandoneze dugheana, după nenumărate ”suveici”. Adică după așa-zise ”optimizări” ale optimiștilor fiscali :-) care-s de fapt mega-manevre mafiote cu aparență legală – doar legile-s ghidonate de lobby-ul megacorporațiilor. Chestii-trestii gen ”Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturer headquartered in Amsterdam, Netherlands” pe bobor nu-l interesează de fapt, anesteziat fiind de circărelile TV-politico-fotbalo-manelistice. ...La fel e și gașca Reno-Nissan-Mitsu-Dacia, tot ”olandeză” ca să poată sifona profiturile spre binecunoscutele, deși niciodată REcunoscutele paradisuri fiscale. ”Follow the money” ar trebui să fie deci cărarea de investigare majoră și-n domeniul auto -- inclusiv a sifonărilor electro-bonusurilor aberante. ...To be continued însă și asta în vreun episod aviator, ăla promis pe tema lanțului-lesă. :-)
    Opel dezvăluie primele imagini sub camuflaj cu noua generație Astra
  • Poate ar fi bine să nu derapăm prea mult offtopic (deși-s tentat s-o fac după o scurtă plimbare c-o Octavia 2.0 TDI recentă, surprinzător de bună la toate capitolele, cu zvâc aproape de hot-hatch și consum de scuter.) Retorică sau nu prea, întrebarea mea e deci una și bună: cine-l pune pe Herr Klaus ăsta, ca și pe alții, să-și ia conștiincios angajamente ca de pionier fruntaș?? Parcă-s toți în transă eco-hipnotică -- iar așa-zisă presă auto nu poate fi mai zdravănă ca ei. Evident că-i trasă la indigo și buimăceala de la etajul superior: pe birocratițele inepte de la UE cine-i pune ...să-i pună pe alți șefi de sub ei etc.? - că ”alegătorii” lor în niciun caz nu. Oi reveni însă mai pe larg la dilema verigilor lanțului ăsta de comandă planetară (la propriu lanț=lesă) - nu ca să conving vreun Edikkk irecuperabil, ci doar să mă (auto :-))conving că nu visez și coșmaru-i călare pe noi, pe bune.
    Volkswagen va opri vânzarea de mașini diesel și pe benzină în Europa în 2035
  • Vorba lui Gh. Dinică din "Filantropica" – mâna întinsă care nu spune o poveste nu primeşte pomană. OK, Rolls-Royșii îi zic ”marjă de profit”, dar bravo lor că-i prostesc pe triliardari cu povești despre motoare de avioane.
    Rolls-Royce Wraith și Dawn Black Badge primesc ediția specială Landspeed Collection
  • @Liviu: Stau bine hibrido-supercar-urile, fii liniștit, că doar motorișca V6 scoate singură 663 CP. Fiindcă niște zecimi de secundă +/- nu cred că-s observabile-n viața reală. Cu PHEV-urile așa-zis ”doar” sportive (PSA are de ex. câteva pe țeavă) e însă mai sesizabilă înmuierea vreascului cu bacteria stoarsă. Ce mă miră pe mine e însă plasarea lui 296GTB în categoria modelelor ”entry-level” de către PR-ul fierarilor. Conform evoluției kafkiene a lumii noastre, probabil că 830 CP vor fi prea puțini f. curând, cu viteza max. limitată la 90-100 de la cei 130-140 km/h de-acum.
    Ferrari lansează noul 296 GTB cu motor V6 plug-in hybrid, 830 CP și 25 de kilometri autonomie electrică
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău